Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
451z dziś
4912z ostatnich 7 dni
23585z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru

Data zamieszczenia: 2023-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A
ul. Obrońców Wybrzeża 2
76-200 Słupsk
powiat: Słupsk
tel.: +48 841-28-92
office@parr.slupsk.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 841-28-92
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę i wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla przemysłowego obiektu
produkcyjnego przy Ul. Portowej 13A w Słupsku
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla
przemysłowego obiektu produkcyjnego przy Ul. Portowej 13A. obejmujące:
dostawę elementów wchodzących w zakres instalacji, montaż, uruchomienie,
szkolenie personelu w zakresie obsługi oraz świadczenie przez Wykonawcę
bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego
wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do
niniejszego zapytania, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z
przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty,
świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym
prawem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2a i 2b -
Dokumentacja techniczna, przedmiary.
VI. OBOWIĄZKI WYKONAWCY
1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest
określony w:
a) niniejszym zapytaniu,
b) w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do
niniejszego zapytania,
c) projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
2. Przedmiot umowy powinien być wykonany w oparciu o wszystkie obowiązujące
przepisy prawa wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, w szczególności
przepisy Kodeksu cywilnego.

CPV: 45312100-8

Specyfikacja:
6. Zamawiający w razie potrzeby umożliwi, aby Oferent dokonał wizji lokalnej miejsca
realizacji przedmiotu zamówienia, aby uzyskać informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Oferent. W celu umówienia wizji
przedmiotowych pomieszczeń należy umówić się z przedstawicielem
Zamawiającego: Marcin Domaros 607-303-990

Składanie ofert:
1. Ofertę należy przesłać na adres lub złożyć w sekretariacie Słupskiego Inkubatora
Technologicznego, Ul. Portowa 13b, 76-200 Słupsk.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 31.03.2023r. o godz. 10.00
3. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.
4. Kopertę należy opisać następująco:
Oferta na dostawę i wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla przemysłowego obiektu
produkcyjnego przy Ul. Portowej 13A
Nie otwierać przed dniem:
[data i godz. otwarcia ofert]
Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
5. Złożona oferta zostanie zarejestrowana w dzienniku korespondencji przychodzącej, z
podaniem daty i godz. wpływu.
6. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod
warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu
zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferent nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w jej treści po
upływie terminu składania ofert.
8. Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone
Oferentom.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu przeznaczonego na
składanie ofert oraz terminu przeznaczonego na dokonanie oceny złożonych ofert,
jeżeli w wyniku modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia niezbędny jest dodatkowy
czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
10. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie informuje
wszystkich Oferentów lub informację umieszcza na swojej stronie internetowej.

Miejsce i termin realizacji:
VII.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie ma zostać realizowane w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania
umowy.

