Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Italmetal Sp. z o.o
Zachodnia 22
55-220 Jelcz-Laskowice
powiat: oławski
+48 515 061 960
aleksandra.adaszewska@italmetal.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/151270
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelcz-Laskowice
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 515 061 960
Termin składania ofert: 2023-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej w Italmetal Sp. z o.o."
Powstaje w kontekście projektu
POIS.01.01.01-00-0004/21 - Budowa instalacji fotowoltaicznej w Italmetal Sp. z o.o.

Część 1
Całość przedmiotu zamówienia

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt. ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej w Italmetal Sp. z o.o.", polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 2099,52 kWp na dachu budynku produkcyjnego ITALMETAL Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ulicy Zachodniej 22 w Jelczu - Laskowicach.
3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 obejmował będzie w szczególności:
a) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie nadzoru i kontrolę zgodności realizacji zadania z zawartą umową, dokumentacją projektową, wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b) sprawdzanie na bieżąco jakości materiałów i robót, urządzeń, czy odpowiadają jakości, standardom i wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania (posiadają odpowiednie certyfikaty), czy montowane urządzenia są fabrycznie nowe, czy zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentacji projektowej, SWZ, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu przez Wykonawcę dostaw i robót wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
c) potwierdzenie faktycznie wykonanych dostaw i robót oraz usunięcia wad;
d) żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
e) kontrola ilości i terminowości wykonywania dostaw;
f) uczestniczenie w odbiorach częściowych wszystkich instalacji oraz w odbiorze końcowym;
g) informowanie Zamawiającego o wstrzymaniu części lub całości prac w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje je niezgodnie z dokumentacją, z naruszeniem prawa lub w sposób zagrażający bezpieczeństwu pracowników lub mieszkańców;
h) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji prac montażowych, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości montowanych urządzeń, lub zwiększenie kosztów oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i naprawczych;
i) gromadzenie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów dotyczących prowadzonych prac montażowych, protokołów, ustaleń, kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzania, odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego itp.;
j) udział w pracach koordynacyjnych;
k) wykonywanie wszelkich innych czynności nie określonych powyżej, a przewidzianych dla inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności Prawa budowlanego, innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umowami z Wykonawcami na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych;
l) uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2023-8388-151270

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-03-31
5. Oferta musi być złożona na jeden z poniższych sposobów:
a) w formie elektronicznej na adres: aleksandra.adaszewska@italmetal.com
b) w formie papierowej w siedzibie firmy (ul. Zachodnia 22, 55-22- Jelcz-Laskowice)
c) w formie elektronicznej poprzez Bazę Konkurencyjności (funkcja ,,utwórz ofertę" dostępna dla zalogowanych użytkowników).

Miejsce i termin realizacji:
4. Wymagany termin realizacji umowy: zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołów bezusterkowego odbioru ostatecznego nadzorowanych robót. Przewidywany termin podpisania umowy: 07.04.2023. Przewidywany termin zakończenia realizacji nadzorowanych robót: 31.10.2023.
Planowany termin podpisania umowy
2023-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oławski
Gmina
Jelcz-Laskowice
Miejscowość
Jelcz-Laskowice
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-04-07
Koniec realizacji
2023-10-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
6. W celu uniknięcia konfliktu interesów, z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7. Z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) Zamawiający wykluczy:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany warunków umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z następującymi zastrzeżeniami:
a) W umowie dopuszcza się zmiany wartości objętych kryteriami ocen, pod warunkiem przedstawienia przez oferenta w trakcie negocjacji handlowych korzystniejszych warunków w stosunku do przedstawionej oferty.
b) Wybór najkorzystniejszej oferty nie stanowi zawarcia umowy i w tym zakresie wyłącza się przepisy K.C dotyczące przyjęcia oferty, może jednak stanowić zaproszenie do udziału w negocjacjach dotyczących warunków przyszłej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany terminu realizacji Umowy:
a) zmiany terminu realizacji Umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, organizacyjnych i ekonomicznych,
b) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli doszło do przekroczenia określonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji publicznej lub inne podmioty decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, lub odmowa wydania takich decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
3. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania istotnych zmian (tj. zmian zgodnych z definicją podaną w pkt 4) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
a) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
d) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
i. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
4. Zmianę uznaje się za istotną jeżeli zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu albo nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w pkt 3 lit. d.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
a) nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo;
b) złożą ofertę zgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego;
c) udokumentują w sposób opisany w zapytaniu spełnienie pozostałych wymienionych tamże wymogów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania konieczności bez podania przyczyny,
b) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
c) przeprowadzenia z wybranym Oferentem negocjacji handlowych w zakresie wartości objętych kryteriami ocen.
3. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert.
4. Planowany termin podpisania umowy to 07.04.2023. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu podpisania umowy w szczególnie uzasadnionych wypadkach.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
7. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. Oferty nie spełniające wymagań określonych w informacjach o ogłoszeniu zostaną odrzucone.
8. Jeżeli oświadczenia lub dokumenty wymienione w treści zapytania ofertowego są niekompletne lub budzą wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Zamawiający może ponadto w razie zaistnienia wątpliwości zażądać przesłania dodatkowych dokumentów. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczeń lub dokumentów w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta, złożona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykaz osób wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień.
3. Oświadczenia wg załączników nr 3 i 4 do zapytania ofertowego.
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy są uprawnieni do czynnego udziału w obrocie gospodarczym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi prawidłowo podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą/osobami (jedna osoba posiadająca uprawnienia we wszystkich wymienionych niżej specjalnościach lub więcej osób posiadających razem uprawnienia w wymienionych specjalnościach), która/które będzie pełnić funkcję inspektorów nadzoru robót branżowych, posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do niżej wskazanych) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w następujących specjalnościach:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
oraz posiadającą/posiadającymi (każdy z osobna) minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w branży, której nadzór będzie dotyczył.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób posiadających w/w uprawnienia wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi ich posiadanie.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym tj. maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, objętego niniejszym zapytaniem ofertowym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi prawidłowo podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-24
Data ostatniej zmiany
2023-03-24 11:46:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena netto
Waga: 100%
Sposób oceny: najniższa cena/cena ocenianej oferty x 100 = liczba punktów.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aleksandra Adaszewska
tel.: +48 515 061 960
e-mail: aleksandra.adaszewska@italmetal.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.