Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
ursynow.wzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/89461/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane zw. z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na dz. ewid. 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy' w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na działce ewid. nr 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy' w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy realizowane w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa ,, Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza".
Celem zadania inwestycyjnego jest budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układem komunikacyjnym, dostawą i montażem elementów małej architektury, budową oświetlenia, nasadzeniem roślin ozdobnych.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układ komunikacyjny, dostawa i montaż małej architektury, budowa oświetlenia i nasadzenia roślin ozdobnych zgodnie z załącznikiem nr 4 pt. Etapowanie - etap I
Roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni Active Line Marcin Taczalski, Ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin, pod nazwą ,,Fontanna obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy'", który uzyskał zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych.
Teren opracowania obejmuje działkę o nr ewid. 3/3, obręb 1-10-22, położonej przy Ul. Dereniowej w obrębie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa ,, Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza."
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają również:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumentacja Projektowa - stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
4) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5d do SWZ;

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45233250-6, 45233293-9,45112700-2,77310000-6,45112710-5,45111300-1

Dokument nr: 2023/BZP 00154369, 15/WZP/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:45

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
o Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
o komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
o Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
o Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
o Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
o Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
o Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/89461/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-04-12 10:30
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/WZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zagospodarowania terenu wraz z budową fontanny na działce ewid. nr 3/3 z obrębu 1-10-22 obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy' w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy realizowane w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa ,, Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza".
Celem zadania inwestycyjnego jest budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układem komunikacyjnym, dostawą i montażem elementów małej architektury, budową oświetlenia, nasadzeniem roślin ozdobnych.
Zakres zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi budowa fontanny z przyłączami i pomieszczeniem technologicznym, układ komunikacyjny, dostawa i montaż małej architektury, budowa oświetlenia i nasadzenia roślin ozdobnych zgodnie z załącznikiem nr 4 pt. Etapowanie - etap I
Roboty budowlane realizowane są na podstawie projektu autorstwa pracowni Active Line Marcin Taczalski, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin, pod nazwą ,,Fontanna obok Ursynowskiego Centrum Kultury 'Alternatywy'", który uzyskał zaświadczenie o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót budowlanych.
Teren opracowania obejmuje działkę o nr ewid. 3/3, obręb 1-10-22, położonej przy ul. Dereniowej w obrębie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego m.st. Warszawy na rok 2022 pod nazwa ,, Zielona Oś Ursynowa- Nowy park i fontanna w otoczeniu pięknych kwiatów i ziół- obok Ratusza."
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty ziemne, prace związane z zagospodarowaniem terenu, prace ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania jak również kary umowne określone są w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają również:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Dokumentacja Projektowa - stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
4) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5d do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych, do kwoty 381 927,12 zł netto na:
a. wykonanie ciągów komunikacyjnych,
b. wykonanie nasadzeń roślin i drzew,
c. dostawę i montaż elementów małej architektury: koszy na śmieci, ławek, stojaków rowerowych,
d. wykonanie robót elektrycznych w zakresie oświetlenia.
Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe i będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
- I kryterium: ,,cena brutto" - waga 60%
- II kryterium: ,,okres gwarancji" - waga 40%
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P - łączna ilość punktów
Pc - ilość punktów w kryterium ,,cena brutto"
Pg - ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali^1 (tj. zakończyli) co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie publicznych terenów zieleni2
oraz
b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie, lub remoncie fontanny3 na publicznym terenie zieleni2
UWAGA!
Zamawiający uzna spełnienie warunku opisanego w pkt 9.2.1) również w przypadku, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem jednej roboty budowlanej, która obejmowała jednocześnie zakres opisany w pkt a) i b).
1Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego, jako wykonany należycie.
2Publiczne tereny zieleni - tereny otwarte, urządzone, z infrastrukturą techniczną, pokryte roślinnością, pełniące funkcje publiczne, w szczególności parki, skwery, place z roślinnością, zieleńce, promenady, bulwary, ogrody botaniczne, zoologiczne, jordanowskie i zabytkowe, cmentarze, zieleń towarzysząca drogom na terenie zabudowy, zabytkowym fortyfikacjom, budynkom, składowiskom, lotniskom, dworcom kolejowym oraz obiektom przemysłowym.
3Fontanna (lub też: wodotrysk) - urządzenie wodne, najczęściej ozdobne, wyrzucające pod ciśnieniem wodę z co najmniej jednej dyszy.
2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.);
oraz
b) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.).
oraz
c) wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021. 2351 j. t. ze zm.);
oraz
d) wyznaczoną do kierowania pracami ogrodniczymi posiadającą:
a) wykształcenie: wyższe o kierunku przyrodniczym (takie jak: ogrodnictwo, architektura krajobrazu, leśnictwo, ochrona środowiska, ochrona zdrowia roślin, ogrodnictwo miejskie i arborystyka, rolnictwo, inżynieria ekologiczna, biologia) albo wykształcenie średnie techniczne o kierunku ,,ogrodnictwo" lub ,,architektura krajobrazu". Uznawane będą również kierunki pokrewne lub o podobnym zakresie występujące pod inną nazwą.
b) doświadczenie w kierowaniu pracami ogrodniczymi przy zakładaniu minimum jednego publicznego terenu zieleni1.
1Publiczne tereny zieleni - tereny otwarte, urządzone, z infrastrukturą techniczną, pokryte roślinnością, pełniące funkcje publiczne, w szczególności parki, skwery, place z roślinnością, zieleńce, promenady, bulwary, ogrody botaniczne, zoologiczne, jordanowskie i zabytkowe, cmentarze, zieleń towarzysząca drogom na terenie zabudowy, zabytkowym fortyfikacjom, budynkom, składowiskom, lotniskom, dworcom kolejowym oraz obiektom przemysłowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.2 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
c) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
d) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
f) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
o postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
o wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
o ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
- I kryterium: ,,cena brutto" - waga 60%
- II kryterium: ,,okres gwarancji" - waga 40%
3. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
1) Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = Pc + Pg
gdzie:
P - łączna ilość punktów
Pc - ilość punktów w kryterium ,,cena brutto"
Pg - ilość punktów w kryterium ,,okres gwarancji"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-05-11

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.