Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1116z dziś
3936z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Aleksandrowski
ul. Słowackiego 8
87-700 Aleksandrów Kujawski
powiat: aleksandrowski
Tel.54 282 79 05
zamowienia@aleksandrow.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Aleksandrów Kujawski
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.54 282 79 05
Termin składania ofert: 2024-05-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 zadania.

II. Przedmiot zamówienia.
1 .Przedmiotem zamówienia jest ,,Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 zadania".
Zadanie 1.
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Wykonanie prac remontowo konserwatorskich związanych z usunięciem zawilgocenia piwnicy i elewacji zabytkowego budynku pałacu Trojanowskich". Zadanie 2.
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym pn. ,,Odrestaurowanie zewnętrzne zabytkowego budynku pałacu Trojanowskich ".
2.Szczegółowy zakres robot budowlanych dla każdego zadania określony jest w dokumentacjach projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiące załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 3.Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, w tym w szczególności dokumentacją z postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane stanowiące przedmiot nadzoru oraz standardami projektowanych robót oraz, że przyjmuje przedmiot umowy do wykonania bez zastrzeżeń za umówione wynagrodzenie. Dokumentacja projektowa na realizację zadania pn. ,,Wykonanie prac remontowo konserwatorskich związanych z usunięciem zawilgocenia piwnicy i elewacji zabytkowego budynku pałacu Trojanowskich" oraz na ,,Odrestaurowanie zewnętrzne zabytkowego budynku pałacu Trojanowskich ", stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego
www.pow-aleksandrowski.rbip.mojregion.mfo/zakładka zamówienia publiczne. 4.Zamawiający, na czas realizacji przedmiotu umowy, udostępni Inspektorowi dokumentację projektową dotyczącą nadzorowanych robót.
5.Inspektor zobowiązuje się wykonać zlecony Nadzór Inwestorski zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami Polskimi i Europejskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, postanowieniami umowy, zapytaniem ofertowym oraz ofertą Wykonawcy - stanowiącymi integralne części niniejszej umowy.
6.Inspektor oświadcza: że posiada uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
1 )dla zadania nr 1 do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada kwalifikacje do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r, o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami ( D. U. z 2022r. poz.840 ze zm.) tj. ,, co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków",
2) dla zadania nr 1 do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada kwalifikacje do nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r, o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami (D. U. z 2022r. poz.840 ze zm.) tj. ,, co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków".
7.Inspektor zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy w sposób fachowy, z zachowaniem najwyższej dbałości i staranności, której można oczekiwać od profesjonalisty posiadającego doświadczenie w świadczeniu usług porównywalnych rozmiarem, zakresem oraz złożonością do przedmiotu niniejszej umowy.
8. Wykonawca usługi nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej
umowy innej osobie bez zgody Zamawiającego.

Dokument nr: RI.Rz.2720.2.6.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu 2 maja 2024 roku o godz.9:15.

Składanie ofert:
IX. Miejsce, termin składania ofert.
Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 2 maja 2024 roku do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim, Ul. Słowackiego 8 ( pokój nr 223 - II piętro ) lub na adres Zamawiającego ( decyduje data złożenia oferty w siedzibie Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskimi).
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania oferty w w/w terminie w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@aleksandrow.pl i niezwłoczne dostarczenie oferty w formie pisemnie, na w/w adres Zamawiającego.
Oferta będzie ważna jeżeli będzie przekazana e-mailem na ww. adres do dnia 2 maja 2024 roku do godz. 9:00 (decyduje data wpływu na skrzynkę odbiorczą zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia.
1.Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od momentu przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych do dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych objętych postępowaniem inwestycyjnym opisanym w § 1 ust. 1 umowy.
2.Planowany termin zakończenia robót budowlanych ustalony w umowie z Wykonawcą :
1) zadanie nr 1
4 miesiące od daty zawarcia umowy
2) zadanie nr 2
6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3.W przypadku przedłużenia terminu wykonania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym określonym w § 1 ust. 1 umowy", termin wykonania nadzoru inwestorskiego ulega przedłużeniu o okres niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków Inspektora. 4.Przedłużenie terminu wykonania zamówienia nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia w okresie obowiązywania niniejszej umowy zamówień dodatkowych do nadzorowanych robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi wskazane w niniejszej umowie w szczególności określone w § 4 i 5 ( projektowane postanowienia umowy) również w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi na prace wykonane przez Wykonawcę robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji. Okres gwarancji i rękojmi nadzorowanych robót uzależniony jest oferty Wykonawcy robót budowlanych.

