Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5912z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA ŚWIDNICA
ul. Bartosza Głowackiego 4
58-100 Świdnica
powiat: świdnicki
przetargi@gmina.swidnica.pl
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html7.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje przebudowę mostu nad rzeką Piława w miejscowości Krzyżowa tj. w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych i mostu,
2) całkowitą rozbiórkę istniejącego przęsła żelbetowego, częściową rozbiórkę istniejących podpór,
3) wykonanie nadbudowy żelbetowej istniejących podpór,
4) wykonanie nowego przęsła o konstrukcji żelbetowej płytowej, swobodnie podpartej,
5) profilowanie dna i skarp rzeki Piława w obrębie obiektu mostowego, wykonanie umocnienia dna i skarp rzeki,
6) wykonanie krawężników granitowych i odtworzenie nawierzchni drogowej z masy asfaltowej.
Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej w Burkatowie, przebudowę obiektu mostowego nad rzeka Bystrzyca oraz przepustu drogowego na kanale Młynówki tj. w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe nawierzchni jezdni,
2) rozbiórka płyty mostowej,
3) rozbiórka istniejącego przepustu,
4) wymiana łożysk stalowych w obiekcie mostowym,
5) wykonanie izolacji płyty mostowej,
6) wykonanie płyt betonowych chodnika i opaski,
7) wykonanie nowej płyty mostowej,
8) wykonanie nowego przepustu skrzynkowego,
9) wykonanie nawierzchni asfaltowej,
10) wykonanie chodników z kostki betonowej,
11) wykonanie oznakowania docelowego jezdni
Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 3 obejmuje przebudowę drogi gminnej w Pankowie tj. w szczególności:
1) zdjęcie humusu i składowanie na terenie gminy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 10 km,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie drenażu,
4) mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
5) wykonanie przepustu na wjeździe,
6) wykonanie stabilizacji gruntu,
7) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
8) wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni i wjazdów,
9) wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego,
10) wykonanie oznakowania docelowego jezdni.
Koszty wynikające ze zdjęcia humusu Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej.
Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 4 obejmuje przebudowę dróg gminnych w Grodziszczu tj. w szczególności:
1) rozbiórkę istniejących nawierzchni,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami ulicznymi,
4) mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
5) wykonanie stabilizacji gruntu,
6) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego,
7) montaż na ławach betonowych krawężników betonowych i obrzeży,
8) wykonanie nawierzchni asfaltowej jezdni,
9) wykonanie wjazdów i chodników z kostki betonowej na podsypce cem.-piaskowej 1:4
10) wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego,
11) humusowanie wraz z wysiewem traw,
12) wykonanie oznakowania docelowego jezdni.
17. Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 5 obejmuje przebudowę wewnętrznego układu funkcjonalnego części budynku szkoły podstawowej wraz z dobudową klatki schodowej oraz łącznika komunikacyjnego do budynku zlokalizowanego w miejscowości Bystrzyca Górna 64 tj. w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe m.in. rozebranie dachu, ścian wewnętrznych, stropów,
2) roboty ziemne,
3) wykonanie fundamentów wraz z izolacjami,
4) wykonanie ścian fundamentowych z izolacjami,
5) wykonanie ścian nadziemia,
6) wykonanie stropów,
7) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
8) wykonanie ścian i ścianek działowych,
9) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
10) przebudowa dachu z dachówki ceramicznej wraz z wykonaniem pokrycia,
11) wykonanie stropodachu żelbetowego z dociepleniem i pokryciem papą,
12) wykonanie obudów i zabudów wewnętrznych,
13) roboty malarskie i posadzki,
14) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji,
15) montaż ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej,
16) wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
17) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
18) montaż instalacji klimatyzacyjnej,
19) wykonanie instalacji odgromowej,
20) wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej,
21) wykonanie kanalizacji deszczowej,
22) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu,
23) wykonanie instalacji niskoprądowej z osprzętem,
24) montaż oświetlenia,
25) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
26) uporządkowanie zieleni,
27) wykonanie boiska trawiastego wraz z montażem piłkochwytu,
28) dostawa i montaż wyposażenia.
