dolnośląskie (Ziębice)
dolnośląskie (Radwanice)
małopolskie (Chrzanów)
opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Solec nad Wisłą ul. Rynek 1 27-320 Solec nad Wisłą powiat: lipski tel. (0) 606 566 589 gmina@solec.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Solec nad Wisłą |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0) 606 566 589 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą". II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą, Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie lub dowolnie wybraną część zamówienia. Część nr 1. Przebudowa infrastruktury stacji wodociągowej w zakresie: 1) zakres prac projektowych obejmie: a) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, b) sporządzenie projektu budowlanego wykonawczego obejmującego budynek stacji, ogrodzenie i utwardzenie terenu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa i obowiązującymi normami, c) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, d) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, e) przygotowanie i przekazanie spisu opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi,2) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego projektu budowlanego oraz przeprowadzenie wymaganych pomiarów robót, w tym: a) roboty rozbiórkowe: rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozbiórka płyt ceramicznych ze ścian budynku, wykucie z muru drzwi z ościeżnicą, wykucie z muru okien, rozbiórka opaski betonowej wokół budynku, rozbiórka ogrodzenia, bramy, furtki, b) roboty budowlane: malowanie ścian zewnętrznych budynku farbą elewacyjną, akrylową- ok. 112m2, malowanie ścian wewnętrznych budynku- ok. 50m2, wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, parapetów wraz z obróbką, ułożenie płytek terakota na ścianach wewnętrznych- ok. 70m2, ułożenie posadzki z płytek gresowych- ok. 70m2, ułożenie papy na dachu- ok. 63m2, wykonanie obróbek blacharskich, demontaż, przechowanie na czas robót i montaż wszystkich przedmiotów zawieszonych na ścianach (tablice ppoż, bhp), utwardzenie terenu wokół budynku z kostki brukowej- ok. 15m2, płyt ażurowych wielootworowych typu Jomb- ok. 86m2, budowa ogrodzenia, bramy, furtki- ok. 15mb. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania prac towarzyszących koniecznych do uwzględnienia takich jak: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - wywóz i utylizacja powstałych odpadów, - uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne prace nie objęte zakresem zapytania, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu umowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace na okres 3 lat. Część nr 2. Przebudowa infrastruktury oczyszczalni ścieków. Zakres zadania obejmuje wykonie prac projektowych oraz budowlano montażowych związanych z dostawą, montażem i podłączeniem kontenerowej stacji zwleczej dla przyjmowaniaściekówkomunalnych i przemysłowych dowożonych na terenie istniejącej gminnej oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą. Istniejąca gminna biologiczno-chemiczno-mechaniczna oczyszczalnia ścieków jest zlokalizowania na nieruchomości oznaczonej nr 258 i 261 w Solcu nad Wisłą. Montaż stacji zlewczej przewidziano na działce nr 258. Stacja zlewcza musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 października 2002r. w sprawie warunków wprowadzenia nieczystości ciekłych do stacji zlewnych oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 25 kwietnia 2019r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do stacji zlewnych. a) Zakres prac projektowych dla zadania obejmie: 1) pozyskanie mapy do celów projektowych, 2) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, 3) sporządzenie projektu budowlanego wykonawczego montażu stacji wraz z przyłączami, utwardzeniem terenu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa i obowiązującymi normami, 4) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 5) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 6) przygotowanie i przekazanie spisu opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi. Przy projektowaniu stacji zlewczej należy przyjąć następujące wymagania: przepustowość do 80m3/h, pomiar ilości ścieków dostarczonych przez samochody i przyczepy asenizacyjne, pomiar wybranych parametrów, np.: ph, przewodność, temperatura, automatyczna rejestracja danych dotyczących każdorazowego zrzutu ścieków, Stacja zlewcza powinna być wyposażona minimum w : 1) panel sterująco-identyfikacyjny z klawiaturą i drukarką pokwitowań umieszczony na zewnętrznej ścianie, zapewniający: - identyfikowanie dostawców (przewoźników) i producentów ścieków (obsługa do 100 tys. dostawców) - kontrolowanie przyjęcia ścieków (przyjmowane tylko od upoważnionych dostawców) - rejestrację danych dostawy (data i godz. zrzutu, ilość i jakość ścieków, nazwa dostawców i źródła pochodzenia ścieków), - tworzenie taryf jakościowych - klasyfikowania przyjmowanych ścieków w zależności od ich parametrów - ustawienie maksymalnego kontyngentu dostaw dla poszczególnych dostawców - ustawienie czasu pracy stacji dla poszczególnych dni tygodnia- możliwość ustawienia i zmian parametrów stacji, drukowanie raportów dostaw - automatyczne zamykanie zasuwy przy przekroczeniu zadanych parametrów jakościowych - zabezpieczenie stacji przed niekontrolowanym spustem ścieków, np. w przypadku przerwy w zasilaniu - drukowanie potwierdzeń dla dostawców po każdej dostawie ścieków 2) sito do zatrzymywania skratek (bez rozdrabniacza), 3) przepływomierz elektromagnetyczny DN 125 do pomiaru ilościowego ścieków, 4) ciąg spustowy, 5) sprężarkę olejową, 6) zasuwę odcinającą z napędem pneumatycznym wraz z kolektorem płuczącym, 7) rurę doprowadzającą ze złączem strażackim oraz rurę odprowadzającą ścieki do kolektora zakończoną odpowiednim złączem do sprężarki, stojak na wąż spustowy, 8) moduł pomiarowy pH, przewodność, temperatura, 9) czytnik do szybkiej identyfikacji dostawców, identyfikatory dla dostawców, program do archiwizacji danych i fakturowania dostawców. 10) Wyposażenie umieszczone w izolowanym i ogrzewanym kontenerze z poszyciem ze stali nierdzewnej, podłoga z blachy aluminiowej ryflowanej, ogrzewanie elektryczne, wentylacja wymuszona. b) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej, w tym: 1) przygotowanie terenu pod ustawianie stacji zlewczej w tym wylanie zbrojonej płyty B-25, kratka ściekowa, 2) montaż stacji zlewczej ścieków służącej do odbioru ścieków komunalnych i przemysłowych z samochodów i przyczep asenizacyjnych, 3) uzbrojenia stacji zlewczej w prąd i wodę, uziemienie, 4) sieci między obiektowe, 5) oprogramowanie stacji zlewczej umożliwiającej jej monitoring i zdalny przesył danych na urządzenia multimedialne bezprzewodowo, 6) utwardzenie terenu w obrębie stacji, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania prac towarzyszących koniecznych do uwzględnienia takich jak: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - wywóz i utylizacja powstałych odpadów, - uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne prace nie objęte zakresem zapytania, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace na okres 2 lat. