Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2664z ostatnich 7 dni
22990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
ul. Rynek 1
27-320 Solec nad Wisłą
powiat: lipski
tel. (0) 606 566 589
gmina@solec.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Solec nad Wisłą
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0) 606 566 589
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą".
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy
infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą, Zamawiający
podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, Wykonawca może złożyć ofertę na obydwie lub
dowolnie wybraną część zamówienia.
Część nr 1. Przebudowa infrastruktury stacji wodociągowej w zakresie:
1) zakres prac projektowych obejmie:
a) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji,
uzgodnień dokumentacji,
b) sporządzenie projektu budowlanego wykonawczego obejmującego budynek stacji,
ogrodzenie i utwardzenie terenu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
przepisami prawa i obowiązującymi normami,
c) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających
pozwolenia na budowę,
e) przygotowanie i przekazanie spisu opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja
wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi,2) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego projektu
budowlanego oraz przeprowadzenie wymaganych pomiarów robót, w tym:
a) roboty rozbiórkowe:
rozebranie posadzek z płytek ceramicznych,
rozbiórka płyt ceramicznych ze ścian budynku,
wykucie z muru drzwi z ościeżnicą,
wykucie z muru okien,
rozbiórka opaski betonowej wokół budynku,
rozbiórka ogrodzenia, bramy, furtki,
b) roboty budowlane:
malowanie ścian zewnętrznych budynku farbą elewacyjną, akrylową- ok. 112m2,
malowanie ścian wewnętrznych budynku- ok. 50m2,
wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, parapetów wraz z obróbką,
ułożenie płytek terakota na ścianach wewnętrznych- ok. 70m2,
ułożenie posadzki z płytek gresowych- ok. 70m2,
ułożenie papy na dachu- ok. 63m2,
wykonanie obróbek blacharskich,
demontaż, przechowanie na czas robót i montaż wszystkich przedmiotów zawieszonych na
ścianach (tablice ppoż, bhp),
utwardzenie terenu wokół budynku z kostki brukowej- ok. 15m2, płyt ażurowych
wielootworowych typu Jomb- ok. 86m2,
budowa ogrodzenia, bramy, furtki- ok. 15mb.
Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania prac towarzyszących koniecznych do
uwzględnienia takich jak:
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
- wywóz i utylizacja powstałych odpadów,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne prace nie objęte zakresem
zapytania, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji
przedmiotu umowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących
przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do
wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego
ofertę.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace na okres 3 lat.
Część nr 2. Przebudowa infrastruktury oczyszczalni ścieków.
Zakres zadania obejmuje wykonie prac projektowych oraz budowlano montażowych związanych
z dostawą, montażem i podłączeniem kontenerowej stacji zwleczej dla przyjmowaniaściekówkomunalnych i przemysłowych dowożonych na terenie istniejącej gminnej oczyszczalni
ścieków w Solcu nad Wisłą.
Istniejąca gminna biologiczno-chemiczno-mechaniczna oczyszczalnia ścieków jest zlokalizowania
na nieruchomości oznaczonej nr 258 i 261 w Solcu nad Wisłą. Montaż stacji zlewczej
przewidziano na działce nr 258.
Stacja zlewcza musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17
października 2002r. w sprawie warunków wprowadzenia nieczystości ciekłych do stacji
zlewnych oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 25 kwietnia 2019r.,
zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków wprowadzania nieczystości ciekłych do
