Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup agregatów prądotwórczych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup agregatów prądotwórczych

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OSTROWITE
Lipowa 2
62-402 Ostrowite
powiat: słupecki
632765160, faks 632765160
ugmostrowite@opst.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrowite
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 632765160, faks 6327
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup agregatów prądotwórczych na oczyszczalnię ścieków w m. Gostuń oraz na przepompownię ścieków w m. Kosewo"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem agregatów prądotwórczych (wersja wyciszona) wyposażonych w układ SZR (układ samoczynnego załączenia), współgrających z automatyką systemu fotowoltaicznego wraz z wpięciem w układ istniejącego systemu monitoringu urządzeń GPRS oparty na systemie PRO 2000.

CPV: 31122000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00243156, OO.ZP.271.8.2023.TP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3de1eb94-004a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 22 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-09 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OO.ZP.271.8.2023.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem agregatów prądotwórczych (wersja wyciszona) wyposażonych w układ SZR (układ samoczynnego załączenia), współgrających z automatyką systemu fotowoltaicznego wraz z wpięciem w układ istniejącego systemu monitoringu urządzeń GPRS oparty na systemie PRO 2000.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %
1. Cena (koszt) 60%
2. Termin gwarancji 40%
Razem 100%
17.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100 punktowej.
CENA - 60%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
TERMIN GWARANCJI - 40%
G= Liczba punktów = ( Gof/ Gmax ) x 100 pkt x 40 % gdzie:
Gof - gwarancja na cały przedmiot zamówienia podana w ofercie badanej
Gmax - gwarancja maksymalna = 48 miesięcy
Gwarancję należy podać w pełnych miesiącach
Minimalna gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy spowoduje niespełnienie minimalnych wymogów i odrzucenie oferty Wykonawcy.
17.3. Maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji powyżej 48 miesięcy nie będzie skutkował przyznaniem dodatkowych punktów, ale będzie obligował Wykonawcę do realizowania w tym okresie świadczeń gwarancyjnych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + TGR Gdzie:
PC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, TGR - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,CENA" oraz ilości punktów przyznanych w kryterium ,,TERMIN GWARANCJI". Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1 ) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu agregatów prądotwórczych o wartości 50 000,00 zł.
b. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia wystarczy że warunek ten zostanie spełniony przez jednego z wykonawców ubiegających się.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg Załącznika Nr 8 do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, polegające na dostawie i montażu agregatu prądotwórczego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie należnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -- inne odpowiednie dokumenty -- załącznik nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt.1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które dostawy/roboty wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
10.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy wymaga dla swojej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach , w następujących przypadkach :
1) zmiana umowy w zakresie terminu realizacji umowy :
a) w przypadku wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę,
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej,
c) gdy zjawiska pogodowe uniemożliwiają montaż agregatów, w tym w szczególności długotrwałe ciągłe opady deszczu i inne niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizacje przedmiotu umowy ,
- zmiana terminu w sytuacjach ,o których mowa wyżej może nastąpić o okres trwania
przeszkody.
2) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zapisami dokumentacji postępowania ;
4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający dokona oceny 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
L.p. Opis kryterium ceny Znaczenie w %
1. Cena (koszt) 60%
2. Termin gwarancji 40%
Razem 100%
17.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100 punktowej.
CENA - 60%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
TERMIN GWARANCJI - 40%
G= Liczba punktów = ( Gof/ Gmax ) x 100 pkt x 40 % gdzie:
Gof - gwarancja na cały przedmiot zamówienia podana w ofercie badanej
Gmax - gwarancja maksymalna = 48 miesięcy
Gwarancję należy podać w pełnych miesiącach
Minimalna gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Zaoferowanie gwarancji poniżej 24 miesięcy spowoduje niespełnienie minimalnych wymogów i odrzucenie oferty Wykonawcy.
17.3. Maksymalny, punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji powyżej 48 miesięcy nie będzie skutkował przyznaniem dodatkowych punktów, ale będzie obligował Wykonawcę do realizowania w tym okresie świadczeń gwarancyjnych.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
1) Łączna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona według formuły P = PC + TGR Gdzie:
PC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia, TGR - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium termin gwarancji.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium ,,CENA" oraz ilości punktów przyznanych w kryterium ,,TERMIN GWARANCJI". Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.