Wymagania:
II. TRYB ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września
2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) w oparciu
o art. 11 ust. 5 pkt 9.
2. W związku z sytuacją opisaną w pkt. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne środki
odwoławcze przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych.
3. Postępowanie jest otwarte, nieograniczone.
V. WYJAŚNIENIA TREŚCI ORAZ MODYFIKACJE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Oferent może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści opisu
przedmiotu zamówienia najpóźniej na 4 dni przed terminem składania ofert.
Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień.
2. Pisemna treść wyjaśnień zostanie - bez ujawniania źródła zapytania - opublikowana
na stronie internetowej.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieudzielenia odpowiedzi na pytania
przekazane po upływie wyżej wskazanego terminu.
4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść opisu
przedmiotu zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający
umieszcza na swojej stronie internetowej.
5. Wszelka dokumentacja techniczna, która będzie przekazywana Oferentom przez
Zamawiającego celem przygotowania ofert stanowi własność Zamawiającego i nie
może być powielana ani udostępniana stronom trzecim bez pisemnej zgody
Zamawiającego.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i wykonywania
określonych prac oraz czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Oferenci są zobowiązani złożyć
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do
wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do realizacji
przedmiotu zamówienia i wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 dostawy polegające na
dostarczeniu i montażu systemu sygnalizacji pożaru o wartości netto nie
mniejszej niż 75 000,00 PLN.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Oferenci są zobowiązani złożyć:
? wykaz zrealizowanych dostaw wraz z dowodami określającymi czy te
dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Oferent nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne dokumenty - według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej
150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Oferent zobowiązany jest złożyć
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
2. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie
zamówienia należy spełnić poniższe wymagania:
a) Oferenci ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki
udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami punktu VIII oraz złożyć dokumenty
potwierdzające spełnianie tych warunków oraz potwierdzające niepodleganie
wykluczeniu z postępowania zgodnie z zapisami punktu IX niniejszego zapytania
ofertowego;
b) Oferenci ustanawiają Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Oferenci zobowiązani
są załączyć do oferty stosowny dokument - pełnomocnictwo: w oryginale lub
kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Pełnomocnictwo powinno:
? jednoznacznie określać zapytanie, do którego się odnosi i precyzować
zakres umocowania,
? Oferent musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa;
c) wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie
z ustanowionym Pełnomocnikiem;
IX. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Oferentów, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili istotną
szkodę względem Zamawiającego nie wykonując zamówienia lub wykonując je
nienależycie;
b) Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub nie spełnili innych
wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Oferenci ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu. W celu
potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania Oferent jest
zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego
załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert - wystarczy również wydruk z urzędowej strony
internetowej;
3. Oferta Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu uważana jest za odrzuconą i
nie podlega badaniu i ocenie. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi
Oferenta wykluczonego, podając uzasadnienie.
X. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Wszystkie oferty oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
cena (waga 100%)
kryterium - ,,cena" - poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w
skali 1-100 obliczone według wzoru:
C = (najniższa cena oferowana brutto/cena badanej oferty brutto) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium ,,cena"
W tym kryterium Oferent może uzyskać max. 100 punktów. Zamawiający zastosuje
zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Za najkorzystniejszą ofertą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia (z największą ilością punktów).
3. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu nie będzie można wybrać oferty
najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożone zostaną oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowali w złożonych ofertach.
4. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich uczestników
postępowania w taki sam sposób w jaki zostali powiadomieni o wszczęciu
postępowania.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustnych lub pisemnych negocjacji ceny z
Oferentami, którzy wyrażą zgodę na udział w negocjacjach.
6. W przypadku rażącego odbiegania ceny oferty od szacunkowej wartości zamówienia
oszacowanej przez Zamawiającego (więcej niż 30% różnicy), Zamawiający zastrzega
możliwość odrzucenia takiej oferty lub wezwania do przedstawienia wyjaśnień
dotyczących rażąco niskiej ceny. W przypadku wezwania do wyjaśnień Zamawiający
odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie przedstawi wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena
wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę.
XI. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada
wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym wraz z
załącznikami i została oceniona jako najkorzystniejsza - uzyskała najwyższą liczbę
punktów w oparciu o podane kryterium wyboru.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana przedstawi nieprawdziwe dane lub w
inny sposób uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z
Oferentem, którego oferta była najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert.
XII.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
2. Ofertę należy przygotować wypełniając formularz ofertowy (Ofertę) stanowiący
załącznik nr 1.
3. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. Oferent,
uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu, powinien w cenie
netto i brutto ująć wszelkie koszty niezbędne do całkowitego, efektywnego,
prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania zamówienia, w
tym kompletny zakres dostaw i usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia
w tym przekazaniem dokumentacji jakościowej (deklaracje, certyfikaty), koszty
przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia, a także
uwzględnić inne podatki i opłaty.
5. Cena za realizację przedmiotu zamówienia jest stała i nie może ulec zmianie przez
cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem części XIX niniejszego zapytania.
6. Cena (netto i brutto) musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
7. Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. oferty wraz z wymaganymi
załącznikami i dokumentami wskazanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. Załączniki dodatkowe, niewymagane przez Zamawiającego niniejszym zapytaniem,
nie będą stanowić powodu do odrzucenia oferty, przy czym nie będą one brane pod
uwagę.
9. Formularz ofertowy (Ofertę) oraz wszystkie wymagane załączniki i dokumenty muszą
zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta i składania
oświadczeń woli - zgodnie z aktualnym wypisem do Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
10. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do tych czynności