18. UWAGA!! Wykonawca zobowiązany jest wycenić dodatkowo elementy nie ujęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej w postaci:
a) opróżnienie budynku szkolnego tj. wyniesienie mebli, pomocy dydaktycznych i wyposażenia, opróżnienie biblioteki w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły oraz ponowne wniesienie po zakończonych robotach,
b) dostawa 2 kontenerów z przeznaczeniem pod potrzeby składowania wyposażenia z opróżnionego budynku, wraz z wykonaniem zasilania, ogrzewania,
c) dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem.
19. Zamawiający wymaga, aby roboty rozbiórkowe istniejącego budynku oraz roboty ziemne i fundamentowe związane z budową klatki schodowej i łącznika tj. wykonanie zera budynku zostały zrealizowane w terminie do 31.08.2024 r. Ze względu na prowadzenie robót w obiekcie szkolnym, Zamawiający wymaga ogrodzenia placu budowy ogrodzeniem uniemożliwiającym wstęp osobom postronnym na teren budowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był w sposób niezakłócający prowadzenia lekcji. Prowadzenie robót należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej.
Przedmiot zamówienia w zadaniu nr 6 obejmuje roboty budowlane dostosowujące pomieszczenia użytkowe w tym pomieszczenia higieniczno-sanitarne Szkoły Podstawowej w Grodziszczu do aktualnych potrzeb funkcjonalnych tj. w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe m.in. ścian wewnętrznych, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, skucie płytek ceramicznych, demontaż osprzętu w toaletach,
2) wykonanie nowych ścianek działowych,
3) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
4) wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej,
5) podłoża, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki,
6) wykonanie obudów i zabudów wewnętrznych,
7) montaż glazury,
8) naprawa i przecieranie istniejących tynków,
9) roboty malarskie i posadzki,
10) montaż ścianek kompozytowych,
11) montaż nawietrzaków ściennych z funkcją grzania,
12) montaż armatury sanitarnej w pomieszczeniach sanitarnych,
13) wymiana oświetlenia w szkole na oprawy LED,
14) wymiana osprzętu elektrycznego.
22. Zamawiający wymaga, aby główne prace w budynku szkoły były wykonywane w okresie przerwy wakacyjnej lub ferii zimowych. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był poza godz.mi lekcyjnymi lub w sposób niezakłócający prowadzenia lekcji, pod warunkiem ustalenia takiego sposobu prowadzenia prac z Dyrektorem Szkoły Podstawowej. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymagania od Wykonawcy realizacji robót na tzw. ,,dwie zmiany" lub w weekendy. Zamawiający wymaga, aby w terminie do 31.08.2024 r. Wykonawca oddał do użytku sanitariaty na pierwszym piętrze oraz sekretariat z pomieszczeniami przynależnymi na parterze budynku.

CPV: 45221111-3, 45233120-6, 45261000-4, 45421100-5, 45400000-1,45330000-9-,45310000-3,45331000-6, 45111200-0,45262311-4

Dokument nr: 2024/BZP 00308525, ZP.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html7.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazywane są za pomocą : poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl lub (z
zastrzeżeniem,że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na Platformy Przetargowej Gminy Świdnica) oraz przy użyciu
Platformy Przetargowej Gminy Świdnica
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są, przy użyciu Platformy
Przetargowej Gminy Świdnica
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na platformie).2. Do połączenia
używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia
poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Świdnica
ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających nazadawanie pytań do treści
SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy
Przetargowej dostępne są pod adresem
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html . Informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)Środkiem
komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod
adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html w wierszu
oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. b) Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji
elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna
jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE plik Udział w trybie podstawowym bez
negocjacji.c) Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: -
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-MozillaFirefox-Operad) Pozostałe wymagania techniczne: -dostęp do sieci
internet; -obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; -włączona obsługa JavaScript;-zalecana szybkość łącza
internetowego powyżej 500 KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE
Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego
Wykonawca podpisuje ten
dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego
podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z
dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Świdnica Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, email:
urząd@gmina.swidnica.pl,www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-226,Regon890718389,2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Świdnica w Świdnicy -krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzanijest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78
ust.1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników. c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie
przysługuje Pani/Panu:a) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozostałe informacje dotyczące RODO
określa SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html7.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,164207,60e0568efa4585f5801d4bacd7157867.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.