stacji zlewnych.
a) Zakres prac projektowych dla zadania obejmie:
1) pozyskanie mapy do celów projektowych,
2) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień
dokumentacji,
3) sporządzenie projektu budowlanego wykonawczego montażu stacji wraz z przyłączami,
utwardzeniem terenu, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawa i
obowiązującymi normami,
4) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
5) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających
pozwolenia na budowę,
6) przygotowanie i przekazanie spisu opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja
wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno- budowlanymi.
Przy projektowaniu stacji zlewczej należy przyjąć następujące wymagania:
przepustowość do 80m3/h,
pomiar ilości ścieków dostarczonych przez samochody i przyczepy asenizacyjne,
pomiar wybranych parametrów, np.: ph, przewodność, temperatura,
automatyczna rejestracja danych dotyczących każdorazowego zrzutu ścieków,
Stacja zlewcza powinna być wyposażona minimum w :
1) panel sterująco-identyfikacyjny z klawiaturą i drukarką pokwitowań umieszczony na
zewnętrznej ścianie, zapewniający:
- identyfikowanie dostawców (przewoźników) i producentów ścieków (obsługa do 100 tys.
dostawców)
- kontrolowanie przyjęcia ścieków (przyjmowane tylko od upoważnionych dostawców)
- rejestrację danych dostawy (data i godz. zrzutu, ilość i jakość ścieków, nazwa dostawców i
źródła pochodzenia ścieków),
- tworzenie taryf jakościowych - klasyfikowania przyjmowanych ścieków w zależności od ich
parametrów
- ustawienie maksymalnego kontyngentu dostaw dla poszczególnych dostawców
- ustawienie czasu pracy stacji dla poszczególnych dni tygodnia- możliwość ustawienia i zmian parametrów stacji, drukowanie raportów dostaw
- automatyczne zamykanie zasuwy przy przekroczeniu zadanych parametrów jakościowych
- zabezpieczenie stacji przed niekontrolowanym spustem ścieków, np. w przypadku przerwy w
zasilaniu
- drukowanie potwierdzeń dla dostawców po każdej dostawie ścieków
2) sito do zatrzymywania skratek (bez rozdrabniacza),
3) przepływomierz elektromagnetyczny DN 125 do pomiaru ilościowego ścieków,
4) ciąg spustowy,
5) sprężarkę olejową,
6) zasuwę odcinającą z napędem pneumatycznym wraz z kolektorem płuczącym,
7) rurę doprowadzającą ze złączem strażackim oraz rurę odprowadzającą ścieki do kolektora
zakończoną odpowiednim złączem do sprężarki, stojak na wąż spustowy,
8) moduł pomiarowy pH, przewodność, temperatura,
9) czytnik do szybkiej identyfikacji dostawców, identyfikatory dla dostawców, program do
archiwizacji danych i fakturowania dostawców.
10) Wyposażenie umieszczone w izolowanym i ogrzewanym kontenerze z poszyciem ze stali
nierdzewnej, podłoga z blachy aluminiowej ryflowanej, ogrzewanie elektryczne,
wentylacja wymuszona.
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji
projektowej, w tym:
1) przygotowanie terenu pod ustawianie stacji zlewczej w tym wylanie zbrojonej płyty B-25,
kratka ściekowa,
2) montaż stacji zlewczej ścieków służącej do odbioru ścieków komunalnych i
przemysłowych z samochodów i przyczep asenizacyjnych,
3) uzbrojenia stacji zlewczej w prąd i wodę, uziemienie,
4) sieci między obiektowe,
5) oprogramowanie stacji zlewczej umożliwiającej jej monitoring i zdalny przesył danych na
urządzenia multimedialne bezprzewodowo,
6) utwardzenie terenu w obrębie stacji,
7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania prac towarzyszących koniecznych do
uwzględnienia takich jak:
- organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
- wywóz i utylizacja powstałych odpadów,
- uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne prace nie objęte zakresem
zapytania, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace na okres 2 lat.
Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy.

