Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa regałów magazynowych do samodzielnego montażu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa regałów magazynowych do samodzielnego montażu

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
(32) 67 40 350, 665 998 888
zaopatrzenie@szpitalzawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: (32) 67 40 350, 665
Termin składania ofert: 2023-03-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Szpital Powiatowy w Zawierciu zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto na dostawę regałów magazynowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów magazynowych do samodzielnego montażu zgodnie z opisem zawartym w załączniku 2 - formularzu asortymentowo cenowym

CPV: 39141100-3

Dokument nr: DZP/BZU/90/2023

Otwarcie ofert: 11. Miejsce i termin otwarcia ofert
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie
Dział Zaopatrzenia
24.03.2023 r. godz. 11.00.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć do dnia 24.03.2023 r. do godz. 10:00 w:
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie
Dział Zaopatrzenia, tel. 885 999 142, 32 67 40 365
lub
na adres poczty elektronicznej zaopatrzenie@szpitalzawiercie.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
Do 7 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
4. Warunki płatności
30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Kryteria wyboru oferty:
Cena - 100%
6. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty produktu, ulotek, atestów, certyfikatów potwierdzających parametry asortymentu określonego
w Formularzu asortymentowo - cenowym - opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2.
Jeśli Wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), tj.:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy
8. Wzór umowy
Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia
9. Sposób przygotowania oferty
Ofertę, sporządzoną na Formularzu ofertowym - załącznik 1 wraz z kompletem reszty załączników należy umieścić w trwale zaklejonej kopercie, opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z dopiskiem:
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę regałów magazynowych
lub
skan wyżej wskazanych dokumentów przesłać na adres poczty elektronicznej zaopatrzenie@szpitalzawiercie.pl

Uwagi:
14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Zawierciu; 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14; tel. 32 67 40 350. Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziecie Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu www.szpitalzawiercie.pl, w zakładce "Klauzula Obowiązku Informacyjnego"
b. inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu jest Pan Tomasz Ślusarczyk, którego dane do kontaktu są następujące: iod@szpitalzawiercie.pl, telefon: 502 185 693
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora tj. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczny z uwagi na prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora, tj. w celach realizacji wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu dotyczącym zaproszenia do składania ofert;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia Państwa danych osobowych***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
15. Postępowanie może być unieważnione na każdym etapie.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania ani zmianą postanowień umowy zawieranej w wyniku tego postępowania.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
***zamawiający zastrzega, że jeżeli skorzystanie z prawa do usunięcia danych osobowych lub prawa sprzeciwu uniemożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny oferty lub oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zdolności Wykonawcy do należytego wykonania umowy lub wyboru oferty lub na zawarcie umowy w wyniku postępowania, to skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Kontakt:
12. Pytania od Wykonawców
Ewentualne pytania należy kierować pod adresem e-mail zaopatrzenie@szpitalzawiercie.pl do 21.03.2023 r.
Odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalzawiercie.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.