Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku gospodarczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku gospodarczego

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siemiatycze
ul. Tadeusza Kościuszki 88
17-300 Siemiatycze
powiat: siemiatycki
tel. (85) 655 28 60, fax (85) 655 29 11, tel. 515 136 790
sekretariat@gminasiemiatycze.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Siemiatycze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (85) 655 28 60,
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Siemiatycze zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

Budowę budynku gospodarczego w miejscowości Krasewice Jagiełki

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczego służącego do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych do utrzymania czystości i zieleni na terenie nieruchomości o nr 1/2 położonej w miejscowości Krasewice Jagiełki. Budynek gospodarczy, wolnostojący, parterowy, drewniany o konstrukcji szkieletowej.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45210000-2, 45260000-7, 45400000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45300000-0

Dokument nr: RG.2600.6.2023

Otwarcie ofert: 3. Oferty zostaną otwarte dnia: 19.06.2023 o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Siemiatycze, Ul. T. Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 19.06.2023 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Siemiatycze, Ul. Tadeusza Kościuszki 88, 17-300 Siemiatycze - sekretariat p. 11.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 30.11.2023 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest prowadzone jest z wyłączeniem zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie nr 2/2021 Wójta Gminy Siemiatycze z dnia 1 lutego 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartość szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto.
5. Termin płatności:
Wymagany termin płatności faktury - 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność będzie realizowana w złotych polskich, przelewem, na wskazane konto Wykonawcy.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu, powinien spełniać warunki dotyczące:
a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
c) posiadania zdolności technicznych - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

V. WARUNKI WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego będzie zachodziło uzasadnione podejrzenie, że nie będzie w stanie należycie zrealizować przedmiotu zamówienia.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
Lp.
Opis kryterium
Waga kryterium
Szczegółowy opis, wzór
1.
Cena (C)
90%

2.
Okres gwarancji (G)
10%
- 3 lata (36 miesięcy) gwarancji - 0 pkt
- 4 lata (48 miesięcy) gwarancji - 5 pkt
- 5 lat (60 miesięcy) gwarancji - 10 pkt

Razem
100%
Maksymalna liczba punktów - 100
2. Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert w oparciu o następujący algorytm:
S = C+G gdzie:
S = suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryteria oceny ofert
C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium ,,cena"
G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium ,,okres gwarancji"
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4. Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.
5. Przez kryterium ,,Okres gwarancji (G)" do oceny Zamawiający przyjmie okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, tj. zaznaczenie odpowiedniego kwadratu.
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 3 lata, a najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przy ocenie ofert wynosi 5 lat.
Zamawiający w kryterium ,,Okres gwarancji" przyznawać będzie następujące punkty:
- 3 lata (36 miesięcy) gwarancji - 0 pkt
- 4 lata (48 miesięcy) gwarancji - 5 pkt
- 5 lat (60 miesięcy) gwarancji - 10 pkt
Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu Oferty odpowiedniego kwadratu określającego ww. okres gwarancji, albo zaznaczy więcej niż jeden kwadrat, wówczas Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, tj. 3 lata i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 punktów.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin okresu gwarancji zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o niepowiązaniu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania;
3. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej wraz z wymaganymi podpisami Wykonawcy lub osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy.
4. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
5. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie I niniejszego zapytania i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
,,Budowa budynku gospodarczego w miejscowości Krasewice Jagiełki
Nie otwierać przed 19.06.2023 r., godz. 10:15"
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
2. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

IX. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2. została złożona przez Wykonawcę:
- niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym lub - powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy,
3. została złożona po terminie składania ofert.
X. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w tym postępowaniu.

XI. INFORMACJA O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA
Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej http://bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informację o:
1. wyborze Wykonawcy lub
2. odrzuceniu wszystkich złożonych ofert lub
3. niezłożeniu żadnej oferty lub
4. zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
Niezależnie od zamieszczenia informacji na podanych wyżej stronach internetowych o wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

XII. WARUNKI ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, spowodowana: warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów; klęskami żywiołowymi; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej Przedmiotu w sposób należyty.
2. Zmiany osobowe:
zmiana osób, przy pomocy których realizowany jest Przedmiot Umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami.
3. Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany Umowy:
o siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z zapytaniem ofertowym;
o zmiana obowiązującej stawki VAT;
o zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
o zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 KC.

Uwagi:
Godziny pracy urzędu: poniedziałek od 8:00 do 16:00, wtorek-piątek od 7:30 do 15:30

Kontakt:
4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach formalnoprawnych jest: Eugeniusz Radziszewski, tel. 515 136 790, e-mail: sekretariat@gminasiemiatycze.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.