Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-03-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Biesiekierzu
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz
powiat: koszaliński
Telefon: 94 318 09 55, tel. 943 180 310; fax. 943 180 940, tel. +48 943180 954
sekretariat@biesiekierz.eu
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Biesiekierz
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 94 318 09 5
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 PLN
RODZAJ ZAMÓWIENIA: USŁUGI
Gmina Biesiekierz zaprasza do złożenia oferty na usługę: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej dla zadania inwestycyjnego:
1. ,,Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zleca usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej dla zadania inwestycyjnego: ,,Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach".
Całość zadania składa się z:
a) ,,Budowy remizy wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną położonej w granicach działki nr 128/3 w obrębie Stare Bielice"
b) ,,Przebudowy drogi gminnej Ul. Kościelnej w m. Stare Bielice"
c) ,,Budowy budynku świetlicowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną,
w ramach projektu pn.: ,,Budowa centrum aktywności w Starych Bielicach".
Dokumentacja przetargowa zadania inwestycyjnego wraz z dokumentacją projektową - https://www.bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&p=838
Zamawiający zleca usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej, dla zadania inwestycyjnego realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj : 2. ,,Przebudowa drogi gminnej 121004Z w m. Kraśnik Koszaliński"
Dokumentacja przetargowa zadania inwestycyjnego wraz z PFU - https://bip.biesiekierz.pl/index.php?id=102&p=860
3. ,,Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Parnowo"
Dokumentacja przetargowa zadania inwestycyjnego wraz z PFU
https://bip.biesiekierz.pl/index.php?id=102&p=857
4. ,,Przebudowa drogi gminnej 121027Z dz 314/5 w m. Biesiekierz"
Dokumentacja przetargowa zadania inwestycyjnego wraz z PFU - https://bip.biesiekierz.pl/index.php?id=102&p=861
ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór inwestorski branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z dnia 2021.12.20 z późn. zm.), a ponadto:
a) Stawiennictwo na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin,
b) Bieżąca kontrola realizacji przedmiotu umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
c) Sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
d) Weryfikacja harmonogramu rzeczowo - finansowego prac Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania,
e) Kontrola zgodności przebiegu prac Wykonawcy z jego harmonogramem oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych opóźnieniach i odstępstwach,
f) Kontrola przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bhp, oraz ochrony środowiska,
g) Kontrola i dopuszczenie materiałów do wbudowania,
h) Kontrola usunięcia zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek,
i) Potwierdzenie zakończenia robót budowlanych i stwierdzenie gotowości do odbioru,
j) Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji odbiorowej.

Dokument nr: UG.SR.7013.2.2023.MM

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 31.03.2023 roku do godz. 12.15 w siedzibie Urzędu Gminy w Biesiekierzu w Sali Narad.

Składanie ofert:
III. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do 31 marca 2023 roku do godz. 12.00 osobiście w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 - 039 Biesiekierz z dopiskiem: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie Gminy Biesiekierz.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - do dnia zakończenia realizacji całości robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej funkcji,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym,
- będących w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
str. 3
II. Weryfikacja spełnienia warunków określonych w pkt 1 - 4 dokonywana
będzie w oparciu o załączone do formularza ofertowego oświadczenie
Wykonawcy.
III. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień
składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 - 4.
IV. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na
podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na
zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
V. Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające warunków udziału w
postępowaniu.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
I. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę o treści zgodnej z wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
II. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w celu uzgodnienia
terminu i sposobu podpisania umowy.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
I. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
II. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie
koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia.
Cena za realizację przedmiotu zamówienia jest stała i nie ulega zmianie w
trakcie realizacji umowy.
OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium najniższej
ceny
cena - 100%
która dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 100 pkt;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną ,,CN" otrzyma 100 pkt;
c) każda inna oferta ,,COB" otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg
wzoru:
= ?
C
C
OB
N C 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających
odrzuceniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
I. W ofercie należy podać cenę netto i brutto. Do oferty sporządzonej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
II. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
III. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w podziale na branże na następujące zadania:
1) drogowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności drogowej;
2) sanitarna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;
3) elektryczna: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
I. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
II. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy albo osobę działającą na podstawie pełnomocnictwa.
IV. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VI. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert bądź po podpisaniu umowy. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
WYNIK POSTĘPOWANIA
I. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców.
II. Zamawiającemu przysługuje prawo zakończenia niniejszego postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
I. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksu, z zastrzeżeniem ust. III.
II. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.

Kontakt:
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Marek Maśliński - Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 - 039 Biesiekierz; tel. +48 943180 954, adres e-mail: inwestycje@biesiekierz.eu,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.