Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1322z dziś
7377z ostatnich 7 dni
25775z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
al. J. Piłsudskiego 38
35-001 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 785 00 44,, fax. 17 852 11 09, tel. 17 785 00 44 wew. 221
zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 785 00 44,,
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przegląd klimatyzatorów w budynku Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu serwisowego pogwarancyjnego (w zakresie przeprowadzenia konserwacji i ewentualnych drobnych napraw) klimatyzatorów eksploatowanych w budynku Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Rzeszowie.
2. Wykaz urządzeń i ich usytuowanie w budynku:
1) Klimatyzatory Multisplit typ GREE-GWHD 28NK3 FO model 3x GWH09MA-K3 o mocy 7 kW szt. 10 usytuowane na balkonach pięter II-VI budynku. Jednostki wewnętrzne ścienne umieszczone w pokojach biurowych pięter II-VI o mocy 2,6 kW szt. 30.
2) Klimatyzatory Split typ Sharp AY-AP9NR szt. 2 oraz klimatyzator GREE-GWH inwentor- szt. 1 o mocy 2.8 kW usytuowane na dachu budynku nad VII piętrem. Jednostki wewnętrzne ścienne umieszczone w pokojach biurowych VII piętra szt. 3 o mocy do 2.5 kW.
3) Klimatyzator GREE GWH12QC o mocy 3.5 kW szt. 1 lokalizacja balkon VII piętro jednostka wewnętrzna ścienna umieszczona w pokoju biurowym VII piętra szt. 1
4) Klimatyzator typ GREE-GWH o mocy 3.5 kW szt. 1 oraz klimatyzator Toshiba RA513BAUG-E o mocy 2.8 kW usytuowane na balkonie IV piętra. Jednostki wewnętrzne ścienne o mocy do 2.5 kW umieszczone w pomieszczeniu serwerowni na IV piętrze szt. 2.
5) Klimatyzator KASAI model KWX-09HRDI o mocy 2,6 kW szt. 1 usytuowane na parterze na zewnątrz budynku jednostka wewnętrzna ścienna o mody do 2,5 kW 1 szt. - pokój nr 4.
Łącznie jednostki zewnętrzne: 16
Łącznie jednostki wewnętrzne: 37
3. Zakres prac serwisowych obejmuje:
1) pomiar i regulację ciśnienia freonu,
2) gruntowne czyszczenie oraz dezynfekcję parownika,
3) gruntowne czyszczenie skraplacza,
4) czyszczenie filtrów,
5) pomiar sprawności elektrycznej,
6) pomiar wydajności chłodniczej,
7) smarowanie podzespołów głównych,
8) sprawdzanie szczelności układu - strona ssąca,
9) sprawdzanie szczelności układu - strona tłoczna,
10) sprawdzanie szczelności trasy odprowadzenia kondensatu,
11) test pracy urządzenia - pomiary temperatury,
12) uszczelnianie teflonem łączeń instalacyjnych,
13) regulację i korektę regulatora,
14) drobne naprawy.
4. Niezbędna wymiana filtrów powietrza, pasków klinowych, uzupełnienie czynnika chłodniczego wynikła w trakcie przeglądu i konserwacji urządzeń może być wykonana po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego. Za zużyte materiały Zamawiający zapłaci na podstawie oddzielnej faktury.

CPV: 71315410-6, 50730000

Dokument nr: WOA.261.34.2023.LBu.2

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 czerwca 2023 roku w formie:
pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 38 lub
faksem na numer: 178521109 lub
skanu przesłanego na e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej e-mailem na adres: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl lub
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem przesłanej na adres
e- PUAP Urzędu: /rdos-rzeszow/skrytka.
(liczy się moment wpływu oferty do RDOŚ w Rzeszowie).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 14 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.

