Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1127z dziś
4896z ostatnich 7 dni
24161z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi

Data zamieszczenia: 2023-05-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polski Bazalt S.A
Weteranów 157
05-250 Radzymin
powiat: wołomiński
maciej.molski@bazaltholding.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/158892
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radzymin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi - 3/2023".
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-0802/17 - Opracowanie technologii ciągłej produkcji laminatów dla szerokiego spektrum tworzyw termoplastycznych ze szczególnym uwzględnieniem włókien nieorganicznych w szczególności ciągłego włókna bazaltowego

Część 1
Projekt oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
,,Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi - 3/2023".
Wykonanie projektu oraz dostawa i montaż układu zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego wraz pracami towarzyszącymi, polegające na:.
a. Wykonaniu szczegółowej inwentaryzacji zasilania oraz obwodów odbiorczych do celów projektowych w celu dostaw oraz instalacji generatora diesla jako zapasowe źródło zasilania.
W przypadku konieczności włączenia się przed stacja transformatorową - należy uwzględnić dostawę transformatora odpowiedniej mocy i odpowiedniego napięcia
Zamawiający na życzenie udostępni poglądowe zdjęcia dotyczące stanu istniejącego oraz proponowanego miejsca ustawienia w danej lokalizacji
Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu poprzez dane kontaktowe podane w ogłoszeniu.
b. Dobór agregatu prądotwórczego w zależności od wyników pomiarów, lecz nie mniejszego niż 1,6 MW, nie większy niż 1,8 MW;1.
c. Wykonaniu dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi i normami,
d. Przekazanie powyższej dokumentacji do akceptacji przez Zamawiającego przed finalną wersją do czasu oddania instalacji do użytkowania
e. Uzyskanie uzgodnień i zezwoleń na montaż agregatu prądotwórczego i wszelkich prac towarzyszących;
f. DOSTAWA i montaż agregatu prądotwórczego minimum 1,6 MW zgodnie z projektem, wytycznymi producenta oraz sztuką budowlaną wraz z przygotowaniem podbudowy;
g. Wykonanie uziemienia dla zamontowanego agregatu;
h. Wykonanie okablowania pomiędzy agregatem i rozdzielnią główną zlokalizowaną wg. załączonych schematów, w tym kabel zasilający budynek, kable zasilające na potrzeby własne agregatu oraz kable sterujące;
i. DOSTAWA zasilacza UPS do podtrzymania zasilania układu systemu sterowania dla agregatu prądotwórczego
j. Uruchomienie, przetestowanie i kontrola pracy układu zasilania awaryjnego jako cały element składający się z dostarczonych urządzeń oraz istniejącej rozdzielni elektrycznej i układu SZR;
k. Wykonaniu stosownych pomiarów odbiorczych;
l. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej, szczegółowych schematów ideowych zasilania i sterowania układem przełączania zasilania oraz przeprowadzeniu stosownych odbiorów;
m. Wymiana istniejących schematów zasilania budynku w rozdzielni głównej na zaktualizowane zgodnie z wykonanym zakresem prac;
n. Wykonaniu instrukcji eksploatacji układu zasilania budynku obejmującej całość zasilania tj. zasilanie z sieci TAURON i z agregatu, wykonanej instalacji, przełącznika sieć agregat i procedury przełączania agregatu;
o. Wykonanie instrukcji eksploatacji agregatu prądotwórczego wraz z określeniem częstotliwości przeglądów i obowiązków Zamawiającego podczas eksploatacji;
Okres gwarancji
Przyznana gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy.

CPV: 31100000-7, 31121000-0, 31682510-8, 71320000-7

Dokument nr: 2023-36793-158892

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
jasielski
Gmina
Tarnowiec
Miejscowość
Tarnowiec

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
a) Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia Wykonawcy wyłonionemu w trybie niniejszego postępowania zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą. Zamówienia te muszą jednak być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
b) Wszelkie zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego. Za zamówienia dodatkowe uznaje się materiały nie objęte niniejszym Zapytaniem Ofertowym nieprzekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, ściśle związane z przedmiotem umowy, a warunkujące prawidłowe jej wykonanie - wynikłe w czasie realizacji zadania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć oraz gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych zamówienia dodatkowego nie można oddzielić od zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zadania dodatkowego
Warunki zmiany umowy
Wprowadzanie zmian do Umowy z Wykonawcą po jej zawarciu jest dopuszczalne jedynie w następujących przypadkach:
a) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z NCBiR, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
b) jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień,
d) zmiana umownego terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
e) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, wynikających z niniejszej specyfikacji pod warunkiem, że zmiany te podyktowane są okolicznościami powstałymi po zawarciu umowy i nie stanowią zmian istotnych w stosunku do pierwotnej treści umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację niniejszego zamówienia. Dla dokonania zmian umowy wymagana jest forma pisemna;
f) zmian nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony Oferent, który:
1) Posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia niezbędne do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa.
2) W stosunku, do którego nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego, a także postępowania egzekucyjnego.
3) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- a) zespołem, w którego skład wejdzie:
- co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia dozorowe do 15kV celem nadzoru nad wykonaniem zamówienia;
- co najmniej 1 osobą posiadającą pełne uprawnienia eksploatacyjne do 15kV
4) Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia.
6) Przedstawi ofertę gwarantującą kompleksową realizację zadań zgodnie ze wskazanym zakresem stosownie do wyniku niniejszego postępowania z okresem ważności oferty nie krótszym niż 30 dni
7) Złoży oświadczenie o akceptacji warunków udziału w postępowaniu.
8) Nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne- brak zobowiązań wobec Skarbu Państwa z tytułu podatków oraz zobowiązań wobec ZUS.
Weryfikacja kryteriów zawartych w punkcie- 7 nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia, stanowiącego- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Z ubiegania się o udzielenia zamówienia wykluczeni zostaną oferenci, którzy:
a) w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe;
lub
b) są z Polski Bazalt S.A. powiązani osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Polski Bazalt S.A. a Wykonawcą polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-17
Data ostatniej zmiany
2023-05-17 20:51:25

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 70 pkt
Kc= (Cn/Co) x 70
Cn -- najniższa zaproponowana cena netto usługi
Co -- cena netto usługi zaproponowana w badanej ofercie
Kc -- liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium Cena netto w PLN
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Najkorzystniejsza oferta w zakresie czasu realizacji (najkrótszy czas) = 30 pkt.
Czas realizacji:
-Do 30 dni - 30 pkt,
-30-50 dni - 20 pkt,
-powyżej 50 dni - 10 pkt,
MAX CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA -60 dni

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Maciej Molski
tel.:
e-mail: maciej.molski@bazaltholding.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.