łódzkie (Piotrków Trybunalski)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Sosnowiec)
kujawsko-pomorskie (Włocławek)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Tarczyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa oświetlenia kortów do tenisa ziemnego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy w Górze ul. Adama Mickiewicza 1 56-200 Góra powiat: górowski Telefon +48 65 544 36 00, tel. 065 544 36 30, 065544 36 41 szendryk@gora.com.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon +48 65 544 3 |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa oświetlenia kortów do tenisa ziemnego przy Ul. Sportowej w m. Góra" 2.1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa oświetlenia kortów do tenisa ziemnego przy Ul. Sportowej w m. Góra". Lokalizacja: Ul. Sportowa 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, na działki nr 1909/1. 2.2. Zakres robót: - oświetlenie zewnętrzne - prace ziemne z układaniem kabli i dostosowaniem układu zasilania, m. in.: zdjęcie warstwy miału ceglanego - 26,24 m3, kopanie rowów - 26,24 m3, wywóz ziemi, wykopy, odtworzenie warstwy miału ceglanego, nasypywanie warstwy piasku, układanie rur HDPE, ręczne układanie kabli, dostosowanie SOK2, dostawa i montaż rozdzielni SOK2, dostawa i montaż skrzynki sterującej załączaniem oświetlenia na elewacji skrzynki SOK2, - montaż instalacji oświetlenia w terenie - montaż i stawianie słupów oświetleniowych o wysokości 8 m wraz z fundamentem - szt. 6, - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie z poprzeczką P3 - szt. 6, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - LED 200 W- 18 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku LED z czujnikiem ruchu 50 W- szt. 2, - złącza słupowe, wciąganie przewodów, -instalacja uziomowa i połączeń wyrównawczych, -prace kontrolno-pomiarowe. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane oprawy LED winien wynosić minimum 5 lat. Parametry równoważności dla nazw własnych wskazano w załączniku nr 5. W sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, przedmiarze, STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie ,,lub równoważne", to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z rysunkami, mapami, uzgodnieniami, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu oraz załączony przedmiar robót i tabela równoważności dla nazw własnych, a także odpowiedzi na pytania do postępowania, jeżeli wystąpiły. Wykonawca winien wykonać roboty objęte przedmiotem zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.3. Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie. CPV: 45316100-6 Dokument nr: BZP.271.34.2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2023 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 203 - Biuro Zamówień Publicznych. Specyfikacja: Strona Zamawiającego na której zamieszono dokumentację zamówienia: https://bip.gora.com.pl/nie-wyzsze-niz-130-tys-zl.html Składanie ofert: a) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (56-200 Góra, Ul. Adama Mickiewicza 1, sekretariat Burmistrza, biuro nr 101. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 14.06.2023 r. do godz. 12:00 b) Dopuszcza się złożenie oferty w formie skanów podpisanych dokumentów lub plików oferty opatrzonych odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wysłanych na adres szendryk@gora.com.pl przed upływem terminu składania ofert. Miejsce i termin realizacji: 2.4. Termin wykonania zamówienia: - 60 dni od daty podpisania umowy - za datę zakończenia uważa się datę zgłoszenia gotowości do odbioru, potwierdzonego wpisami Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego, w tym Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przedstawiciel Zamawiającego/ inspektor nadzoru inwestorskiego kwestionuje gotowość do odbioru, jeżeli Wykonawca do dnia zgłoszenia nie zakończył wszystkich robót. Wymagania: Postępowanie o wartości szacunkowej mniejszej niż 130 000 złotych uwolnione z procedur określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 niniejszej ustawy. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.). Kopertę należy opisać jak niżej: OFERTA: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa oświetlenia kortów do tenisa ziemnego przy ul. Sportowej w m. Góra" NIE OTWIERAĆ PRZED 14.06.2023 r. godz. 12:15 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np.: potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w ogłoszeniu) ponosi Wykonawca. TREŚĆ WSZYSTKICH OFERT NIEZALEŻNIE OD FORMY ZŁOŻENIA BĘDZIE UJAWNIONA PO UPŁYWIE TERMINU OTWARCIA OFERT. W przypadku braku dostarczenia oferty drogą mailową przed upływem wskazanego terminu (np. wpływ oferty po terminie, niedostarczenie wiadomości z przyczyn technicznych) konsekwencje ponosi jedynie Wykonawca. 4. Termin związania z ofertą. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty. 5. Kryteria oceny ofert o cena - 100% o (minimalizacja) Zamawiający oceni oferty punktowo: cena minimalna, zaproponowana w ofertach brutto --------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 100 % cena oferty badanej brutto 6. Sposób obliczenia ceny Cena winna zawierać wszystkie koszty robót budowlanych, usług i dostaw niezbędnych do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ustala się ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Przesłanki do zmiany wynagrodzenia zawiera projekt umowy załączony do ogłoszenia. W przypadku sytuacji niemożliwych do przewidzenia, które generowałyby istotne zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia i znacznie podwyższały koszty wykonania robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy. Przesłanki do zmiany umowy wyartykułowano w projekcie umowy załączonym do ogłoszenia. 