dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie rocznej pielęgnacji zieleni |
Data zamieszczenia: | 2023-03-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań tel. +48 61 647 72 00 | fax +48 61 820 17 09, tel. 61 64 77 323 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 61 647 72 0 |
Termin składania ofert: | 2023-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu zaprasza do złożenia oferty na: Przeprowadzenie rocznej pielęgnacji zieleni niskiej w pasie drogowym Ul. Garaszewo przy kościele pw. Matki Boskiej Królowej Korony Polskiej w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie będzie polegało na wykonaniu rocznej pielęgnacji rabaty i jednego drzewa znajdujących się w pasie drogowym Ul. Garaszewo przy kościele pw. Matki Boskiej Królowej Korony Polskiej. Na rabacie znajdują się następujące rośliny: wydmuchrzyca piaskowa, tawuła japońska, hortensja ogrodowa/bukietowa, miskant chiński. W zakres pielęgnacji wchodzą: ? bieżące usuwanie odrostów lipy drobnolistnej, ? bieżące pielenie skupin krzewów, bylin, traw ozdobnych, ? utrzymanie kształtu naturalistycznego skupiny krzewów i bylin polegające na przycinaniu brzegów trawników, ? podlewanie roślin, ? wiosenne (do 15 kwietnia po zakończeniu wiosennych prac porządkowych) i letnie (około 15-30 czerwca) nawożenie roślin, ? prowadzenie bieżących zabiegów związanych z ochroną prewencyjną oraz interwencyjną roślin przed szkodnikami i chorobami, ? cięcia pielęgnacyjne krzewów, traw, ? wymulczowanie wiosenne rabaty do miąższości 10 cm) i bieżące uzupełnianie mulczu w rabacie, ? 2-krotne usunięcie liści, chwastów, mchu oraz piasku i ziemi z opaski z płyt betonowych między jezdnią, a rabatą, ? usuwanie zalegających w rabacie śmieci, ? ewentualna wymiana roślin w przypadku aktu wandalizmu (zgodnie z wymaganiami w specyfikacji materiałów), Szczegółowy opis prac w załączniku do niniejszego zapytania, tj. specyfikacji technicznej. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do: ? wystąpienia w terminie do 2 dni roboczych od podpisania umowy z wnioskiem o uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasów drogowych wszystkich ulic, z których wycięte zostaną drzewa, ? właściwego oznakowania miejsc prowadzenia robót i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich oraz wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu. Oznakowanie miejsca robót zgodnie z załącznikiem nr 6 do zapytania ofertowego. Dla realizacji powyższego zadania Wykonawca ma obowiązek wystąpić do ZDM o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego (nieodpłatne, której uzyskanie warunkuje rozpoczęcie prac) oraz powiadamiać ZDM, MIR (Miejskiego Inżyniera Ruchu) oraz Komendę Policji drogą mailową - 24 godz. przed rozpoczęciem prac o czasowej zmianie organizacji ruchu. Jednocześnie niezbędne jest, aby znaki, które zostały zastosowane w związku z prowadzonymi pracami, były w sposób trwały (tj. uniemożliwiający zerwanie przez użytkowników pasa drogowego) zakrywane/zasłaniane każdorazowo po zejściu z robót (m.in. na weekend i na noc), a więc w momencie przerwy pomiędzy realizowanymi pracami; ? przywrócenia naruszonego w czasie prac terenu sąsiadującego do stanu pierwotnego - dotyczy terenów zieleni oraz nawierzchni; ? prowadzenia prac w taki sposób, aby przez cały czas robót zapewnić przejście chodnikiem (pozostawienie szerokości nie mniejszej niż 1,5 m), przejazd ścieżką rowerową i jezdną dla ruchu kołowego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania usług obciążą Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z podpisania umowy bez podawania przyczyny. Dokument nr: ZDM-PZ.342.11.2023.1 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22.03.2023 r. Sposób złożenia ofert: Wyłącznie drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania - ,,oferta do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego". Miejsce i termin realizacji: Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od 3 kwietnia 2023 r. do 30 listopada 2023 r. Wymagania: Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie W przypadku niewykonania prac w terminie naliczana będzie kara, wartości 0,2 % wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia realizacji umowy. Warunki uczestnictwa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe, którzy wykażą, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonują), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej 2 usługi (umowy na pielęgnację PUBLICZNYCH terenów zieleni) odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości łącznej co najmniej 20.000,00 zł netto. Sposób przygotowania oferty W skład oferty wchodzi: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. formularz potwierdzający doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3. 3. klauzula zgody i obowiązku informacyjnego - załącznik nr 4, 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5, Do ceny należy doliczyć wszelkie niezbędne koszty dla kompleksowego wykonania zadania. Kryterium wyboru oferty: 100 % cena. Kontakt: Zapytania o przedmiot zamówienia Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli Kamila Teper tel. 61 64 77 323, e-mail: kteper@zdm.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024