Dokument nr: RGKOŚiI.271.1S.2023, 1S/2023

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty zawierające podpisany formularz ofertowy, wykaz robót i oświadczanie o podstawach
wykluczenia w formie papierowej należy składać osobiście w Urzędzie Miasta Gminy w Solcu
nad Wisłą, ul Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, pok. nr 3 (sekretariat) lub przesłać podpisany
elektroniczniena adres email: gmina@solec.pl w terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Przedmiot w zakresie obydwu części zamówienia zostanie wykonany w terminie do dnia
31.10.2023 r.

Wymagania:
zamówienie sektorowe o wartości szacunkowej powyżej 130 000 złotych
Wartość szacunkowa zamówienia sektorowego przekracza równowartość kwoty 130 000 zł
jednocześnie nie przekracza progów unijnych. Do zamówienia zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2
ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z
późn. zm.) nie stosuje się przepisów ustawy (zamawiający sektorowy).
Postepowanie jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Solec nad
Wisłą w sprawie zamówień sektorowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Solcu nad Wisłą, do
których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

III. Warunki udziału w postępowaniu :
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:dla części nr 1: Posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budynków
o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
dla części nr 2: Posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawców, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z montażem
stacji zlewczej ścieków dowożonych lub infrastrukturą wodno-kanalizacyjną o wartości
minimum 250 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz
wykonach robót stanowiący załącznik nr 2 do zapytania. Zamawiający zastrzega sobie prawo
wezwania Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę do przedłożenia dokumentów
(referencje, protokoły odbioru) potwierdzających spełnienie powyższego warunku.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu z postepowania w zakresie:
a) na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację
na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w
brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia
(UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej:
rozporządzenie 2022/576.
b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).
Oświadczenie potwierdzające spełniania powyższego warunku zawarto w formularzu ofertowym.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania w przypadku:
1.1 Zdarzeń, niemożliwych do przewidzenia na etapie zawarcia umowy np. konieczność
dokonania dodatkowych uzgodnień, opinii, analiz wynikających z decyzji
administracyjnych. Podstawą do wydłużenia umownego terminu wykonania zamówienia
mogą być wydłużające się procedury uzgodnień, decyzji administracyjnych, na które
Wykonawca nie ma wpływu i które to opóźnienia nie są przez niego zawinione, tj. jeśli
Wykonawca niezwłocznie składał wnioski do odpowiednich instytucji celem otrzymania
niezbędnych decyzji/uzgodnień. Zmiany terminu nie uzasadnia zła organizacja pracy
Wykonawcy, jego problemy kadrowe lub finansowe itp .
1.2 Wykonania koniecznych robót dodatkowych, zlecenia robót dodatkowych,
uzupełniających.
1.3 Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie
przedmiotu zamówienia.
1.4 Z powodu tzw. siły wyższej.V. Kryteria wyboru oferty:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100 %
W kryterium ,,cena" Wykonawca może otrzymać max. 100 pkt.
Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów:
Ilość punktów obliczona według poniższego wzoru zostanie przyznana poszczególnym ofertom,
Cmin
C= ------------ x100 pkt
Cb
gdzie:
C- ilość punktów, Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, Cb-cena badanej oferty.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
VI. Sposób obliczenia ceny ofertowej:
1. Zamawiający w celu prawidłowego wyboru najkorzystniejszej oferty zobowiązuje Wykonawcę
do wypełnienia druku formularza ofertowego. W formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę
z podziałem na dwie części zamówienia, jak również określić cenę łączną. Wykonawca może
złożyć ofertę na obydwie lub dowolnie wybrana część zamówienia.
2. Za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa
w art. 632 §1 Kodeksu Cywilnego.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Przede zawarciem umowy Wykonawca przedłoży kosztorys ofertowy w formie uproszczonej.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów uzupełnień i wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Informacje o formalnościach:
1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w kopii potwierdzonej za zgodność
oryginałem.
1) Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób:
spełnia, nie spełnia.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania
w całości lub części bez podania przyczyn.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia
lub wyjaśnienia treści oferty.
5) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza
możliwość kontaktowania się z wykonawcami w formie elektronicznej.
6) Przesłanie zawiadomienia o wyborze oferty nie stanowi zwarcia umowy.
7) Zamawiający zawrze pisemną umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
8) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
9) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień
publicznych.
11) Dane dotyczące niniejszego zapytania zostały zamieszczone na stronie BIP Zamawiającego
i tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

Uwagi:
IX. Ochrona danych osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Solec nad Wisłą, w
imieniu której działa Burmistrz Miasta i Gminy Solec nad Wisłą z siedzibą ul. Rynek 1, 27-
320 Solec nad Wisłą.
Z Administratorem można się skontaktować drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty
elektronicznej (e-mail): gmina@solec.pl
W Urzędzie funkcjonuje powołany przez Administratora - Inspektor Ochrony Danych,
z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych
przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@solec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym zapytaniem ofertowych.
4. Dane osobowe Wykonawcy oraz innych osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez
Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mogą być
przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów
prawa, w tym z uwzględnieniem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z instrukcją działania archiwum
zakładowego, a okres przechowywania będzie zależał od kategorii sprawy wynikającej z
Rzeczowego Wykazu Akt.
6. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę
w postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego, mają prawo do: dostępu do treści
swoich danych, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania.
7. Wykonawca oraz inne osoby, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcęw postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego mają prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy oraz innych osób
biorących udział w wykonaniu niniejszej umowy dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
8. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów Zapytania ofertowego
jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru
oferty.

Kontakt:
10) Dodatkowe informacje dotyczące zapytania można uzyskać pod nr tel. (0) 606 566 589.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.