Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Limanowski
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa
powiat: limanowski
Tel: 18 33-37-800
zamowienia@powiat.limanowski.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Limanowa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 18 33-37-800
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej (SWZ)
na:

,,Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej"

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego
ponieważ wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) zwaną dalej ,,ustawą Pzp" w zw. z § 7 i § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych realizowanych w Starostwie Powiatowym
w Limanowej, stanowiącego załącznik nr 3 do Uchwały nr 722/21 Zarządu Powiatu Limanowskiego z dnia 4 marca 2021 r.
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej, realizowanego w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej (technologia basenowa, pompy ciepła) i elektrycznej. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - Edycja 2.
Program funkcjonalno - użytkowy obejmuje kompleksową przebudowę i rozbudowę obiektu, jednak przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w programie funkcjonalno - użytkowym jako etap I, w ograniczonym zakresie.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego .
3.3. Umowa o roboty budowlane obejmuje w szczególności wykonanie przez Wykonawcę:
4. czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego - etap I w ograniczonym zakresie oraz czynności administracyjnych polegających na takich działaniach Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalające na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego;
5. robót budowlanych na obiekcie krytej pływalni zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim.

W tym zakresie zostanie wykonane:
6. podbasenie:
7. remont części saunaryjnej wraz z wyposażeniem,
8. dostawa i montaż oprogramowania do kręgielni;
9. parter:
10. przebudowa części rekreacyjnej hali basenowej tj. dostawa wraz
z montażem nowych wanien akrylowych (owalna i kwadratowa), dostawa wraz z montażem nowego brodzika dla dzieci, malowanie klatki schodowej zjeżdżalni, renowacja hamowni,
11. wymiana systemu ESOK,
12. wymiana głównych drzwi wejściowych do budynku pływalni - 2 kpl.,
13. dostawa i montaż suszarek o mocy minimalnej 700W w ilości 10 szt.
w strefie zaplecza sanitarnego basenu (suszarki typu SŁOŃ),
14. wymiana oświetlenia na energooszczędne na hali basenowej;
15. infrastruktura:
16. dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu,
17. dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w terenie (na trackerach),
18. dostawa wraz z montażem pomp ciepła,
19. budowa zbiornika buforowego o objętości 100 m3 wraz z osprzętem
i termoizolacją,
20. przerobienie instalacji źródeł ciepła wraz ze sprzęgłem hydraulicznym
i dodatkowy osprzętem,
21. wykonanie systemu sterowania i zarządzania pracą źródeł ciepła - szafy sterownicze z pełnym monitoringiem i programem zarządzającym pracą urządzeń oraz archiwizacją danych,
22. wykonanie układów sterowania wyspowego oraz zabezpieczenia elektryczne urządzeń generujących na obiekcie energię elektryczną,
23. wykonanie układów generowania wzorca sieciowego dla urządzeń wytwarzających na obiekcie energię elektryczną,
24. dostawa i montaż układu mikrokogeneratorów - kaskada dwóch mikrokogeneratorów o mocy elektycznej 2x20 kW i łącznej mocy cieplnej 77,4 kW,
25. budowa zbiornika wody do płukania w strefie istniejącego podbasenia -
z płyt PP o wymiarach ok 3,6 m x 10,8m x 1,9 m,
26. częściowa wymiana urządzeń stacji uzdatniania wody - wymiana sond
i cel pomiarowych kompatybilnych z urządzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800, basen sportowy i basen szkoleniowo rekreacyjny,
27. częściowa wymiana urządzeń stacji uzdatniania wody - wymiana urządzeń kontrolno - pomiarowych kompatybilnych z istniejącymi na obiekcie urządzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800 wraz
z kompletem sond i cel pomiarowych, wanna Spa kwadratowa oraz wanna Spa okrągła,
28. dostawa wraz z montażem nowej kompletnej stacji uzdatniania wody basenowej dla brodzika dla dzieci - wypełnienie filtra złoże szklane,
29. wymiana złoża we wszystkich filtrach z antracytu na złoże szklane
w basenie sportowym i szkoleniowo rekreacyjnym,
30. wymiana złoża we wszystkich filtrach z antracytu na złoże szklane
w wannie SPA okrągłej i wannia Spa kwadratowej,
31. wymiana pomp dozujących chemię na nowe, kompatybilne z istniejącymi na obiekcie urządzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800
w basenie sportowym i szkoleniowo rekreacyjnym,
32. wymiana pomp dozujących chemię na nowe, kompatybilne z istniejącymi na obiekcie urządzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800 w wannie SPA okrągłej i wannie SPA kwadratowej,
33. wymiana wymienników wraz z montażem pomp wymienników dla wanny SPA okrągłej i wanny SPA kwadratowej,
34. wymiana automatyki z falownikami wraz z przepływomierzami i pompami wymienników - basen sportowy,
35. wymiana automatyki z falownikami wraz z przepływomierzami i pompami wymienników - basen szkoleniowo rekreacyjny,
36. wymiana automatyki z falownikami wraz z przepływomierzami - wanna SPA okrągła oraz wanna SPA kwadratowa;
37. czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego.

