Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1175z dziś
6911z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU
ul. Chmielna 27/33
80-748 Gdańsk
powiat: Gdańsk
karolina.wegrzynowska@zus.pl
https://portal.smartpzp.pl/zus
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim; Inspektoracie ZUS w Pruszczu Gdańskim; Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części są roboty instalacyjne (montaż instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych) oraz remontowo-budowlane w zakresie przebudowy systemu schładzania dla budynków Inspektoratów ZUS w Starogardzie Gdańskim (cz. I), Pruszczu Gdańskim (cz. II), Gdańsku - Wrzeszczu (cz. III). W zakresie każdej części roboty polegają na montażu urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych w pomieszczeniach: biurowych, Salach Obsługi Klientów, salach szkoleniowo- konferencyjnych, pomieszczeniach serwerowni, UPS po uprzednim demontażu instalacji i urządzeń istniejących systemów.
2. Ogólne zakresy rodzajów robót, dla każdej części zamówienia:
a) montaż instalacji sanitarnej:
- dostawa i montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż instalacji dla w/w urządzeń,
b) montaż instalacji elektrycznej:
- instalacje elektryczne dla urządzeń klimatyzacji,
- system kontaktronów w pomieszczeniach,
c) montaż instalacji teletechnicznej:
- instalacje teletechniczne,
- instalacje przeciwpożarowe.
d) roboty remontowo-budowlane:
- prace remontowo-budowlane towarzyszące przy montażu oraz instalacji urządzeń klimatyzacji m.in. demontaż i montaż sufitów podwieszanych; prace malarskie; budowa wygrodzenia z płyt akustycznych dla agregatów zewnętrznych; budowa nawierzchni z kostki betonowej pod agregaty.ęść I - Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim
Zakup i montaż systemu klimatyzacji w systemie VRF dla 39 pomieszczeń (biurowych, UPS, Serwerowni, Sali szkoleniowo-konferencyjnej, Sali Obsługi Klienta), w budynku Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, składającego się z trzech niezależnych systemów klimatyzacyjnych obsługujących poszczególne pomieszczenia.
Lokalizacja zadania:
Inspektorat ZUS Starogard Gdański: Ul. Piłsudskiego 4; 83-200 Starogard Gdański
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: 16 tygodni od daty zawarcia umowy licząc włącznie z wszelkimi terminami odbiorowymi wynikającymi z umowy, odpowiednio dla każdej części - szczegółowe warunki odbioru określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części są roboty instalacyjne (montaż instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych) oraz remontowo-budowlane w zakresie przebudowy systemu schładzania dla budynków Inspektoratów ZUS w Starogardzie Gdańskim (cz. I), Pruszczu Gdańskim (cz. II), Gdańsku - Wrzeszczu (cz. III). W zakresie każdej części roboty polegają na montażu urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych w pomieszczeniach: biurowych, Salach Obsługi Klientów, salach szkoleniowo- konferencyjnych, pomieszczeniach serwerowni, UPS po uprzednim demontażu instalacji i urządzeń istniejących systemów.
2. Ogólne zakresy rodzajów robót, dla każdej części zamówienia:
a) montaż instalacji sanitarnej:
- dostawa i montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż instalacji dla w/w urządzeń,
b) montaż instalacji elektrycznej:
- instalacje elektryczne dla urządzeń klimatyzacji,
- system kontaktronów w pomieszczeniach,
c) montaż instalacji teletechnicznej:
- instalacje teletechniczne,
- instalacje przeciwpożarowe.
d) roboty remontowo-budowlane:
- prace remontowo-budowlane towarzyszące przy montażu oraz instalacji urządzeń klimatyzacji m.in. demontaż i montaż sufitów podwieszanych; prace malarskie; budowa wygrodzenia z płyt akustycznych dla agregatów zewnętrznych; budowa nawierzchni z kostki betonowej pod agregaty.ęść II - Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim
Zakup i montaż systemu klimatyzacji w systemie VRF dla 42 pomieszczeń (biurowych, UPS, Serwerowni, Sali szkoleniowo-konferencyjnej, Sali Obsługi Klienta), w budynku Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, składającego się z trzech niezależnych systemów klimatyzacyjnych obsługujących poszczególne pomieszczenia.
