Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
ul. Krakowska 6
28-330 Wodzisław
powiat: jędrzejowski
sekretariat@ugwodzislaw.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Wodzisław
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kruszywa pochodzenia dolomitowego frakcji 0-63 mm z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamaw. miejscu na terenie Gm. Wodzisław
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego frakcji 0-63 mm z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Wodzisław w ilości 2300 ton.
2. Oferowane i dostarczane kruszywa muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1.
3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy kruszywa:
3.1. Kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
3.2. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło).
3.3. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
3.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić do 100 ton.
3.5. Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 - 16:00.
3.6. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie.
3.7. Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe - z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe - na hałdę we wskazanym miejscu.
3.8. Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika Urzędu lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
3.9. Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego.
3.10. Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ.
3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia ilości dostarczonego kruszywa. Jeżeli ważenie potwierdzi zgodność dostawy z dokumentem WZ to koszt ważenia pokrywa Zamawiający. Sankcje z tytułu niezgodności są zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy - zał. nr 1 do SWZ.

CPV: 14212000-0, 60100000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00148424, ZP.271.1.6.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0996ec38-c96c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w ust. 4, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 4, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdz. XII SWZ) odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
9. W przypadku załączników, które są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0996ec38-c96c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą.
3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych, groszy 00/100.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem Wadium - ZP.271.1.6.2023.
6. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 4 pkt b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Gwarancja lub poręczenie stanowiące formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane);
9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa pochodzenia dolomitowego frakcji 0-63 mm z transportem z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Wodzisław w ilości 2300 ton.
2. Oferowane i dostarczane kruszywa muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1.
3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie dostawy kruszywa:
3.1. Kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej obróbce. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia.
3.2. Kruszywo powinno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych i domieszek gliny. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły) i niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np. metale, szkło).
3.3. Dostawy kruszywa następować będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego po wcześniejszym (co najmniej jednodniowym) zgłoszeniu przez Zamawiającego dokonanym telefonicznie lub e-mailem.
3.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kruszywa w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Zamawiającego z zastrzeżeniem, że dzienna dostawa może wynosić do 100 ton.
3.5. Zamawiający wymaga, żeby dostawy realizowane były w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 16:00.
3.6. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. nieprzewidziane opady deszczu) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy. Zmiana zostanie zgłoszona telefonicznie.
3.7. Sposób rozładunku kruszywa: ciągłe - z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka drogi lub punktowe - na hałdę we wskazanym miejscu.
3.8. Rozładunek kruszywa na drodze ma zostać wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo ma być rozsypane z samochodu w ruchu, na odcinkach dróg wskazanych przez pracownika Urzędu lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
3.9. Do wykonania dostawy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany użyć w zależności od potrzeb: samochodów samowyładowczych o ładowności 10-30 ton oraz samochodów o ładowności 10-20 ton z napędem na dwie osie, posiadającego możliwość rozładunku bocznego i tylnego.
3.10. Z każdą dostawą kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego oryginalnych dokumentów ważenia kruszywa oraz dokumentów dostawy WZ.
3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia ilości dostarczonego kruszywa. Jeżeli ważenie potwierdzi zgodność dostawy z dokumentem WZ to koszt ważenia pokrywa Zamawiający. Sankcje z tytułu niezgodności są zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy - zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji wielkości do 200 ton (do 9% wartości zamówienia podstawowego).
4.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo zakup dodatkowej ilości produktu będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
4.2. W celu uruchomienia prawa opcji Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.
4.3. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.4. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
4.5. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia - jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.
4.6. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach niniejszego zamówienia wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona zgodnie z następującymi kryteriami oceny ofert:
kryterium oceny ofert będzie - najniższa cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1) Deklaracja właściwości użytkowych potwierdzająca zgodność oferowanego kruszywa z normą PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1, zawierająca informację o certyfikacji zakładowej kontroli produkcji (ZKP) producenta kruszyw przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Deklaracja właściwości użytkowych potwierdzająca zgodność oferowanego kruszywa z normą PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1, zawierająca informację o certyfikacji zakładowej kontroli produkcji (ZKP) producenta kruszyw przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
16. Do oferty należy załączyć:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ) - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się? o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
6) Deklaracja właściwości użytkowych potwierdzająca zgodność oferowanego kruszywa z normą PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1, zawierająca informację o certyfikacji zakładowej kontroli produkcji (ZKP) producenta kruszyw przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą;
7) Wadium w formie elektronicznej, jeżeli będzie złożone w postaci gwarancji lub poręczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą.
3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych, groszy 00/100.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem Wadium - ZP.271.1.6.2023.
6. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 4 pkt b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Gwarancja lub poręczenie stanowiące formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane);
9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. XII. 16 pkt 5) SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy/roboty wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy podlega waloryzacji, na wniosek strony, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) wyliczenie wysokości zmiany wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, zwany dalej wskaźnikiem GUS, publikowany w okresie pomiędzy upływem 6 miesięcy obowiązywania umowy a jej zakończeniem.
2) w sytuacji, gdy opublikowana w okresie, o którym mowa w pkt 1) średnia wskaźnika GUS przekroczy poziom 105%, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie uwzględniające tę zmianę (wynagrodzenie zwiększone);
3) waloryzacja nie będzie dotyczyła wynagrodzenia za część przedmiotu niniejszej umowy wykonaną do dnia waloryzacji, waloryzacja nie przysługuje również za część przedmiotu umowy nie wykonaną na dzień waloryzacji z powodu zwłoki Wykonawcy w realizacji dostawy,
4) zmiana, o której mowa w pkt 2) zostanie określona w sposób następujący:
A x (B% - 105 %) = C,
gdzie:
A - cena brutto za 1 tonę dostarczonego kruszywa, o której mowa w § 4 ust. 1,
B - średnia opublikowanych wskaźników miesięcznych GUS,
C - cena brutto za 1 tonę dostarczonego kruszywa po waloryzacji.
5) w sytuacji, gdy opublikowana w okresie, o którym mowa w pkt 1) średnia wskaźnika GUS spadnie poniżej poziomu 95 %, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie uwzględniające tę zmianę (wynagrodzenie zmniejszone);
6) zmiana, o której mowa w pkt 5) zostanie określona w sposób następujący:
A x (95 - B%) = C,
gdzie:
A - cena brutto za 1 tonę dostarczonego kruszywa, o której mowa w § 4 ust. 1,
B - średnia opublikowanych wskaźników miesięcznych GUS,
C - cena brutto za 1 tonę dostarczonego kruszywa po waloryzacji.
7) waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy nie jest możliwa dla pierwszych 6 miesięcy obowiązywania umowy,
8) obowiązek uzasadnienia potrzeby waloryzacji wynagrodzenia oraz przedstawienia danych i wyliczeń potwierdzających prawo do jego zmiany i wielkość zmiany, leży po stronie podmiotu występującego z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia,
9) łączna wartość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanej na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 5 % w stosunku do pierwotnej wartości umowy.
2. W przypadku dokonania waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, zobowiązany jest on w terminie 14 dni od dokonania tej waloryzacji, do odpowiedniej zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę na dostawy lub usługi obowiązującą przez okres przekraczający 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
3. W sytuacji, o której mowa powyżej, § 7 ust. 8 stosuje się odpowiednio.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach niniejszego zamówienia wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona zgodnie z następującymi kryteriami oceny ofert:
kryterium oceny ofert będzie - najniższa cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.