małopolskie (Bukowno)
dolnośląskie (Ziębice)
mazowieckie (Płońsk)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
dolnośląskie (Świdnica Polska)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wodociągi Kłodzkie Sp. z o.o ul. Piastowska 14B 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki tel. 74 865 40 35, tel. 74 865 40 19 sekretariat@wodociagi-klodzkie.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 74 865 40 35, t |
Termin składania ofert: | 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej około 50 kWp każda. ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie: dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy nominalnej około 50 kWp każda, w systemie abonamentowym. Wodociągi Kłodzkie Sp. z o.o. wszczyna postępowanie na zaprojektowanie, dostawę i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy około 50 kWp każda, na gruncie Oczyszczalni Ścieków przy Ul. Fabrycznej 16 bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021r, poz. 1710 z późn. zm.) w oparciu o regulamin wewnętrzny udzielania zamówień sektorowych w Spółce Wodociągi Kłodzkie. 2. Lokalizacja: Kłodzko Ul. Fabryczna 16 [ działka oznaczona w ewidencji geodezyjnej nr 10; AM-5, obręb Ustronie ] 3. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie u Zamawiającego dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy około 50 kWp każda (z tolerancją 2%), w systemie abonamentowym, zgodnie z poniższym zakresem: a) wykonanie projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej, uzgodnienie projektu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych., b) dokonaniem wszelkich wymaganych uzgodnień z OSD, c) wykonanie (wybudowanie, montaż) instalacji spełniającej następujące parametry: o gwarancja na wydajność paneli min. 30 lat o gwarancja na wady ukryte paneli min.12 lat o gwarancja na falownik min 10 lat o gwarancja na konstrukcję montażową min. 10 lat d) Wykonawca zagwarantuje o monitoring: dostęp i kontrola online pracy instalacji dla Zamawiającego, w tym licznik energii wyprodukowanej przez PV (licznik półpośredni); o podłączenie instalacji do złącza kablowego (30mb); o opłaci polisę ubezpieczeniową instalacji PV o dokona zgłoszenie instalacji do OSD o wykonanie instalacji ,,pod klucz"; o panele n-type o mocy minimum 400 Wp. 4. Warunki finansowania Wykonawca zapewnia: 1. finansowanie inwestycji na każdym etapie jej wykonania, 2. stały abonament/ratę na cały okres obowiązywania umowy, 3. zerowy wkład własny Zamawiającego, 4. wykup końcowy instalacji PV na poziomie nie wyższym niż wysokość jednej miesięcznej raty; 5. Wykonawca wyliczy abonament/ratę dla 120 m-cv. CPV: 09331200-0, 45223200-8 Dokument nr: DT/ZO/1/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert - w siedzibie zamawiającego w dniu 14 czerwca 2023r. o godz. 10:10. Składanie ofert: III. Miejsce, termin i sposób składania ofert Oferty należy składać w sekretariacie siedziby Zamawiającego - Ul. Piastowska 14B, 57-300 Kłodzko, w godz.ch od 7.00 - 15.00 lub przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariatu zamawiającego (e-mail: sekretariat@wodociagi-klodzkie.pl). TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.06.2023r. o godz.10;00 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia wraz ze zgłoszeniem do OSD do: 31.08.2023 r. Wymagania: IV. Opis przygotowania oferty 1. Sposób przygotowania ofert a) forma pisemna Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej: nazwą i adresem Zamawiającego; nazwą i adresem Wykonawcy oraz informacją:,,FOTOWOLTAIKA ul. Fabryczna 16". b) forma elektroniczna - winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej. W tytule powinna znaleźć się informacja o tym, że e-mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. 2. Kompletna oferta winna zawierać: - cenę abonamentu/raty miesięcznej za użytkowanie instalacji fotowoltaicznej; -cenę wykupu końcowego instalacji PV - termin realizacji; -termin płatności abonamentu/raty; - stosowne pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy; - projekt umowy; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - wykaz co najmniej 4 zrealizowanych instalacji fotowoltaicznych z podaniem lokalizacji i zakresu, w tym przynajmniej jednej instalacji wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę; - kartę katalogową paneli n-type o mocy minimum 400 Wp 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w przedmiocie zamówienia. W jednej ofercie należy zawrzeć sposób finansowania na okres wymieniony w ez.II pkt.5. 4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą, czytelną techniką. V. Warunki udziału w postępowaniu W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bądź czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. e) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i nie spełniający żadnej z przesłanek zapisanych w art.108 ust.l pkt 1-6 ustawy z dnia 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r.poz.1291) f) zrealizowali w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 instalacje fotowoltaiczne z podaniem lokalizacji i zakresu, w tym przynajmniej jedną instalację wymagającą uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu oraz złożone w terminie określnym w pkt. III. VII. Inne istotne postanowienia: 1. Oferta może zostać odrzucona jeśli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 2. W trakcie badania ofert Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień 3. Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane. 4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. 5. W przypadku, jeżeli mimo właściwego upublicznienia zapytania ofertowego wpłynie tylko jedna niepodlegająca odrzuceniu oferta - uznaje się zasadę konkurencyjności za spełnioną. 6. Forma płatności: przelew na konto wskazane na fakturze. 7. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. Va do Ve niniejszego zapytania ofertowego. 8. Informacje dotyczące wyboru oferty zostaną przekazane pocztą elektroniczną oraz dostępne będą na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Termin związania z ofertą - 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 10. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy. Za wykonane zamówienie wynagrodzenie Wykonawcy przyjmuje się abonament/ratę zgodnie ze złożoną ofertą płatną przez cały okres trwania umowy. Uwagi: VI. Ocena ofert 1. Oferty będą oceniane za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: Kryterium Waga Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium Cena abonamentu/raty miesięcznej za użytkowanie instalacji fotowoltaicznej 80% 80 punktów Termin realizacji 20% 20 punktów Suma 100% 100 punktów Liczby punktów otrzymane za poszczególne kryteria, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru. Lp = C + T gdzie: Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie, C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena abonamentu/raty brutto miesięcznej za użytkowanie instalacji fotowoltaicznej; T- liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - termin zakończenia realizacji; A. Punkty za kryterium ,,Cena brutto" zostaną obliczone według wzoru: (cena brutto oferty najtańszej / cena brutto oferty badanej) x 80 = liczba punktów oferty badanej. B. Punkty za kryterium ,,Termin zakończenia realizacji", przy założeniu, że umowa zostanie zawarta w terminie do 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania, zostaną przyznane w następujący sposób: a) wykonawca zakończy realizację zamówienia wraz ze zgłoszeniem do OSD do 15 sierpnia br. - 10 pkt. b) wykonawca zakończy realizację zamówienia wraz ze zgłoszeniem do OSD do 31 lipca br, - 20 pkt. 2. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria opisane w pkt.l. 3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braków formalnych badanej oferty najkorzystniejszej, niejasności lub wątpliwości co do jej treści, może wezwać Wykonawcę do jej uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że oferta z innych przesłanek podlegałaby odrzuceniu. Kontakt: 5. Osobą do kontaktów (w dni robocze w godz.8;00 do 14;00) z Wykonawcami ws zamówienia jest: - Kazimierz Opaliński - Gł. Energetyk tel. 74 865 40 35 e-mail: k.opalinski@wodociagi-klodzkie.pl - Łukasz Zilbert- Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacji tel. 74 865 40 19 e-mail: l.zilbert@wodociagi-klodzkie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024