Lokalizacja zadania:
Inspektorat ZUS Pruszcz Gdański: Ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: 16 tygodni od daty zawarcia umowy licząc włącznie z wszelkimi terminami odbiorowymi wynikającymi z umowy, odpowiednio dla każdej części - szczegółowe warunki odbioru określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia dla wszystkich części są roboty instalacyjne (montaż instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych) oraz remontowo-budowlane w zakresie przebudowy systemu schładzania dla budynków Inspektoratów ZUS w Starogardzie Gdańskim (cz. I), Pruszczu Gdańskim (cz. II), Gdańsku - Wrzeszczu (cz. III). W zakresie każdej części roboty polegają na montażu urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych w pomieszczeniach: biurowych, Salach Obsługi Klientów, salach szkoleniowo- konferencyjnych, pomieszczeniach serwerowni, UPS po uprzednim demontażu instalacji i urządzeń istniejących systemów.
2. Ogólne zakresy rodzajów robót, dla każdej części zamówienia:
a) montaż instalacji sanitarnej:
- dostawa i montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż instalacji dla w/w urządzeń,
b) montaż instalacji elektrycznej:
- instalacje elektryczne dla urządzeń klimatyzacji,
- system kontaktronów w pomieszczeniach,
c) montaż instalacji teletechnicznej:
- instalacje teletechniczne,
- instalacje przeciwpożarowe.
d) roboty remontowo-budowlane:
- prace remontowo-budowlane towarzyszące przy montażu oraz instalacji urządzeń klimatyzacji m.in. demontaż i montaż sufitów podwieszanych; prace malarskie; budowa wygrodzenia z płyt akustycznych dla agregatów zewnętrznych; budowa nawierzchni z kostki betonowej pod agregaty.ęść III - Inspektorat ZUS w Gdańsku Wrzeszczu
Zakup i montaż systemu klimatyzacji w systemie VRF dla 101 pomieszczeń (biurowych, UPS, Serwerowni, Sali szkoleniowo-konferencyjnej, Sali Obsługi Klienta), w budynku Inspektoratu ZUS Gdańsk - Wrzeszcz, składającego się z pięciu niezależnych systemów klimatyzacyjnych obsługujących poszczególne pomieszczenia.
Lokalizacja zadania:
Inspektorat ZUS Gdańsk-Wrzeszcz, Ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: 16 tygodni od daty zawarcia umowy licząc włącznie z wszelkimi terminami odbiorowymi wynikającymi z umowy, odpowiednio dla każdej części - szczegółowe warunki odbioru określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.

CPV: 39717200-3, 44163000-0,45331220-4,45332300-6,44300000-3, 45310000-3,44111000-1,45400000-1,34000000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00226577, 100000/271/2/2023-ZAP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie zakupowej konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy, odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
3. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
4. Korzystanie z Platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem Platformy zakupowej):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 1) lit. a, b i c powyżej znajduje się na Platformie zakupowej w zakładce E-learning.
5. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
6. W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostępności Platformy zakupowej, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: karolina.wegrzynowska@zus.pl (nie dotyczy składania ofert). Oferty składa się wyłącznie poprzez Platformę zakupową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
o wykonawcy będącego osobą fizyczną,
o wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
o pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
o członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
o osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, Ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa;
o Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
- listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
- przez e-mail: ODO@zus.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane w ramach zadania ,,Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w Inspektoracie ZUS w Starogardzie Gdańskim (cz. I); Inspektoracie ZUS w Pruszczu Gdańskim (cz. II); Inspektoracie ZUS w Gdańsku Wrzeszczu (cz. III)"; znak postępowania: 100000/271/2/2023-ZAP, prowadzonym w trybie podstawowym - bez negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (liczonych w pełnych latach kalendarzowych), począwszy od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO Obowiązek informacyjny cd.
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-06 09:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.