małopolskie (Nowy Sącz)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż oświetlenia do nowych kwater |
Data zamieszczenia: | 2023-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Agencja Mienia Wojskowego Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa powiat: Warszawa dzp.lu@amw.com.pl https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż oświetlenia do nowych kwater internatowych w Lublinie oraz nowej Dębie Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA i montaż oświetlenia w Nowej Dębie DOSTAWA i montaż oświetlenia w Lublinie CPV: 31524120-2, 31521100-5, 31531000-7, 31524210-0 Dokument nr: 2023/BZP 00134151, DZP- OL.2616.63.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-22 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.amw.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma" lub ,,Platforma Zakupowa") podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadków wskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylko i wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 5. Instrukcja korzystania z Platformy: 1) w zakładce ,,Postępowania", dalej ,,Lista postępowań otwartych" wykonawca wybiera niniejsze postępowanie o nr DZP-OL.2616.63.2023 oraz korzystając z polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu" przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie; 2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych). 3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę; 4) w zakładce ,,Załączniki organizatora" przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia ,,Pobierz". W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie ,,Pobierz paczkę", a następnie ,,Pobierz wszystkie załączniki organizatora". 5) Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. 6) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert. Pozostałe informacje w SW 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danychDz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowychjest że: administratoremPani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przyul. Nowowiejskiej 26 A,00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, zktórym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztęelektroniczną na adres:iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul.Nowowiejska 26A, 00-911Warszawa, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych";Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowegopostępowania o udzieleniezamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym;Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;Obowiązekpodania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pan/i:ona podstawie art.15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/a dotyczących;ona podstawie art.16 RODO prawo do sprostowanialub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lubuzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszaćintegralnościprotokołu oraz jego załączników.ona podstawie art.18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art.18ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danychosobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.oprawo do wniesienia skargido PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/adotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/u:ow związku z art.17ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;ona podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.cRODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyskaod wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art.20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym naPani/Panu obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, którychdane przekazane zostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i któreZamawiający pośrednio pozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że mazastosowanie co najmniej jedno zwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-22 09:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024