W ramach czynności projektowych Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest także do opracowania/uzyskania innych dokumentów, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zezwoleń wymaganych odrębnymi przepisami, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W ramach zamówienia Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeń oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów niezbędnych do zakończenia inwestycji i wymaganych do prawidłowego funkcjonowania tego typu obiektów, w tym również zgłoszeń i zawiadomień odpowiednich organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.
37.1. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy - Inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
38. koordynacja i zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności ustawą Prawo budowlane oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich zgłoszeń, decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy,
39. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego,
40. zapewnienie harmonijnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a w przypadku wystąpienia zakłóceń związanych z realizacją prac - niezwłoczne informowanie o nich Zamawiającego,
41. w przypadku niezadowalającego postępu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszystkich środkach naprawczych, które należy zastosować w celu zniwelowania zaistniałego opóźnienia i doprowadzenia do wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane,
42. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego,
43. przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego oraz prowadzenie całokształtu spraw związanych z rękojmią za wady.
43.1. W ramach umowy Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego jest także upoważniony i zobowiązany do pełnego nadzoru nad pracami projektowymi, weryfikowania prawidłowości zaproponowanych rozwiązań projektowych w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
43.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
43.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
43.4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.

Dokument nr: BZ.272.9.2023

Otwarcie ofert: 68.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 04.04.2023 r. godz. 10:10.

Składanie ofert:
64. SPOSÓB oraz termin składania i otwarcia ofert
64.1. Oferty należy złożyć w terminie do 04.04.2023 r. godz. 10:00.
64.2. Oferta (Formularz oferty) wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności:
65. w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub
66. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Miejsce i termin realizacji:
43.5. Miejsce realizacji: kryta pływalnia w Limanowej przy Ul. Z. Augusta 37.
44. Termin wykonania zamówienia
44.1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy poprzez czas realizacji umowy o roboty budowlane, odbiór końcowy stwierdzający należyte wykonanie do dnia jej rozliczenia końcowego i przystąpienia do użytkowania obiektu. Przewidywany termin wykonania zadania inwestycyjnego do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
2.1. Postępowanie prowadzone będzie w formie zapytania ofertowego ponieważ wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w zw.
z § 7 i § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych realizowanych w Starostwie Powiatowym w Limanowej, stanowiącego załącznik nr 3 do Uchwały nr 722/21 Zarządu Powiatu Limanowskiego z dnia 4 marca 2021 r.
45. Warunki udziału w postępowaniu
45.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
45.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
46. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem:
47. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz
- doświadczenie w realizacji minimum 1 zadania (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie systemu uzdatniania wody basenowej o wartości brutto co najmniej 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz;

48. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz
- doświadczenie w realizacji minimum 1 zadania (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na zainstalowaniu pompy ciepła
o mocy minimalnej 50 kW na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz;

49. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz
- doświadczenie w realizacji minimum 1 zadania (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 50 kW na stanowisku kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz;

50. co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz
- co najmniej 3 - letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane
i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).

Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę,
w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień lub kwalifikacji.

Jako wykonanie (zakończenie) robót należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu
(w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

50.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu.
50.2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
51. Podstawy wykluczenia wykonawcy Z POSTĘPOWANIA
1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwanej w dalszej części SWZ ,,ustawą":
1) Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy.
3) W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4) Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.
5) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej.
6) Karę pieniężną, o której mowa w art. 7 ust. 6 ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
51.1. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
52. informacja dla wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia
52.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej.
52.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 6 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.2 SWZ.
52.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
52.4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
53. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom
53.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
53.2. Wykonawca jest obowiązany wykazać w pkt 11 Formularza oferty część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, o ile są już znane, firm Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
53.3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
54. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych
54.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego złącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
54.2. Zamawiający będzie żądał podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
54.3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
54.4. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (określonego w pkt 5.2 Lp 1) SWZ Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
55. Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikowł się z wykoNawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbieraniA korespondencji elektronicznej
55.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej: angelika.smaga@powiat.limanowski.pl.
55.2. W przypadku oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda w każdym przypadku potwierdzenia otrzymania wiadomości. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę istnieje domniemanie, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na ostatni znany adres mailowy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.
55.3. Oferta (Formularz oferty) wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
55.4. Przekazywanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: angelika.smaga@powiat.limanowski.pl.
56. sposób udzielAnia wyjaŚnieŃ treści swz
56.1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
56.2. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużania terminu składania ofert.
56.3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a także przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SWZ bez ujawniania źródła zapytania.
56.4. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Informację o tym niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej, na której zamieszczona została SWZ, oraz przekazuje wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu.
56.5. W przypadku, gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie.
56.6. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
56.7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
57. wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
12.1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
a) w zakresie formalnym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Angelika Smaga - e-mail: angelika.smaga@powiat.limanowski.pl
b) w zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Paulina Majerczyk - e-mail: paulina.majerczyk@powiat.limanowski.pl.
58. Termin związania ofertą
58.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą do dnia 03.05.2023 r.
58.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
58.3. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
58.4. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 13.3. SWZ wymaga złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu.
58.5. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na jego wybór. W przypadku braku takiej zgody, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiego zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
59. Opis sposobu przygotowywania ofert
59.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
59.2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
59.3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
59.4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej SWZ - wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty dla których Zamawiający określił wzory jako załączniki do SWZ, należy sporządzić zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
59.5. Ofertę stanowi:
60. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
61. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
62. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
a) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt c;
63. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 7 SWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
63.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa w pkt 14.5. ppkt c SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
63.2. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt w pkt 14.5. ppkt c SWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
63.3. Zapis pkt 14.7. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
63.4. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
63.5. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów, oświadczeń zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.
63.6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r poz. 1233), Wykonawca w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji winien zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w pkt 15.11 SWZ.
63.7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie innej niż forma elektroniczna lub postać elektroniczna, o których mowa wyżej. Niedopuszczalne jest złożenie oferty w formie pisemnej w tym skanu oferty.
66.1. Podpis musi być złożony bezpośrednio na pliku z ofertą Wykonawcy lub na ,,paczce" dokumentów elektronicznych zawierających ofertę Wykonawcy. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu, może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
66.2. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
67. podpisie zaufanym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz. U. 2023 r. poz. 57 ze zm.);
68. podpisie osobistym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz. U. 2022 r. poz. 671).