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy. Dokument nr: RGKOŚiI.271.1S.2023, 1S/2023 Składanie ofert: VII. Miejsce i termin złożenia ofert: Oferty zawierające podpisany formularz ofertowy, wykaz robót i oświadczanie o podstawach wykluczenia w formie papierowej należy składać osobiście w Urzędzie Miasta Gminy w Solcu nad Wisłą, ul Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, pok. nr 3 (sekretariat) lub przesłać podpisany elektroniczniena adres email: gmina@solec.pl w terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: 1. Przedmiot w zakresie obydwu części zamówienia zostanie wykonany w terminie do dnia 31.10.2023 r. Wymagania: zamówienie sektorowe o wartości szacunkowej powyżej 130 000 złotych Wartość szacunkowa zamówienia sektorowego przekracza równowartość kwoty 130 000 zł jednocześnie nie przekracza progów unijnych. Do zamówienia zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ustawy (zamawiający sektorowy). Postepowanie jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Solec nad Wisłą w sprawie zamówień sektorowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Solcu nad Wisłą, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) III. Warunki udziału w postępowaniu : 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:dla części nr 1: Posiadania wiedzy i doświadczenia, Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budynków o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. dla części nr 2: Posiadania wiedzy i doświadczenia, Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z montażem stacji zlewczej ścieków dowożonych lub infrastrukturą wodno-kanalizacyjną o wartości minimum 250 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz wykonach robót stanowiący załącznik nr 2 do zapytania. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do przedłożenia dokumentów (referencje, protokoły odbioru) potwierdzających spełnienie powyższego warunku. 2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania w zakresie: a) na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576. b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835). Oświadczenie potwierdzające spełniania powyższego warunku zawarto w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania w przypadku: 1.1 Zdarzeń, niemożliwych do przewidzenia na etapie zawarcia umowy np. konieczność dokonania dodatkowych uzgodnień, opinii, analiz wynikających z decyzji administracyjnych. Podstawą do wydłużenia umownego terminu wykonania zamówienia mogą być wydłużające się procedury uzgodnień, decyzji administracyjnych, na które Wykonawca nie ma wpływu i które to opóźnienia nie są przez niego zawinione, tj. jeśli Wykonawca niezwłocznie składał wnioski do odpowiednich instytucji celem otrzymania niezbędnych decyzji/uzgodnień. Zmiany terminu nie uzasadnia zła organizacja pracy Wykonawcy, jego problemy kadrowe lub finansowe itp . 1.2 Wykonania koniecznych robót dodatkowych, zlecenia robót dodatkowych, uzupełniających. 1.3 Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.4 Z powodu tzw. siły wyższej.V. Kryteria wyboru oferty: Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100 % W kryterium ,,cena" Wykonawca może otrzymać max. 100 pkt. Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów: Ilość punktów obliczona według poniższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom, Cmin C= ------------ x100 pkt Cb gdzie: C- ilość punktów, Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, Cb-cena badanej oferty. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. VI. Sposób obliczenia ceny ofertowej: 1. Zamawiający w celu prawidłowego wyboru najkorzystniejszej oferty zobowiązuje Wykonawcę do wypełnienia druku formularza ofertowego. W formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę z podziałem na dwie części zamówienia, jak również określić cenę łączną. Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie lub dowolnie wybrana część zamówienia. 2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w art. 632 §1 Kodeksu Cywilnego. 3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5. Przede zawarciem umowy Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy w formie uproszczonej. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów uzupełnień i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VIII. Informacje o formalnościach: 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii potwierdzonej za zgodność oryginałem. 1) Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub części bez podania przyczyn. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty. 5) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość kontaktowania się z wykonawcami w formie elektronicznej. 6) Przesłanie zawiadomienia o wyborze oferty nie stanowi zwarcia umowy. 7) Zamawiający zawrze pisemną umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 8) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 9) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11) Dane dotyczące niniejszego zapytania zostały zamieszczone na stronie BIP Zamawiającego i tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego. Uwagi: IX. Ochrona danych osobowych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Solec nad Wisłą, w imieniu której działa Burmistrz Miasta i Gminy Solec nad Wisłą z siedzibą ul. Rynek 1, 27- 320 Solec nad Wisłą. Z Administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail): gmina@solec.pl W Urzędzie funkcjonuje powołany przez Administratora - Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@solec.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowych. 4. Dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym z uwzględnieniem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.) 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją działania archiwum zakładowego, a okres przechowywania będzie zależał od kategorii sprawy wynikającej z Rzeczowego Wykazu Akt. 6. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego, mają prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania. 7. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcęw postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku. 8. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty. Kontakt: 10) Dodatkowe informacje dotyczące zapytania można uzyskać pod nr tel. (0) 606 566 589. |
© eurobudowa.pl 2004-2024