Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1183z dziś
7238z ostatnich 7 dni
25636z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ogrodzenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ogrodzenia

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących
ul. Leszczynowa 16
21-500 Biała Podlaska
powiat: Biała Podlaska
tel. 83 342-69-51 fax. 83 342-69-51.
zso2bp@poczta.onet.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała Podlaska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 83 342-69-51 fa
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIA OFERTOWEGO
na
remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 6 w Białej Podlaskiej

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 6 w Białej
Podlaskiej.

CPV: 45340000-2:

Składanie ofert:
2. Ofertę (skan podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty) należy przesłać
do Referatu Zamówień Publicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zso2bp@poczta.onet.pl, w terminie do 15.06.2023 r. do godz.12:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu umowy w terminie do 30 listopada 2023

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Do niniejszego zamówienia ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) nie stosuje się ponieważ wartość
szacunkowa zamówienia jest poniżej kwoty o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże
ustawy.
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na
wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty
podpisania protokołu odbioru końcowego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących
odmienny niż określony w zapytaniu ofertowym sposób wykonania przedmiotu
zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

V. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106),
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy.

VI. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą
dołączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców
występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie publiczne
zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy musza przedstawić umowę
regulująca ich odpowiedzialność i współpracę przy realizacji niniejszego zamówienia
publicznego

VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen
jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik
nr 1 do SIWZ).
3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym
Strona 3 z 5
(ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć skan oryginału lub kopii
poświadczonej notarialnie stosownego pełnomocnictwa.

3. Oferta złożona po terminie bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana.
4. Oferta musi być napisana w języku polskim.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie
opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich
ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
6. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego, zostanie
odrzucona z postępowania.
7. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Ofertę oraz wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje
Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą
elektroniczną. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się w języku polskim.
2. Oferta, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez
Wykonawcę drogą elektroniczną - winny być kierowane na adres: zso2bp@poczta.onet.pl
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich jednostkach pieniężnych PLN (złotych
polskich i groszach - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu
matematycznej zasady zaokrąglania liczb).
2. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
3. Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę
przedmiot zamówienia w zakresie określonym w SWZ.
4. Wykonawca przedstawi cenę oferty w formularzu oferty (którego wzór stanowi
załącznik nr 3 do SWZ), wg zasad określonych w sposobie wypełniania tego formularza.
5. Cena oferty musi wynikać z załączonego do oferty uproszczonego kosztorysu
ofertowego, opracowanego na podstawie przedmiarów robót (stanowiących załącznik
nr 1 do SWZ). Cena poszczególnych zakresów robót (pozycji) musi uwzględniać wszystkie
składniki kosztów niezbędnych do ich wykonania.
6. Podane w w/w kosztorysie ofertowym, ceny jednostkowe poszczególnych zakresów
robót (pozycji), będą stałymi (ryczałtowymi) cenami jednostkowymi, które przez okres
obowiązywania umowy nie będą waloryzowane i nie mogą ulec zmianie.
7. W przypadku nieuwzględnienia w cenach jednostkowych, wszystkich wydatków
niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych
niniejszą SWZ, powstałe różnice stanowią element ryzyka Wykonawcy i nie skutkują
zwiększeniem tych cen.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,
Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek
od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie
prowadzić u Zamawiającego do obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj)
towaru i usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania,
oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej
specyfikacji dokonywane będą w złotych polskich.

XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i będzie zawierała
najniższą cenę.
2. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko,
siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz
nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy
wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom,
2) unieważnieniu postępowania.

XII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w
sprawie zamówienia, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że
zajdzie którakolwiek z przesłanek skutkująca koniecznością unieważnienia
postępowania.
2. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego
postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
X. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Zamawiający dokona badania i oceny złożonych ofert, zgodnie z wymaganiami
określonymi w niniejszej zapytaniu ofertowym.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla uczestników postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej
,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych jest Dyrektor Zespołu Szkół Specjalnych z siedzibą
w Białej Podlaskiej, ul. Orzechowa 58, 21-500 Biała Podlaska, tel. 83 343 66 67, adres
e-mail: sekretariat@szkolaspecjalna.pl ;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Specjalnych, ul.
Orzechowa 58, 21-500 Biała Podlaska, jest możliwy pod adresem email:
karol.dolega@bialapodlaska.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 e) RODO
w związku z przepisami prawa:
? Zarządzenie nr 9/21 Prezydenta Miasta Biała Podlaska z dnia 11 stycznia
2021 r. w sprawie regulaminu postepowania o udzielenie zamówienia
publicznego w Urzędzie Miasta Biała Podlaska,
? ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
5. Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych
osobowych: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe;
6. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom,
gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
7. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich;
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres przeprowadzenia
postępowania, a następnie zostaną zarchiwizowane na okres 5 lat;
9. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat
10 zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych
dotyczących danego projektu;
10. posiada Pani/Pan prawo:
? dostępu do danych, na mocy art. 15 RODO,
? prawo do sprostowania danych, na mocy art. 16 RODO,
? żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, na mocy
art. 18 RODO,
? prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na mocy art. 21 RODO.
11. w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana
danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
12. Pani/Pana dane pozyskaliśmy ze źródeł powszechnie dostępnych, np. CEIDG, KRS;
13. podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu
o zamówienia publiczne;
14. w oparciu o przetwarzane dane administrator nie będzie podejmował
zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Kontakt:
3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami
są:
Nazwisko i imię Stanowisko służbowe Tel/e:mail
Marcin Szwed Dyrektor Szkoły 83 342-69-51/
zso2bp@poczta.onet.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.