68.1. Oferta przygotowana zgodnie z pkt 15.2. SWZ winna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
angelika.smaga@powiat.limanowski.pl.
68.2. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę.
68.4. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
68.5. Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internatowej prowadzonego postępowania.
68.6. Zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
68.7. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
69. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzenia działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
70. cenach zawartych w ofertach.
71. sposÓbu obliczenia ceny
71.1. Cenę oferty za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, mającą charakter ryczałtowy należy podać w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
71.2. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę zdefiniowaną w art. 3 ust 1 pkt 1 i ust 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168), zatem w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkowemu od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
71.3. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
71.4. W Formularzu ofert Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w ZŁOTYCH POLSKICH w zapisie liczbowym i słownie (podawanie ceny w inny sposób może spowodować odrzucenie oferty), z dokładnością do 1 grosza. Zaokrąglenia wszystkich cen w złotych należy dokonywać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
71.5. Podana w ofercie cena musi uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
71.6. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą - Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczania w walutach obcych.
71.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia o którym mowa w pkt 9.1. SWZ, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta z innych przesłanek podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania.
17.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z uwzględnieniem pkt 17.5. SWZ, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
17.5. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian treści oferty.
17.6. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
17.7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
17.8. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie czynników mających wpływ na wysokość ceny oferty w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
17.9. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
17.10. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
d) w przypadkach o którym mowa w pkt 17.6. SWZ zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
17.11. Zamawiający może unieważnić postępowanie przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
17.12. Zamawiający może unieważnić prowadzone przez siebie postępowanie bez podania przyczyny.
17.13. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub,
b) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w pkt 9.1. SWZ lub innych dokumentów lub oświadczeń;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
5) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego;
6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
7) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
8) zwiera błędy w obliczeniu ceny;
9) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
10) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
73. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
73.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert.
73.2. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie przekazuje wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj.: https://bip.malopolska.pl/splimanowa/.
73.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
74. Informacje o formalnościach, jakie MUSZĄ zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
74.1. Zamawiający zawrze umowę po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.
19.2. Wykonawca przed zawarciem umowy na wezwanie Zamawiającego poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy a nie wynikające z treści oferty.
19.3. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
19.4. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
19.5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
19.6. W danym postępowaniu wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
75. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
75.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik do SWZ.
75.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien wykazać, że osoba/y reprezentujące Wykonawcę jest/są umocowana/e do jego reprezentacji i zaciągania w jego imieniu zobowiązań oraz podać wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy
a nie wynikające z treści oferty.
75.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania tajemnicy wszystkich dostępnych informacji w trakcie realizacji umowy oraz o nieudostępnianie tych informacji osobom trzecim.
76. INFORMACJA o środkach ochrony PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCHY WYKONAWY
21.1. Wykonawca którego interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego postanowień niniejszej SWZ.
21.2. Wobec czynności podjętych w toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca może złożyć pisemne zastrzeżenie do Kierownika Zamawiającego.
21.3. W rozstrzygnięciu zastrzeżenia Kierownik Zamawiającego podaje jego uzasadnienie.
21.4. W przypadku uwzględnienia zastrzeżenia czynności, wobec której zgłoszono zastrzeżenie, zostaje powtórzona.
21.5. Od rozstrzygnięcia zastrzeżenia przez Kierownika Zmawiającego Wykonawcy
nie przysługują środki odwoławcze.
78. Pozostałe informacje
78.1. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SWZ mają zastosowanie przepisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych realizowanych w Starostwie Powiatowym w Limanowej, stanowiącego załącznik nr 3 do Uchwały nr 722/21 Zarządu Powiatu Limanowskiego z dnia 4 marca 2021 r.

Uwagi:
72. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
72.1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena
100 %
72.2. Punkty przyznawane za podane w pkt 17.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium
Wzór
Kryterium dla każdego zadania częściowego
C - Cena
W kryterium ,,Cena" można uzyskać maksymalnie 100 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca
z działania:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
77. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy,
d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym, z uwzględnieniem ograniczeń wskazanych w przepisach prawa a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla
dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.3. Ograniczenia stosowania przepisów RODO:
a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
b) w postępowaniu o udzielnie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
1.4. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO (oświadczenia są ujęte w formularzu oferty - załączniku nr 1 do SWZ).

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.