dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych - konstrukcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2023-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CZARNA DĄBRÓWKA ul. Gdańska 5 77-116 Czarna Dąbrówka powiat: bytowski gmina@czarnadabrowka.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Czarna Dąbrówka |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych - konstrukcyjnych przeznaczonych do budowy i remontów dróg gminnych z podziałem na części Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych - konstrukcyjnych przeznaczonych do budowy i remontów dróg gminnych w podziale na dwie części: część I : DOSTAWA kostki, obrzeży, oporników krawężników oraz płyt ażurowych Uwaga! Podane przez Zamawiającego ilości lub liczby sztuk poszczególnych materiałów w wykazie rozdział II podrozdział I pkt. 2) SWZ mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego zapotrzebowania Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, nie stanowiąc podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń, w tym odszkodowawczych, z tytułu niezrealizowania całości umowy. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość niezrealizowania zamówienia w całości, b) możliwość dokonywania zmian ilościowych (zmniejszenia/zwiększenia) w okresie realizacji umowy, w ramach materiałów wyszczególnionych w wykazie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia łącznej szacunkowej wartości zawartej w umowie; ewentualne zmiany liczby sztuk lub ilości nie spowodują zmiany cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania zakresu przedmiotu umowy do 30 % w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu umowy, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn, w tym niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 4) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt) 3 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca niniejszym zrzeka się ich dochodzenia. 5) Zamawiający będzie zamawiał przedmiot zamówienia wg bieżącego zapotrzebowania na materiały u Wykonawcy, w dowolnej ilości, przy czym zamówienie takie może być kierowane pocztą, faksem drogą elektroniczną lub telefonicznie. Szczegóły realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.1. do SWZ 6) Zamówione materiały muszą posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie obowiązujących norm. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy: dla części I - załącznik nr 3.1. do SWZ 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych - konstrukcyjnych przeznaczonych do budowy i remontów dróg gminnych w podziale na dwie części: część II : DOSTAWA płyt drogowych wielootworowych typu YOMB Uwaga! Podane przez Zamawiającego liczby sztuk materiałów w wykazie w rozdziale II podrozdział 1 pkt. 7) SWZ mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego zapotrzebowania Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, nie stanowiąc podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń, w tym odszkodowawczych, z tytułu niezrealizowania całości umowy. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie: a) możliwość niezrealizowania zamówienia w całości, b) możliwość dokonywania zmian ilościowych (zmniejszenia) w okresie realizacji umowy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego; ewentualne zmiany liczby sztuk lub ilości nie spowodują zmiany cen jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania zakresu przedmiotu umowy do 30 % w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu umowy, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn, w tym niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 9) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt) 8 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca niniejszym zrzeka się ich dochodzenia. 10) Zamawiający będzie zamawiał przedmiot zamówienia wg bieżącego zapotrzebowanie na materiały u Wykonawcy, w dowolnej ilości, przy czym zamówienie takie może być kierowane pocztą, faksem drogą elektroniczną lub zgłaszał telefonicznie. Szczegóły realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3.2. do SWZ 11) Płyty winny być wykonane z betonu o klasie wytrzymałości betonu na ściskanie wg PN-EN 206, krzyżowo zbrojone stalą w strefie dolnej i górnej o grubości prętów minimum 6 mm. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy: części II - załącznik nr 3.2. do SWZ. CPV: 44114200-4, 44113800-3,44113700-2,44113100-6,44113000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00144668, GPI.271.12.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-29 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-123dbe1e-c7ce-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem: 1) platformy - systemu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ zwanej dalej Platformą 2) ePUAP, adres skrytki Zamawiającego: czarnadabrowka/skrytka 3) poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAP: czarnadabrowka/skrytka oraz poczty elektronicznej adres: gmina@czarnadabrowka.pl 2) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie 3) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 4) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej 5) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z późń. zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 6) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"), ePUAP: czarnadabrowka/skrytka oraz poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl Za pośrednictwem wskazanych form komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, jak i również dołączenia załączników. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. 7) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czarna Dąbrówka, Ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, telefon: 59 82 12 643, faks: 59 82 12 644, adres strony internetowej: www.bip.czarnadabrowka.pl, adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czarna Dąbrówka poprzez e-mail: iod@czarnadabrowka.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz 2022. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, przy czym żądanie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych przez okres wynikający z czynności wskazanych w przytoczonym przepisie; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-29 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024