Wymagania:
9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
IV. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: Zadanie nr 1
l)do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej I osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu art.I5a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U .z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami
budowałnymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022r.poz.840 ze zm.) tj. ,, co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r,, poz. 334 z późn. zm.).
2) posiada doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru, tj. wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegające na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie remontu/przebudowy budynku objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków, obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych o wartości min. 500 000,00 zł.
Zadanie nr 2
2)do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu art.l5a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U .z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowalnymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022r.poz.840 ze zm.) tj. ,, co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Uwaga:
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej. Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zafa-esie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023/:, poz. 334 z późn. zm.).
2) posiada doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru, tj. wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegające na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie remontu/przebudowy budynku objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków, obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych o wartości min. 900 000,00 zł.
V. Wykaz wymaganych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.Wypełniony formularz ofertowy-załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia- załącznika nr 2 dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 2a dla zadania nr 2. do zapytania ofertowego.
3.Wykaz usług -- załącznik nr 3 dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 2 dla zadania nr 2 do zapytania ofertowego.
4. Oświadczenie Wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1.Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Wykonawca poda w Formularzu Ofertowym cenę brutto, cenę netto, kwotę
podatku VAT wyliczoną na podstawie przewidzianej prawem wysokości stawki procentowej obowiązującej w dniu złożenia oferty.
3. Cena oferty winna uwzględniać wszystkie wymagania wskazane w zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, wzoru umowy jak również w nich nie ujęte, a niezbędne do wykonania zadania.
4. Cena musi być podana w złotych cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT- jeżeli występuje. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawrą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w pkt 1 niniejszego rozdziału.
VII. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i sposób ich oceny. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto oferty ( Cena brutto 100%).
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1 .Ofertę należy złożyć w formie pisemnej,
2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
3.Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres: Starostwo Powiatowe w Aleksandrowie Kujawskim Ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski. Na kopercie należy dopisać:
Oferta na Świadczenia usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym - zadanie nr
Nie otwierać przed dniem 2 maja 2024 roku godz. 9:15.
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.
Z wykonawcom, który złoży ofertę z najniższą ceną, zostanie podpisana umowa, której projektowane postanowienia stanowią załącznik nr 4 dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 4a dla zadania nr 2 do zapytania ofertowego.
XII. Tryb postępowania.
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023r.. poz. 1605 zc zm.) właściwe dla zamówień o wartości poniżej 130.000.00 zł, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.
XIII. Informacje dodatkowe.
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany zapytania ofertowego, jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert, z jednoczesny przedłużeniem tego terminu, o ile będzie to konieczne. 2. Zamawiający informuje jednocześnie, że:
a) oferta niespełniająca warunków wymienionych w zapytaniu ofertowym zostanie odrzucona.
b) z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują wykonawcom żadne roszczenia,
c) nie zwraca wykonawcom dokumentów przedłożonych w tym postępowaniu.

Uwagi:
XIV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016. str. 1). dalej ,,RODO" informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym W Aleksandrowie Kujawskim jest Starosta Aleksandrowski ul. Słowackiego 8. 87-700 Aleksandrów Kujawski:
? inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest Pan Dariusz Podsiedlak. adres e-mail: iod@rodoinspektor24.pl;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Starostwie Powiatowym jako jednostce sektora finansów publicznych:
? dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji;
? przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy;
? przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres. NIP.REGON, numer CEIDG. numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływająca do Starostwa Powiatowego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
? dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do pomiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Starostwa Powiatowego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych;
? przysługuje Pani/Panu prawo do żądania w imieniu administratora danych osobowych;
* dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
* ich sprostowania,
* ograniczenia ich przetwarzania,
* przeniesienie danych do innego administratora danych osobowych,
* wniesienie sprzeciwu.
? Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczą naruszenia przepisów RODO.
? Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowaniu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
2.Jednocześnie Starostwo Powiatowe przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej z włączeń, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.

Kontakt:
XI. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami: Mirosława Sobczak - e-mil: zamowienia@aleksandrow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.