Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
677z dziś
5139z ostatnich 7 dni
23812z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż klimatyzatorów sterowników pracy cyklicznej i równoległej, demontaż...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż klimatyzatorów sterowników pracy cyklicznej i równoległej, demontaż klimatyzacji oraz uruchomienie syst. klimatyzacji

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku
pl. Gabriela Narutowicza 4
09-404 Płock
powiat: Płock
tel. 24 2697200, tel. 24 269 72 46, tel. 24 269 72 42
inwestycjeremonty@plock.so.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 24 2697200, tel
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie publiczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.
- dostawa, montaż 8 kompletów klimatyzatorów (komplet - jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) wraz z okablowaniem, podłączeniem do tablic elektrycznych,
- demontaż 2 szt. istniejących jednostek klimatyzacji (zewnętrznej oraz wewnętrznej),
- dostawa, montaż 8 szt. sterowników pracy cyklicznej i równoległej,
- uruchomieniem systemu klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego
w Płocku, pi. Gabriela Narutowicza 4 i 6,09-404 Płock - 7 kompletów oraz w budynku Sądu Rejonowego w Sierpcu, przy Ul. Wiosny Ludów 1,09-200 Sierpc - 1
kompletu.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
DOSTAWA, montaż 8 kompletów klimatyzatorów (komplet - jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) wraz z okablowaniem, podłączeniem do tablic elektrycznych, demontaż 2 szt. istniejących jednostek klimatyzacji (zewnętrznej oraz wewnętrznej), dostawa, montaż 8 szt. sterowników pracy cyklicznej i równoległej, uruchomieniem systemu klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Płocku, pi. Gabriela Narutowicza 4 i 6, 09-404 Płock - 7 kompletów oraz w budynku Sądu Rejonowego w Sierpcu, przy Ul. Wiosny Ludów 1, 09-200 Sierpc - 1 kompletu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do Zapytania.

Dokument nr: OF- 263-35/23

Składanie ofert:
6.5. Ofertę zgodną z załączonym formularzem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2023 roku do godz. 10.00
o w budynku Sądu Okręgowego w Płocku, pi. Gabriela Narutowicza 4, pokój 106 wskazując na zapieczętowanej kopercie nazwę i nr postępowania,
o lub przesłać elektronicznie na adres e-mail: inwestycjeremonty@plock.so.gov.pl
w zaszyfrowanym pliku, hasło należy przesłać w odrębnym mailu w temacie podać nr rj. OF-263-35/23.
6.6. Do oferty należy załączyć:
1) dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu Wykonawcy,
2) Wykonawca nie musi przedkładać dokumentów, o których mowa w ppkt 1) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (odpis KRS lub CEiDG), o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych informacji.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
5 tygodni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
1.2. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130.000 zł w związku, z C2ym do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1.3. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
1.4. Postępowanie będzie prowadzone na stronie Sądu Okręgowego w Płocku (www.plock.so.gov.pl), zakładka: Zamówienia publiczne.

3. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do formularza ofertowego proponowane przez niego urządzenia w formie przedstawienia karty materiałowej urządzenia (dane techniczne), uwzględniające założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji.
Ofertę w postępowaniu może złożyć Wykonawca, który:
3.1. Posiada doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzeniem powyższego warunku będzie deklaracja Wykonawcy zawarta w Formularzu ofertowym.
3.2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem powyższego warunku będzie deklaracja Wykonawcy zawarta w Formularzu ofertowym.
3.3. Nie podlega wykluczeniu z postępowań na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. póz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

6. Przygotowanie ofert, miejsce i termin składania:
6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2. Oferta powinna być zgodna z treścią niniejszego Zapytania.
6.3. Oferty należy złożyć na formularzu ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania.
6.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w jednej z następujących form:
1) w formie tradycyjnej papierowej;
2) skan stanowiący odwzorowanie podpisanego dokumentu w formie papierowej;
3) plik opatrzony podpisem kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym.

6.7. Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich zapisów i oświadczeń przedstawionych w formularzu ofertowym nie będą rozpatrywane.
6.8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6.9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoc2yna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
7. Warunki realizacji zamówienia:
Warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do Zapytania publicznego - projekt umowy.
8. Przesłanki unieważnienia postępowania oraz odrzucenia ofert:
8.1. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności warunkujące unieważnienie postępowania:
1) Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie, kiedy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
2) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy, tj. udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zgodnie z zasadami jawności, konkurencyjności, proporcjonalności i przejrzystości,
3) w postępowaniu nie złożono żadnej oferty lub złożona oferta/ oferty podlegają odrzuceniu,
4) bez podania przyczyny, w obiektywnie uzasadnionych okolicznościach.
8.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona w inny sposób niż określony w pkt 6.5. niniejszego Zapytania;
2) jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów.
9. Informacje dodatkowe:
9.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Zapytaniu przed upływem terminu składania ofert.
9.2. W przypadku, gdy Wykonawca zwraca się o wyjaśnienie treści Zapytania publicznego, a wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udziela odpowiedzi Wykonawcy poprzez zamieszczenie treści pytania wraz z wyjaśnieniami na stronie Zamawiającego w zakładce Zamówienia publiczne.
9.3. Jeżeli wniosek wpłynął po upływie terminu, o którym mowa w pkt 9.2, Zamawiający może udzielić odpowiedzi lub pozostawić wniosek bez rozpoznania,
9.4. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów.
9.5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż w pierwotnej ofercie.
9.6. Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, powiadamiając o tym fakcie Wykonawców,
9.7. Wybór oferty i przekazanie przez Zamawiającego informacji o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
9.8. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty podając imię i nazwisko lub nazwę adres Wykonawcy oraz cenę lub unieważnieniu postępowania. Informacja powyższa zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

Uwagi:
5. Opis kryteriów wyboru oferty:
5.1. Kryterium wyboru oferty jest cena -100 %.
5.2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
5.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

Kontakt:
9.12. Do kontaktu z Wykonawcami od poniedziałku do piątku upoważnione są osoby:
p. Sylwia Jasińska tel. 24 269 72 42 w godz. 7.30-15.30, w razie jej nieobecności p. Justyna
Wójcicka, tel. 24 269 72 46 w godz. 7.30-15.30, e-mail inwestycjeremonty@-plock.so.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.