wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim ul. T. Kościuszki 12a 05-825 Grodzisk Mazowiecki powiat: grodziski Telefon: 22 755 55 34, 22 755 20 16 oferty@grodzisk.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Grodzisk Mazowiecki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 22 755 55 3 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty w postępowaniu pn: ,,Wykonanie prac geodezyjnych w gminie Grodzisk Mazowiecki ,, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 Dokument nr: ZP.2 6 00. 1 7.202 4 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest niejawne. Komisyjnie otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2024 o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego w. Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Ul. Kościuszki 12a Składanie ofert: Oferty należy dostarczyć na adres: oferty@grodzisk.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 09.05.2024r do godz. 11.00 i opisać : Oferta pn: ,,Wykonanie prac geodezyjnych w gminie Grodzisk Mazowiecki ,, Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 3 m-ce od zawarcia umowy Wymagania: 3. KRYTERIA OCENY OFERT: - najniższa cena 4. INNE ISTOTNE WARUNKI PRZYSZŁEJ UMOWY: Istotne warunki umowy zawarte zostały w projekcie umowy(załącznik nr 3). 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: Do składanej oferty w formie pisemnej lub elektronicznie należy załączyć następujące dokumenty: a. Wykonawca powinien przygotować ofertą na formularzu załączonym do niniejszego zaproszenia do składnia ofert - Załącznik nr 1, b. Załącznik nr 1A - brak załączenia spowoduje odrzucenie oferty. c. pełnomocnictwo - (jeżeli dotyczy) 6. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT, MIEJCE ORAZ TERMIN : 1. Oferty należy złożyć w formie elektronicznej. Oferty składane elektronicznie - mogą być przesłane w formie skanu - konieczne jest aby zawierały one skan podpisu osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy lub były podpisane podpisem elektronicznym przez osoby/ę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Po otwarciu ofert, protokół z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie przekazany Wykonawcom którzy złożyli oferty w postępowaniu na ich wniosek. 8. DODATKOWE INFORMACJE \\\\. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert w terminie 3 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert 2. Jeżeli wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynął po terminie lub dotyczy udzielonych wyjaśnień wniosek taki można pozostawić bez rozpoznania. 3. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: ; email: oferty@grodzisk.pl. PODSTAWA PRAWNA Postępowanie prowadzone jest na podstawie §8 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa jest niższa od kwoty 130.000 zł , wprowadzony Zarządzeniem nr 6/2021 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego z dnia 29.01.2021r. Uwagi: 4. Klauzula Informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego; ? inspektor ochrony danych osobowych : email: abi@grodzisk.pl tel: 22 755 55 34; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Wykonanie prac geodezyjnych w gminie Grodzisk Mazowiecki ,, ? o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 06.09.2001 r. dostępie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2016 poz. 1764 ze zm.) w związku z art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z kategorią archiwizacyjną i instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024