Wymagania:
5. Wykonawca w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego złoży oświadczenie, że zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów, w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz zaleceń producentów klimatyzatorów.
6. Koszt przeglądu zawiera wszystkie koszty związane z jego wykonaniem, w tym koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego.
7. Przeglądy i naprawy będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania klimatyzatorów w dni robocze w godzinach urzędowania od 7:30 do godziny 15:30.
8. Wykonanie przeglądu oraz ewentualnych drobnych napraw zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę zawierającym opis wykonanych czynności w każdym z urządzeń.
9. Wymontowane (zużyte) części zamienne itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę na jego koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Postanowienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zrealizuje zamówienie w oparciu o zlecenie przekazane przez Zamawiającego w terminie wskazanym w części III zapytania ofertowego,
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami zapytania ofertowego oraz złożoną przez siebie ofertą,
3) w przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o poprawienie wadliwie wykonanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do poprawy wadliwie wykonanego przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 5 dni,
4) w przypadku problemów związanych z realizacją zamówienia Zamawiający może odstąpić od realizacji przedmiotu zamówienia w każdym czasie.
11. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o fakturę/rachunek wystawioną/wystawiony przez Wykonawcę po prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Wymieniona w ust. 11 faktura/rachunek będzie podstawą do uregulowania należności w terminie 21 dni od daty jej wystawienia.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają aktualny na dzień składania oferty certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzający, że przedsiębiorstwo Wykonawcy jest uprawnione do instalacji, napraw, konserwacji i serwisowania stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych
i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). lub dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu wydany zgodnie z treścią art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do oferty kserokopii posiadanych certyfikatów.

V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty
i opisem sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert:
Cena - 100%.
sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Do oferty należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy, jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2) kserokopię certyfikatu wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającą, że przedsiębiorstwo Wykonawcy jest uprawnione do instalacji, napraw, konserwacji
i serwisowania stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) lub kserokopią certyfikatu dla personelu wydaną zgodnie z treścią art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
3. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy na Ofercie.
4. Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert.
5. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
6. Wykonawca nie może wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania.
VIII. Pozostałe postanowienia
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2. Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania zostanie przekazana Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe, Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego oraz zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego lub warunków postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcom, do których przesłano zapytanie ofertowe, Wykonawcom, którzy zwrócili się o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w terminie przez siebie wskazanym.
6. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów wymaganych w cz. VI, ust. 2, pkt 1 i 2 zapytania ofertowego lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w przypadkach określonych w ust. 5 i 6 powoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
1) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
10. Zamawiający odrzuca ofertę bez wzywania do jej uzupełnienia w przypadku:
1) gdy treść Oferty nie odpowiada innym wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego,
2) złożenia Oferty po wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
3) gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę,
4) braku podpisu na ofercie Wykonawcy lub osoby upoważnionej.
11. Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku gdy:
1) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia publicznego i nie jest uzasadnione lub możliwe zwiększanie tej kwoty,
2) nie złożono żadnej oferty lub oferty niepodlegającej odrzuceniu,
3) wystąpią okoliczności, których nie dało się przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania,
4) postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od realizacji zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania
i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
14. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą", z niniejszego postępowania wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 ze zm.) zwanego dalej "rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014, str. 6 ze zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
15. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 14.
16. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 14, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
IX. Informacje dodatkowe
1. Wykonawca zapozna się z Polityką środowiskową dostępną na stronie internetowej RDOŚ w Rzeszowie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow/system-ekozarzadzania-i-audytu-emas i zobowiąże się postępować zgodnie z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska.
2. Wszystkie pisma związane z postępowaniem w tym wyniki postępowania, wezwania do wyjaśnień, wezwania do uzupełnień zostaną przekazane w formie elektronicznej na adresy e-mail podane przez Wykonawców w złożonych ofertach.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Wykonawca zapozna się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Kontakt:
Wskazanie osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami
Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: W razie wątpliwości i pytań Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcą:
w zakresie procedury: Panią Beatę Knutel lub Panią Lidię Bułatek, tel. 17 785 00 44 wew. 221, e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl
w zakresie przedmiotu zamówienia: Pana Ryszarda Szczepańskiego tel. 17 785 00 44 wew. 111, e-mail: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.