dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa części zamiennych i urządzeń |
Data zamieszczenia: | 2023-03-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii Mieczysława Karłowicza 4 20-027 Lublin powiat: Lublin radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/notice/public/89060/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa części zamiennych i urządzeń na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej z podziałem na części Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA automatycznych przełączników faz w ilości 50 sztuk służących zapewnieniu właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz szaf rozdzielczych infrastruktury telekomunikacyjnej i współpracujących z systemami i instalacjami zasilania kluczowych z punktu widzenia bezpieczeństwa i niezawodności pracy urządzeń jednofazowych w Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej. DOSTAWA pojedynczych wymiennych wkładek ogranicznika przepięć serii VPU II klasy C, 280V/40KA w ilości 200 sztuk pracujących w zewnętrznych szafach telekomunikacyjnych na zasilaniu 230/400 V na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej. DOSTAWA akumulatorów litowo-żelazowo-fosforowych w ilości 4 sztuk z zapewnieniem właściwych parametrów technicznych oraz środowiskowych dla urządzeń pracujących wewnątrz napowietrznych szaf telekomunikacyjnych i współpracy z zainstalowanym wewnątrz tych szaf systemem zasilania prostownikowego SLIMLINE 2000 SE firmy BENNING na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej. CPV: 31700000-3, 31600000-2,31430000-9 Dokument nr: 2023/BZP 00148998, AO-II.26.1.14.2023.WIR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://lcit.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/ 1. Instrukcja korzystania z Platformy: 1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę ,,Lista postępowań PZP", następnie zakładkę ,,Aktualne", wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce ,,W toku", a po zakończeniu postępowania w zakładce ,,Archiwalne"). 2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy: - bez logowania - poprzez funkcjonalność ,,Zadaj pytanie", - poprzez funkcjonalność ,,Przystąp do postępowania" i po zalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce ,,Korespondencja". 3) Przystąpienie do postępowania: a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/ b) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się", c) rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych, d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu, e) w przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz.ch od 9:00 do 17:00, - pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl 2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; - komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje; - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0); - włączona obsługa JavaScript; - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc 4. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 6. O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 7. Osobami uprawnionymi do kontaktów są: Radosław Więk - nr telefonu 81 4781355, radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl Andrzej Danaj - nr telefonu 81 4416533, andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii Ul. Mieczysława Karłowicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, Ul. A. Grottgera 4) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl; 2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl; 3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: 1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie: a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, 2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych). 5. Odbiorcami danych będą podmioty na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, tj. podmioty świadczące usługi wsparcia i serwisu (podmiot przetwarzający). 6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa: 1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania, 2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych osobowych, w zakresie określonym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/notice/public/89060/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-03-31 11:00 Miejsce składania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024