Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubraniec
Brzeska 49
87-890 Lubraniec
powiat: włocławski
+48542862498
zp@lubraniec.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lubraniec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48542862498
Termin składania ofert: 2023-03-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa i przebudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie gminy Lubraniec"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw przy Ul. Strażackiej w Lubrańcu
- demontaż ogrodzenia, ławek oraz elementów placu zabaw
- wykonanie nawierzchni trawiastej
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bramek i piłkochwytów
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Przebudowa terenu sportowo - rekreacyjnego w Kazaniu
- demontaż elementów ogrodzenia
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż kontenera - zaplecza socjalnego i magazynowego
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
Modernizacja placu zabaw przy szkole podstawowej w Zgłowiączce
- demontaż i przestawienie elementów placu zabaw
- przestawienie elementów siłowni zewnętrznej
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci, regulamin)
- montaż bieżni i skoczni w dal
- montaż urządzeń siłowni zewnętrznej
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przy świetlicy wiejskiej w Dąbiu Kujawskim
- demontaż elementów nie nadających się do użytku
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu
- montaż systemowych trybun
Budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej przy szkole podstawowej w Sarnowie
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie bieżni sportowej dwutorowej
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- montaż systemowych trybun i ławek sportowych
Budowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie szkoły podstawowej w Lubrańcu
- wykonanie nawierzchni utwardzonej
- wykonanie bieżni
- wykonanie bieżni i skoczni w dal
- wykonanie prac na boisku wielofunkcyjnym
Budowa boiska do piłki siatkowej plażowej oraz koszykówki 3x3 na terenie rekreacyjnym nad Dunajem w Lubrańcu
- usunięcie istniejącej warstwy piaskowej oraz warstwy z kostki betonowej
- wykonanie boiska do piłki plażowej siatkowej
- wykonanie boiska do koszykówki 3 x 3
- montaż trybun
- montaż elementów wyposażeni boiska
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Lubraniec Parcele/Dobierzyn (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni w wyznaczonym obszarze dla urządzeń placu zabaw
- montaż urządzeń placu zabaw
- montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, kosze na śmieci)
- montaż ogrodzenia wraz z furtką i bramą
- wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej
- montaż wyposażenia boisk
- wykonanie utwardzenia terenu
Modernizacja sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Lubrańcu
- demontaż istniejącej podłogi parkietowej
- prace rozbiórkowe
- wykonanie nowej podłogi sportowej
- prace wykończeniowe
Przebudowa stadionu miejskiego wraz z budową ścieżki spacerowej i infrastrukturą towarzyszącą (w formule zaprojektuj-wybuduj)
- opracowanie pełnej dokumentacji zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym
- wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji tj.:
- przebudowa z rozbudową istniejącego budynku
- rozbiórka trybun
- demontaż elementów zagospodarowania nie nadających się do użytku
- montaż systemowych trybun
- wykonanie boiska trawiastego o sztucznej nawierzchni
- wykonanie nawierzchni boiska głównego
- budowa oświetlenia obiektu
- utwardzenie terenu
- budowa ścieżki spacerowej
- budowa oświetlenia ścieżki

CPV: 45112723-9, 45212221-1,45212200-8,71220000-6,45110000-1, 45212221-1, 45212200-8,71220000-6,45110000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00136454, ZP.271.4.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e0ad126-c30f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącz
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@lubraniec.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lubraniec, Ul. Brzeska 49; 87-890 Lubraniec tel.542862498
1) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Lubrańcu kontakt pisemny za pomocą poczty na adres inspektor@cbi24.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej jako ustawa pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostały Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-30 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia za pomocą zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.