Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa farmy fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa farmy fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: HVS Furgał Kawalec Sp.j
Budowlana 26
20-469 Lublin
powiat: Lublin
506742762
j.furgal@hvs.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/152069
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: 506742762
Termin składania ofert: 2023-04-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0597/22 - Budowa farmy fotowoltaicznej dla przedsiębiorstwa HVS s.j. w miejscowości Rozkopaczew

Część 1
Budowa farmy fotowoltaicznej dla przedsiębiorstwa HVS s.j.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlanych i instalacyjnych wraz z zakupem materiałów oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych dopuszczeń do eksploatacji dla zadania pn.: ,,Budowa farmy fotowoltaicznej dla przedsiębiorstwa HVS s.j. w miejscowości Rozkopaczew".
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowania projektu wykonawczego,
- budowa fundamentów pod konstrukcje,
- montaż konstrukcji pod panele,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- montaż inwerterów,
- budowa stacji transformatorowej,
- budowa okablowania DC,
- budowa okablowania AC,
- system zarządzania produkcją energii.
3. Zakres prac po stronie Zamawiającego:
1)Budowa układu pomiaru energii (Bramki pomiarowej) w bezpośrednim sąsiedztwie punktu przyłączenia do sieci OSD. Bramka pomiarowa będzie wyposażona w analizator jakości energii dostarczający informacje niezbędne do funkcjonowania regulatora.
2)Budowa linii SN łączącej bramkę pomiarową ze stacją Sn/nn farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną (linią światłowodową).
3)Budowa ogrodzenia farmy.
4)Montaż instalacji Monitoringu wizyjnego, alarmowej i oświetlenia zewnętrznego.
5)Podłączenie do Internetu z możliwością sprawdzenia danych i monitorowania pracy instalacji.
4. Zakres prac (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) określony jest
w Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego, na który składają się:
- Specyfikacja techniczna urządzeń na Farmę Fotowoltaiczną Rozkopaczew,
- Projekt budowlany
- Projekt budowlany zagospodarowania terenu.
Okres gwarancji
Zgodnie z pkt 4.7 Zapytania ofertowego.

CPV: 09331200-0, 45000000-7, 45310000-3, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7

