dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-03-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FOR RENT ZOFIA AL-HIALI Podłączna 17 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska 606 491 220 m.kontakt24h@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151343 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 606 491 220 |
Termin składania ofert: | 2023-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu RPLU.04.02.00-06-0081/20 - Działanie 4.2 RPO WC 2014-2020 Część 1 DOSTAWA i montaż na gruncie instalacji 35,2 kWp Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej 35,2kWp na gruncie CPV: 09331200-0, 45310000-3, 45311100-1 Dokument nr: 2023-45161-151343, 01/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-04-05 Oferta musi zostać złożona Zamawiającemu najpóźniej w dniu 05.04.2023 : osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres siedziby Zamawiającego. Adres: FOR RENT ZOFIA AL-HIALI Ul. Podłaczna 17, 21-500 Biła Podlaska Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat Biała Podlaska Gmina Biała Podlaska Miejscowość Biała Podlaska Wymagania: Zamówienia uzupełniające Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie o mocy 35,2 kWp pod adresem ul. Podłączna 17, 21-500 Biała Podlaska Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie niniejszego zapytania po podpisaniu umowy z Oferentem w zakresie: - uzasadnionych przyczyn technicznych, funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; - z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego; - zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; - pojawienia się na rynku nowych materiałów, technologii pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości; - poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, niż określona w zamówieniu; - jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację umowy lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia; - jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy; - zmiany warunków i terminów płatności w przypadku, gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Oferentów, 2. Możliwość wypowiedzenia umowy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, tj. z ważnych przyczyn oraz w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu 2. Posiadają odpowiedni wpis do CEIDG, KRS lub inny wpis w ewidencji. 3 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż łączna wartość/cena netto oferty danego Oferenta Typ Potencjał techniczny Opis Oświadczenie o posiadanej wiedzy i potencjale technicznym - załacznik nr 3 Typ Wiedza i doświadczenie Opis O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy (oferenci), którzy wykonali z należytą starannością minimum 3 kompletne instalacje fotowoltaicznych zamontowanych o mocy min. 35 kW, w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli oferent przedstawi Wykaz głównych dostaw - załącznik nr 2 Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent deklaruje stabilną sytuację finansową swojej firmy do prawidłowej realizacji zamówienia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferty należy umieścić w zaklejonej kopercie z adnotacją: ,,Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr 01/2023 ?Otworzyć nie wcześniej niż 05.04.2023 r. " Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Załączniki 1. Odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców wpis do CEIDG, KRS lub inny wpis w ewidencji. 2.Oświadczenie oferenta o stabilnej sytuacji finansowej umożliwiającej realizację przedsięwzięcia - załącznik nr 1 3. Wykaz głównych dostaw - załączniki nr 2 4. Kopię polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie o posiadanej wiedzy i potencjale technicznym - załącznik nr 3 6. Oswiadzczenie o braku powiązań kapitałowych - załacznik nr 4 Oferta będzie podlegała odrzuceniu jeśli nie zostaną złożone wszystkie w/w dokumenty i załączniki. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę i nie będą podlegały zwrotowi. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. 2. Zamawiający przewiduje, że w umowach podpisanych w wyniku niniejszego Zapytania ofertowego będą zastosowane następujące kary umowne: a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 1,0 % wynagrodzenia brutto , za każdy dzień zwłoki licząc od dnia upływu terminu umownego zakończenia robót b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 1,0 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki licząc od wyznaczonego terminu usunięcia wad, c) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca - w wysokości 25% wynagrodzenia brutto określonego w umowy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-03-21 Data ostatniej zmiany 2023-03-21 19:36:55 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis cena brutto, waga max 40 pkt (40%). Punkty przyznawane będą według formuły: C = (Cmin / Cbad) x 40 pkt, gdzie: C - ilość pkt.; Cmin - najniższa oferowana cena brutto w PLN spośród złożonych i nie podlegających odrzuceniu ofert; Cbad - cena brutto w PLN badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin wykonania usługi, w dniach kalendarzowych waga max 20 pkt (20%) Twu = Twu(b)/Twu(n) x 20 pkt gdzie: Twu - liczba pkt; Twu (b) - najkrótszy termin o wykonania usługi od dnia podpisania umowy w badanych ofertach Twu (n) -termin zaoferowany w ramach postępowania w dniach kalendarzowych Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji na panele fotowoltaiczne, min. 12 lat, waga max 10 pkt (10%) Tgp = Tgp(b)/Tgp(n) x 10 pkt gdzie: Tgp - liczba pkt; Tgp (b) - okres gwarancji na panele w badanej ofercie mierzony w pełnych latach; Tgp (n) -najdłuższy okres gwarancji w latach na panele zaoferowany w ramach postępowania Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas usunięcia awarii. Czas usunięcia awarii należy podać w godzinach, waga max 5 pkt (5 %); R = Rgodz/Rbad x 5 pkt gdzie R - lość pkt; Rgodz -najkrótszy zaoferowany czas usunięcia awarii wyrażony w godz; Rbad - czas usunięcia awarii oferty w godz Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji inwertera - min. 13 lat, waga max 15 pkt (15%). Tgi = Tgi(b)/Tgi(n) x 15 pkt. gdzie: Tgi - liczba pkt; Tgi (b) - okres gwarancji inwertera w badanej ofercie mierzony w pełnych latach. Tgi (n) -najdłuższy okres gwarancji inwertera zaoferowany w ramach postępowania, wyrażony w lata Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji na wykonaną usługę, min. 10 lat, waga max 10 pkt (10%) Tgu = Tgu(b)/Tgu(n) x 10 pkt gdzie: Tgu - liczba pkt; Tgu (b) - okres gwarancji na wykonaną usługę w badanej ofercie w pełnych latach; Tgu (n) -najdłuższy okres gwarancji na usługę w latach, zaoferowany w ramach postępowania Kontakt: Osoby do kontaktu Marta Szaniawska tel.: 606 491 220 e-mail: m.kontakt24h@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024