Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe we Włodawie
al.Józefa Piłsudskiego 24
22-200 Włodawa
powiat: włodawski
Telefon 82 572 56 90, FAX 82 5722444
przetargi@powiat.wlodawa.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Włodawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon 82 572 56 90
Termin składania ofert: 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn. Budowa i przebudowa dróg gminnych położonych na terenie Gminy Urszulin w ramach scalenia gruntów.
1. Starostwo Powiatowe we Włodawie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: Budowa i przebudowa dróg gminnych położonych na terenie Gminy Urszulin w ramach scalenia gruntów.
Zamówienie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania -,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa"- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Budżetu Państwa.
Zamówienie będzie udzielone bez stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji dotyczącej budowy i przebudowy dróg publicznych (1 drogi powiatowej i 2 dróg gminnych), położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski, w ramach projektu ,,Scalenie gruntów wsi Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin". Inwestycja budowlana została podzielona na 3 zadania, nadzór będzie sprawowany nad całością inwestycji z podziałem na części.
Podstawą wykonania robót budowlanych są: decyzja o pozwoleniu na budowę, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny - dostępne na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/723319
Zadanie nr 1
Budowa drogi nr 1 o nawierzchni bitumicznej (droga powiatowa nr 1715L) - dz. ew. 221 obręb Zawadówka i dz. ew. 7 obręb Nowe Załucze, gmina Urszulin, o długości ok. 2,6 km.
tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i/lub w godz.ch innych nadliczbowych (zgodnie z Kodeksem pracy) nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
8. Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.
9. Wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody Projektanta/osób, które sporządziły dokumentację projektową na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych,
10. Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb.
11. Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych.
12. Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.
13. Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu.
14. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających.
15. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
16. Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
17. Uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.
18. Po zakończeniu inwestycji Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dokona weryfikacji i przedłoży Zamawiającemu komplet sporządzonej przez Wykonawcę Robót Budowlanych dokumentacji powykonawczej, poprzedzonej sprawdzeniem kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów niezbędnych do przystąpienia do użytkowania) przed podpisaniem protokołu końcowego; w ilościach i zakresie jak wynika to z prawa budowlanego.
19. Sprawozdanie końcowe, powinno zawierać:
a) protokół odbioru końcowego,
b) dokumentację do odbioru końcowego zawierającą takie dokumenty jak:
- sprawozdanie techniczne końcowe, wystąpienia Wykonawcy, Wykonawcy Robót Budowlanych, polecenia zmian, wnioski Wykonawcy, obmiary, aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości, warunki gwarancji na urządzenia i ich karty gwarancyjne), dokumentację powykonawczą techniczną:
- oryginał dziennika budowy
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także w razie korzystania z - drogi, ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu;
c) protokoły z przeprowadzonych prób, protokoły pomiarów, protokoły badań,
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: WO. 272.1.4.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym do dnia 29.03.2023 r. do godz. 12.00
> pocztą e-mailową na adres: przetargi@powiat.wlodawa.pl
> dostarczyć osobiście
> pocztą na adres: Starostwo Powiatowe we Włodawie, 22 - 200 Włodawa, Al. Józefa Piłsudskiego 24

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 270 dni od daty podpisania umowy.
Inspektor będzie pełnił swoją funkcję do czasu ukończenia robót budowlanych, również w przypadku przedłużenia planowanego terminu zakończenia robót, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wynikającego z umowy.

Wymagania:
Oferta powinna zawierać: całkowity koszt brutto wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do zaproszenia
5. Informacje o sposobie porozumiewania się:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania ofertowego.
Zapytania należy kierować na adres mailowy: przetargi@powiat.włodawa.pl.
6. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
> najniższa cena ofertowa brutto za całość zamówienia.
7.Warunki umowy oraz określenie zmian umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do zaproszenia - Wzór umowy.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.