dokumentem rejestracyjnym, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa
(oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię).
XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą.
XV.PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
? jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
? zostanie złożona po terminie składania ofert,
? nie będzie kompletna,
? nie będzie spełniać wymogów stawianych w zapytaniu ofertowym,
? Oferent nie spełni warunków udziału w postępowaniu,
? w stosunku do Oferenta otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość,
? Oferent nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź nie
uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.
Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania o udzielnie
zamówienia.
Odrzucona oferta nie będzie oceniana.
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega prawo do możliwości unieważnienia postępowania, gdy cena
najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą nabywca może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i niewybrania
żadnej z ofert podlegających ocenie bez podania przyczyny w trakcie jego trwania w
przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej,
ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie
ponosi odpowiedzialności, w szczególności, gdy:
a) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy,
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
3. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługuje żadne
roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
XVII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Informacje ogólne
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem, zabezpieczenie służy także
pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej
w wysokości 10 % ceny całkowitej wraz z podatkiem od towarów i usług podanej w
ofercie;
2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść i dostarczyć Zamawiającemu
zabezpieczenie należytego wykonania przed datą podpisania umowy.
3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru
Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego:
30 1240 3770 1111 0000 4068 1180
3) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na
rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę
spośród pozostałych ofert.
4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Zamawiający zwróci 70% wartości zabezpieczenia wykonania umowy w terminie 30
(trzydziestu) dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za
należycie wykonany.
2. Zamawiający zwróci Wykonawcy 30% wartości zabezpieczenia wykonania umowy nie
później niż w 15 (piętnastym) dniu po upływie okresu gwarancji.
XVIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez
Wykonawcę faktury, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołu odbioru.
2. Zamawiający dokona płatności na rzecz Wykonawcy przelewem na wskazany
rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3. Faktury i dokumentacja dotycząca płatności będą sporządzane przez Wykonawcę w
języku polskim.
4. Fakturę należy wystawić na: Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.,
ul. Obrońców Wybrzeża 2, 76-200 Słupsk, NIP 839-00-29-569
5. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli Zamawiający odstąpi od umowy z powodu zaistnienia istotnej zmiany
okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Wykonawca otrzyma
wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
XIX. WARUNKI ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający określa następujące warunki istotnych zmian umowy:
Okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej
umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy:
- z powodu opóźnienia w dostawie urządzeń wynikających z winy producenta lub
dystrybutora.
b) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości
odpowiadającej zmianie podatku,
c) zmiana zakresu rzeczowego Umowy spowodowana rezygnacją Zamawiającego z części
zamówienia
Zmiana wynagrodzenia w przypadku podanym w lit. c) W takim przypadku obniżenie
wynagrodzenia odbędzie się w wysokości proporcjonalnej do wprowadzanej zmiany,
e) Zmiana terminu wykonania Przedmiotu umowy lub sposobu wykonania Przedmiotu
umowy spowodowane działaniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu
umowy w terminie lub w zgodzie z Umową.
2. W przypadku zaistnienia opisanych przesłanek zmiana umowy zostanie dokonana
w drodze pisemnej w formie aneksu.
XXI. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy. Umowa zostanie zawarta z chwilą
podpisania jej przez Zamawiającego i Oferenta, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą według określonych kryteriów oceny ofert.
2. Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zawartych w zapytaniu nie będą
rozpatrywane.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej rozumianej jako
oferta na wykonanie części przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych rozumianych
jako oferty przewidujące odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób
wykonania zamówienia.
5. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
6. Zapytanie zostało upublicznione na stronie internetowej www.parr.slupsk.pl.
XXII. WYKAZ DOKUMENTÓW ORAZ OŚWIADCZEŃ NIEZBĘDNYCH DO ZŁOŻENIA WRAZ
Z OFERTĄ
1. Formularz ofertowy (Oferta) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wykaz zrealizowanych dostaw zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do
niniejszego zapytania ofertowego wraz z referencjami poświadczającymi ich należyte
i prawidłowe wykonanie.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do
wykluczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
niniejszego zapytania ofertowego.
4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na powierzenie i przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do
niniejszego zapytania ofertowego.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert - wystarczy również wydruk z urzędowej strony internetowej;
6. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Kontakt:
XX.INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI
1. Korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy
przekazywać:
? pisemnie - na adres: Słupski Inkubator Technologiczny, ul Portowa 13B, 76-
200 Słupsk
lub
? e-mail - na adres: marcin@parr.slupsk.pl
z dopiskiem:
Zapytanie ofertowe na dostawę i wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru dla przemysłowego
obiektu produkcyjnego przy ul. Portowej 13A
UWAGA! Ofertę należy złożyć zgodnie z wymaganiami zawartymi w części XII i XIII
niniejszego zapytania ofertowego
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. W przypadku przekazywania jakiejkolwiek dokumentacji lub informacji drogą
elektroniczną przez Zamawiającego lub Oferenta, każda ze stron, na żądanie drugiej,
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. W sytuacji braku potwierdzenia przez Oferenta otrzymania wiadomości uznaje się, iż
pismo wysłane przez Zamawiającego na podany przez Oferenta adres e-mail, zostało
mu dostarczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Oferenta z tym pismem.
5. Oferent jest obowiązany każdorazowo i niezwłocznie informować o zmianie adresu
do korespondencji lub adresu e-mail. W przypadku braku informacji o zmianie adresu
przez Oferenta, Zamawiający uzna pismo wysłane pod dotychczasowy adres za
doręczone.
6. Forma pisemna pod rygorem nieważności wymagana jest dla oferty wraz z
załącznikami oraz dla oświadczeń o zmianie i wycofaniu oferty. Zamawiający nie
dopuszcza w przypadkach wskazanych w zdaniu poprzednim formy elektronicznej ani
przekazywania za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Oferentami w zakresie
procedury zamówienia: Marcin Domaros
w godzinach od 8:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku).
8. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące niniejszego zapytania
ofertowego udzielane Oferentom przez inne osoby i podmioty nieuprawnione do
kontaktowania się z Oferentami.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.