Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1135z dziś
5596z ostatnich 7 dni
24268z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa kompozycji kwiatowych, roślin - kwiatów oraz nasadzenie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa kompozycji kwiatowych, roślin - kwiatów oraz nasadzenie

Data zamieszczenia: 2023-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Środa Śląska
Pl. Wolności 5
55-300 Środa Śląska
powiat: średzki (śląski)
tel. (71)39 60 724, tel. 71/39-60-756
boguslawa.maliszewska@srodaslaska.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Środa Śląska
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. (71)39 60 724,
Termin składania ofert: 2023-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Zakup, dostawa kompozycji kwiatowych, roślin- kwiatów oraz nasadzenia na klombach, w donicach, skrzynkach, kwietnikach na terenie miasta Środa Śląska.
II. Pielęgnacja, podlewanie kwiatów w donicach, skrzynkach, kwietnikach na klombach oraz drzew na terenie miasta Środa Śląska.
II. Przedmiot zamówienia:
Zakup, dostawa kompozycji kwiatowych, roślin - kwiatów oraz nasadzenie na klombach, w donicach, skrzynkach, kwietnikach, pielęgnacja, podlewanie kwiatów w donicach, skrzynkach, kwietnikach, klombach oraz drzew na terenie miasta Środa Śląska, które obejmują następujące części:
Część I.
Zakup, dostawa, kompozycji kwiatowych, z załącznikiem nr 1/1 do ZO, roślin -kwiatów oraz nasadzenia na klombach, w donicach, skrzynkach, kwietnikach na terenie miasta i gminy Środa Śląska, .
Część II.
Pielęgnacja, podlewanie kwiatów w donicach, skrzynkach, kwietnikach na klombach oraz drzew na terenie miasta Środa Śląska, zgodnie z załącznikiem nr 1/2 do ZO.

CPV: 03120000-8

Dokument nr: WZP 271.9-37/23

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; Pl. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-37/23) lub na e-mail boguslawa.maliszewska@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 04.04.2023r. do godz. 11:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Część nr 1 - od dnia podpisania umowy do 20.05.2023 r.
Część nr 2 - od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r.

Wymagania:
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.).
II.II. Nie przewiduje się udzjelenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
II.III. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II.IV. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - 2 części.
II. V. Dopuszcza się udziału podwykonawców
IV. Kryteria wyboru:
1. Cena-waga kryterium 100 % (100 pkt)
Ocena punktowa w kryterium ,,cena" dokonana zostanie zgodnie z formułą :
gdzie:
C: oznacza ilość pkt przyznanych ofercie badanej za kryterium ceny za wykonanie zamówienia
Oferta z najniższą ceną, może uzyskać maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VI. Oferta powinna zawierać :
1. Cenę ofertową brutto za realizację usług zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia i formularza cenowego).
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy.
IX. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie.
X. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII.
XI. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej.
XII. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
XIII. Termin związania ofertą
1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIV. Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVI. Istotne warunki umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności:
1. Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2. Wystąpienia siły wyższej tj. wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującej po podpisaniu umowy, a powodującego niemożność wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.
3. Wystąpienia robót dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy.
4. Z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
6. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 póz. 2019), niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;
d) okoliczności, o których mowa w pkt a-c w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
7. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy.
8. Warunki zmiany umowy wymagają formy pisemnej - pod rygorem nieważności.
XVII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1) nie podlegają wykluczeniu
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO
1.2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do ZO
XVIII. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego + formularze cenowe Nr 1/1,1/2, )
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy)
UWAGA
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć oprócz odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, również potwierdzoną za zgodność z oryginałem umowę spółki cywilnej.

Kontakt:
VIII. Osobami do kontaktu z Wykonawcami są:
- sprawy proceduralne: Bogusława Maliszewska - Wydział Zamówień Publicznych tel. 71 39-60-724, email: boguslawa.maliszewska@srodaslaska.pl
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Marcin Krasny - Wydziału Spraw Komunalnych i Przestrzeni Publicznej tel. 71/39-60-756

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.