7. Zawartość oferty: 1) Załącznik nr 1 - wypełniony formularz ofertowy wraz z tabelą elementów rozliczeniowych opracowaną na podstawie załączonego do ogłoszenia przedmiaru robót. 2) Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność - generuje wydruk z CEIDG/ z uwagi na powszechną dostępność, w przypadku braku w ofercie wypisu z CEIDG / KRS dokument wygeneruje samodzielnie Zamawiający, jeżeli podano niezbędne dane). 7.1. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów wskazanych w pkt. 6 pkt. 2 lub złoży je w niewłaściwej formie, Zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braku lub złożenia wyjaśnień we wskazanym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe.. W sytuacji, gdy cena oferty będzie budziła w Zamawiającym wątpliwości co do prawidłowego wykonania robót, Zamawiający wezwie Wykonawcę do wyjaśnień czy cena oferty została poprawnie oszacowana. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - zaleca się, aby były one poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nieuzupełnienia dokumentów lub w sytuacji gdy uzupełnione dokumenty nadal będą zawierały błędy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 7.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do usunięcia braków/ złożenia wyjaśnień, o których mowa w pkt. 7.1. wyłącznie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą (najniższą ceną). 7.2. W sytuacji, w której zostaną złożone oferty z tą samą najniższą ceną (i identyczną punktacją w pozostałych kryteriach oceny ofert* jeżeli dotyczy), Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert. Cena w ofercie dodatkowej nie może przekraczać ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie pierwotnie złożonej. 7.3.Oferta winna być podpisana przez osobę właściwie umocowaną. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentu rejestrowego do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby każda strona oferty była parafowana). 7.4.OFERTA WINNA BYĆ ZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA. OFERTA NIEZGODNA Z WARUNKAMI OGŁOSZENIA ZOSTANIE ODRZUCONA. 9. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem. 2) Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - praca na wysokości. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 4) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy oświetlenia zewnętrznego LED na słupach. Należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje, końcowy protokół odbioru robót). 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z przeciwdziałaniem wspierania agresji na Ukrainę na podstawie ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129). 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w związku z otwarciem w stosunku do nich likwidacji lub ogłoszenia upadłości, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się in w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, na zasadach i w okolicznościach tożsamych jak w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (Dz. U. 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 -- 6 za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu - zał. nr 2 do ogłoszenia. 10. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli: 1) Nie złożono żadnej ważnej oferty; 2) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 11. Istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowne zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3. 12.NEGOCJACJE Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą w zakresie treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, z zastrzeżeniem, iż negocjacje nie mogą doprowadzić do istotnej zmiany przedmiotu zamówienia oraz do wzrostu ceny zaoferowanej w ofercie. 13.MODYFIKACJE I ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW Wszelkie zmiany dotyczące ogłoszenia zostaną niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert https://bip.gora.com.pl/nie-wyzsze-niz-130-tys-zl.html. Zamawiający nie ma możliwości dodawania nowych plików do folderu z ogłoszeniem, zatem wszelkie odpowiedzi do treści ogłoszenia/ modyfikacje będą zamieszczane jako kolejne bieżące foldery - Wykonawcy winni śledzić zakładkę zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych. 14.WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem zostaną odpowiednio opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazane za pomocą poczty elektronicznej Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Kontakt: 1.1.Osobami upoważnionymi do kontaktu w zakresie przedmiotowego zamówienia są: - w sprawach merytorycznych: -Leszek Szendryk- Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Komunalnych - tel. 065 544 36 30 - wsparcie proceduralne: -Małgorzata Szendryk - Inspektor ds. zamówień publicznych - tel. 065544 36 41, e-mail: szendryk@gora.com.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024