Dokument nr: 2023-50584-152069, JF/OZE2023/04

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-04-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
lubartowski
Gmina
Ostrów Lubelski
Miejscowość
Rozkopaczew
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-10-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. h) podrozdziału 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Warunki zmiany umowy
1. Oprócz przypadków, o których mowa w podrozdziale 6.5.2 pkt 20) lit b - e Wytycznych kwalifikowalności wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w ust. 2-4.
2. Katalog zmian umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i montażu instalacji:
1) zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów
(w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;
2) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 18 umowy,
3) zmiany spowodowanej czynnikami niezależnymi od stron, w szczególności przypadkami wskazanymi w ust. 4 pkt 1-7 - jeżeli będzie miało to wpływ na zachowanie terminowości realizacji zamówienia,
4) przedłużenie terminu wykonania umowy o którym mowa w § 2 może nastąpić w przypadku postoju w wykonaniu świadczenia, wynikającego bezpośrednio
z okoliczności związanych z utrzymywaniem się lub ponownym ogłoszeniem podczas realizacji umowy stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego na terytorium RP o ile okoliczności te mają bezpośredni wpływ na brak możliwości realizacji zamówienia w umówionym terminie. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia będzie możliwe o czas postoju spełniającego ww. wymagania który nie może trwać dłużej niż do momentu odwołania stanu epidemii lub zagrożenia epidemicznego.
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia jest dopuszczalna w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:
1) zmiany w zakresie doboru poszczególnych urządzeń wchodzących w skład zestawu instalacji wynikające z błędów w dokumentacji wykonanej przez uprawnione podmioty niemożliwej do stwierdzenia przy założeniu dochowania należytej staranności zamawiającego;
2) niezależnych od wykonawcy przeszkód uniemożliwiających terminową dostawę wskazanych w ofercie produktów w szczególności w przypadku zakończenia ich produkcji lub niedostępności ich na rynku w momencie realizowania dostaw - pod warunkiem, że Wykonawca dochował należytej staranności i w momencie uzyskania zamówienia wykonał odpowiednie czynności w celu ich zamówienia. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może dostarczyć i zamontować inne urządzenia (urządzenia zastępcze), które spełniają wymogi opisane w Zapytaniu ofertowym i załącznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcę zgodności tych urządzeń w wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla urządzeń zastępczych wszystkich dokumentów wymaganych
w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie.
4. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ;
2) siła wyższa w rozumieniu § 18 umowy uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Zapytaniem ofertowym;
3) zmiana obowiązującej stawki VAT;
4) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
5) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.
6) zmiana stawki VAT w przypadku zmiany lokalizacji/miejsca montażu instalacji, powodującej zmianę stawki podatku VAT,
7) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert przepisami
o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów,
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Nie stanowi zmiany istotnej umowy:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
7. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca potwierdzi, że spełnia ten warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie, które swoim zakresem obejmowało budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 0,6 MW.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz
z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do Zaproszenia do składania ofert).
Uwaga:
1)Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule dostawy z montażem, a nie w formule robót budowlanych.
2)Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, w tym moc instalacji, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
3)Roboty wykazane w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu muszą być wykonane należycie.
4)W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5)W przypadku, o którym mowa w pkt 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt - wg. wzoru stanowiącego (Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia:
a)min. jedną osobą pełniąca funkcję Kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branżowych lub inspektora nadzoru, przy realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 0,6 MW.
b)min. jedną osobą pełniąca funkcję Kierownika robót elektrycznych, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót branżowych lub inspektora nadzoru, przy realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 0,6MW.
Uwaga:
1)Wykonawca powinien w wykazie osób wyraźnie określić zakres zamówienia, w tym czas wykonania, moc instalacji oraz funkcję pełnioną przez wskazaną osobę, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2)Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
3)Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do Zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
4.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a)karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych modułów fotowoltaicznych podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 9 do Zapytania ofertowego - ,,Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami katalogowymi", zgodnie z pkt. 1 (dla modułu),
b)karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 9 do Zapytania ofertowego - ,,Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami katalogowymi", zgodnie z pkt. 2 (dla inwertera),
c)karty katalogowe (opisy techniczne) oferowanych konstrukcji montażowych podpisane przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim lub Wykonawcę obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku Nr 8 do Zapytania ofertowego - ,,Minimalne parametry urządzeń do potwierdzenia kartami katalogowymi", zgodnie z pkt. 3 (dla konstrukcji montażowej),
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że roboty budowlane spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.8.1. Zamawiający informuje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone z ofertą przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.8.2. Postanowień pkt 4.8.1 nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4.8.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4.8.4. W sytuacji braku złożenia przedmiotowych środków dowodowych na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4.8.1 lub ich nieuzupełnienia na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4.8.1 lub wykazania w przedmiotowym środku danych wskazujących na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający ofertę odrzuci.
4.8.5. Przedmiotowe środki dowodowe składa się w postaci odwzorowania cyfrowego dokumentu zawierającego własnoręczny podpis wystawcy lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wystawcy.
6.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane
z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Beneficjentem) Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 6.2 Zapytania ofertowego, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
6.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
6.8. Wykluczenie Wykonawcy następuje również na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 229 z 31.7.2014), w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U. L 111 z 8.4.2022).
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 835 z późn. zm.) oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 - Załącznik Nr 7.
8.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
16.1 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
7.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.1 Zapytania ofertowego,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do Zaproszenia do składania ofert) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
- w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2 Zapytania ofertowego,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 Zaproszenia do składania ofert - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3 Zapytania ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez Wykonawcę (Wykonawców) wykazującego (wykazujących) spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te odnoszą się do podmiotu spełniającego warunki udziału warunków udziału w postępowaniu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.
7.2. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2. Zapytania ofertowego.
b) Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) oraz art. 5k rozporządzenia 833/2014 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do Zapytania ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez każdego z Wykonawców.
2) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów dokumenty te składane są przez Wykonawcę i podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-03-28
Data ostatniej zmiany
2023-03-28 14:21:20

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 70%.
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja producenta na panele fotowoltaiczne - 5%.
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja producenta na inwertery - 10%
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja producenta na konstrukcje montażowe - 5%
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja na wykonane roboty budowlano-montażowe - 5%
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii instalacji w okresie gwarancji - 5%
Szczegóły zawarto w rozdziale 13 Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Furgał
tel.: 506742762
e-mail: j.furgal@hvs.com.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.