Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa geodezyjna

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa geodezyjna

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. z siedzibą w Nakle nad Notecią
ul. Michała Drzymały 4a
89-100 Nakło nad Notecią
powiat: nakielski
tel. 52 385-40-24,, 511 134 026, 513 819 113
wodociagi@kpwik.naklo.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 52 385-40-24,,
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Obsługa geodezyjna Komunalnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Nakle nad Notecią
3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa polegająca na prowadzeniu obsługi geodezyjnej dla wykonywanych odcinków sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i urządzeń technicznych tj.:
a) wytyczanie i inwentaryzacja powykonawcza obiektów liniowych takich jak: sieci i przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne,
b) wytyczanie i inwentaryzacja powykonawcza obiektów punktowych infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej np. studnie, zasuwy, hydranty,
c) przygotowanie map do celów projektowych i na potrzeby uzyskania decyzji lokalizacyjnych. Inwentaryzacja powykonawcza musi być uwierzytelniona przez PODGiK w Nakle nad Notecią.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac i czynności pomocniczych, uzgodnień oraz uzyskanie materiałów i informacji niezbędnych do realizacji zamówienia.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 14.06.2023 r. o godz. 9.05

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert.
Oferty wraz z załącznikami należy składować poprzez platformę zakupową Zamawiającego link: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo
Instrukcja dla wykonawców dotycząca składania ofert, wysyłania wiadomości znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 14.06.2023 r. do godz. 9.00

Miejsce i termin realizacji:
Usługa będzie realizowana sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy. Umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze zamówienie jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm. ). Ze względu na szacunkową wartość zamówienia nie przekraczającą kwot progowych określonych w art. 2 ust. 1, art. 3 ust. 1 ustawy Pzp, nie stosuje się procedur w niej określonych. Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty 130.000 oraz zamówień sektorowych, których wartość jest mniejsza niż progi unijne stosowanym w Komunalnym Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje organizowania wizji lokalnej dla wykonawców.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia Podwykonawcom.
2. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących warunków zamówienia
1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.
3.Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonane w ten sposób uzupełnienie stanie się częścią SIWZ, zostanie przekazane wszystkim wykonawcom i będzie dla nich wiążące.
5. W celu zapewnienia wykonawcom odpowiedniego czasu na wzięcie pod uwagę modyfikacji podczas przygotowywania ich ofert, zamawiający może przedłużyć w miarę potrzeby termin składania ofert.
Warunki płatności zgodne z ofertą złożoną przez Wykonawcę
4. Opis warunków udziału w postępowaniu
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
c) Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia.

2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców:
a) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ; zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przed likwidacją majątku upadłego
b) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominująca od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zaświadczeniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

3.Warunki te zostaną spełnione jeżeli wykonawca z ofertą przedłoży:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
2) wykaz osób przewidzianych do właściwej realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Osoby wskazane w wykazie muszą legitymizować się odpowiednimi uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji wymaganymi przepisami Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. z 2023 r., poz. 803).
3) wykaz wykonanych usług potwierdzonych stosownymi referencjami - Wykonawca winien wykazać wykonanie usług w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, w zakresie obsługi geodezyjnej sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej. Wykonawca winien wykazać obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej minimum 5 km sieci kanalizacji sanitarnej i 5 km sieci wodociągowej. Wykaz winien zostać sporządzony w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ.
4) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ

Uwaga! Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Sposób przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ (Warunki wymagane od wykonawców)
3.Do oferty muszą być dołączone pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę:
a) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
b) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy.
c) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone pieczątką oraz podpisem osoby uprawnionej do podpisania oferty.
d) Cena winna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
e) Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie ważności umowy. Powinna obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w zakresie obowiązków wykonawcy.
f) Jeżeli do oferty zostaną załączone dokumenty sporządzone w innym języku aniżeli polski, muszą zostać do nich dołączone tłumaczenia potwierdzone przez wykonawcę. Podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście tłumaczonym.
6. Informacja na temat wadium.
Nie żąda się wpłacania wadium.
7. Termin związania z ofertą.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
9. Opis kryteriów oceny ofert.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Punktowany będzie każdy rodzaj obiektu wg zasady:

Cn/Cb x 100 %
gdzie:
C n - cena netto ofert najtańszej wśród oferowanych,
C b - cena netto ofert badanej wśród oferowanych,
100 % - 80 pkt.
81-100 % - 60 pkt.
80-60 % - 40 pkt.
poniżej 60% - 20 pkt.

2. Termin realizacji do 10 pkt - przy czym rozpoczęcie realizacji :
- do 2 dni po zgłoszeniu - 10 pkt
- do 7 dni po zgłoszeniu - 5 pkt

3. Termin płatności do 10 pkt - przy czym żądany termin płatności :
- do 14 dni od dostarczenia faktury - 5 pkt
- do 21 dni od dostarczenia faktury - 7,5 pkt
- do 30 dni od dostarczenia faktury - 10 pkt

1. Zawarcie umowy.
Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż
5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze ofert, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Szczegółowy termin podpisania umowy zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.

2. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Procedura przetargowa przeprowadzona jest z pominięciem ustawy PZP w związku z tym wykonawcy nie przysługuje prawo do odwołania i skargi.

3. Postanowienia końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Kontakt:
Wszelkich wyjaśnień dotyczących niniejszego zapytania ofertowego udzielają w godz. 7.30-14.30 Agnieszka Kowalska tel. 511 134 026 - w sprawach merytorycznych
Wioletta Ber tel. 513 819 113 - w sprawach proceduralnych zapytania ofertowego

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.