Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup z dostawą wyposażenia i sprzętu ratownictwa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup z dostawą wyposażenia i sprzętu ratownictwa

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brojce
Brojce 39
95-006 Brojce
powiat: Łódź
Tel. 42 295 01 11, Fax 42 295 01 33
urzadgminy@brojce.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Brojce
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 42 295 01 11, F
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Leśnych Odpadkach w ramach zadania pn.: ,,Doposażenie jednostki OSP w Leśnych Odpadkach w sprzęt ratowniczy" - Fundusz Sprawiedliwości.
2. Zadanie współfinansowane jest ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej - Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
3. Zakres zamówienia polega na zakupie z dostawą wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Leśnych Odpadkach jak poniżej:
1. Pilarka do drewna - 1 szt.
2. Ubranie koszarowe - 6 kpl.
3. Pompa półszlamowa- 1 szt.
4. Tłumica metalowa ze stylem - 4 kpl.
5. Ubranie specjalne (2 częściowe) - 5 kpl.
6. Buty specjalne skórzane (bojowe)- 4 pary
7. Buty specjalne skórzane (koszarowe) - 9 par
8. Deska ortopedyczna - 1 szt.
9. Wąż W 75-3 szt.
10. Wąż W 52-5 szt.
11. Kurtyna wodna - 1 szt.
12. Radiotelefon - 1 szt.
13. Agregat prądotwórczy - 1 szt.
14. Hełm z latarką - 5 szt.
15. Prądownica pianowa z pojemnikiem - 1 szt.
16. Maszt oświetleniowy - 1 szt.
4. Zamawiający wskazuje, iż dostarczane przedmioty w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii.
5. Szczegółowy zakres zamówienia i sposób realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Brojce pok. nr 13 (I piętro) w dniu 12.06.2022 r. o godz. 1215.

Składanie ofert:
VII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Brojce, 95-006 Brojce 39 - sekretariat, pok. nr 9 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.06.2023 r. do godz. 12.00.
2. Ofertę należy złożyć w kopercie nieprzezroczystej, zaadresowanej na adres Zamawiającego, zabezpieczonej przed otwarciem i zawierać powinna oznaczenie:
Oferta na dostawę wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Leśnych Odpadkach w ramach zadania pn.: ,,Doposażenie jednostki OSP w Leśnych Odpadkach w sprzęt ratowniczy" - Fundusz
Sprawiedliwości
Nie otwierać przed dniem: 12.06.2023 r. godz. 1215'
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty poprzez przesłanie oferty na adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia
od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2023 r.

Wymagania:
Działając na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000 zł netto, będącego załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Nr 2/2021 Wójta Gminy Brojce z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Brojce, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 t.j.) Wójt Gminy Brojce przekazuje zapytanie ofertowe dotyczące dostarczenia wyposażenia i sprzętu ratownictwa na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Leśnych Odpadkach.
II. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który przedstawi oświadczenie
o należytym wykonaniu, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na dostawie wyposażenia i sprzętu strażackiego lub ratownictwa o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto każda.
2. Wykonawca nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 t.j).
3. Wykonawca przedstawi Formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik Nr 2).
4. Wykonawca przedstawi Oświadczenie wg załączonego wzoru (załącznik Nr 3)
III. Kryterium oceny ofert i opis sposobu obliczania ceny
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto. W cenę należy wliczyć obowiązujący podatek VAT. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz warunkami umowy. Cena oferty pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy (nie podlega waloryzacji), cena brutto ulegnie zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT.
Wyszczególniona w formularzu ofertowym cena ma charakter niezmienny, czyli ryczałtowy.
Cenę oferty należy określić w wysokości PLN netto i brutto:
cena netto + VAT = cena brutto
IV. Warunki płatności wynagrodzenia
1. Wynagrodzenie za realizację zamówienia wypłacone będzie Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie, w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Nieprawidłowo wystawiona faktura VAT spowoduje ponowne ustalenie Wykonawcy 21 dniowego terminu płatności, licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
VI. Sposób przygotowania oferty
1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (podpis wraz z imienną pieczątką osoby składającej ofertę), wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
6. Oferta winna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. Wymaga się, aby wszystkie stronice oferty były ponumerowane (zachowana ciągłość numeracji)
i podpisane przez osoby podpisujące ofertę.
7. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku o jej wycofanie.
9. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
10. W przypadku rozbieżności w podaniu ceny, Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie w ofercie cenę brutto.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Rozstrzygnięcie postępowania
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą cenę jednostkową za wykonanie usługi niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej bip.brojce.pl -- zakładka - zamówienia publiczne, oraz powiadomi wybranego Wykonawcę o terminie podpisania umowy

Kontakt:
XI. Pozostałe informacje
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się i udzielania wyjaśnień:
- Anna Woźny, tel. 42 295 01 16
- Kinga Kowalska, tel. 42 295 01 45
fax 42 295 01 33, e-mail: urzadgminy@brojce.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.