Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radzanowo
ul. Płocka 32
09-451 Radzanowo
powiat: płocki
Telefon: 24 369 50 10, Faks: 24 369 50 11, tel. 24 369 50 13
sekretariat@radzanowo.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radzanowo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 24 369 50 1
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dla zadania pn.: ,,Usunięcie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radzanowo w 2023r.",
numer postępowania RI.271.ZC.61.2023 prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania pn.: Usunięcie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radzanowo w 2023 r.
2. Postępowanie obejmuje odbiór i utylizację odpadów zawierających azbest (przeznaczonych do transportu i utylizacji) pochodzących z pokryć dachowych budynków znajdujących się w posiadaniu prywatnych osób w ilości 8.353,33 m2 (125,30 Mg).
3. Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi fakturą końcową, za faktycznie wykonaną usługę, wystawioną na podstawie:
a) podpisanego bez uwag przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego za faktycznie wykonaną wielkość usługi będącej przedmiotem umowy,
b) protokołów spisanych przez właścicieli budynków oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac dla danej posesji, potwierdzających ilość odebranych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest,
c) kart przekazania odpadów zawierających azbest ze składowiska, określająca ilość przekazanych
odpadów.
4. Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę lokalizacji miejsc obejmujących odbiór i utylizację odpadów zawierających azbest.
5. Termin płatności - 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

CPV: 90.65.00.00-8

Składanie ofert:
12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy przesłać/składać do dnia 14.06.2023 r. do godz. 14:00 na adres Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radzanowie, 09-451 Radzanowo, Ul. Płocka 32, sekretariat

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 31.07.2023 r.

Wymagania:
3. Informacje ogólne
1. Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę.
5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
6. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
9. Przedmiot umowy współfinansowany będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku nie otrzymania wsparcia finansowego od w/w Instytucji, Zamawiający odstąpi od realizacji przedmiotowej umowy bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie zgłaszał jakichkolwiek roszczeń finansowych i odszkodowawczych.
6. Warunki udziału w postępowaniu
1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki 1) zrealizowali co najmniej 1 (jedna) usługę, obejmująca wykonanie odbioru i utylizacji odpadów azbestowych w ilości co najmniej 50 Mg wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia,
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta powinna zawierać wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
2. Ponadto oferta powinna zawierać:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) wykaz wykonanych usług celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1.1) wraz z przedłożeniem referencji lub innego dokumentu potwierdzającego iż wykonane usługi są zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. W przypadku gdy w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca umieści roboty świadczone na rzez Zamawiającego - na potwierdzenie warunku nie są wymagane referencje lub inne dokumenty.
3) aktualną decyzję (zezwolenie) na transport i utylizację wyrobów zawierających azbest
4) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków umowy - załącznik nr 3
8. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów. Wskazanie osób uprawnionych do kontaktów z Wykonawcami.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Ofertę w postępowaniu należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres Zamawiającego: Urząd Gminy w Radzanowie, 09-451 Radzanowo, ul. Płocka 32.
5. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

7. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
8. Zapytania do niniejszego postępowania mogą być złożone w formie pisemnej zgodnie z adresowaniem opisanym w pkt 4 powyżej lub elektronicznie na adres: sekretariat@radzanowo.pl. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań drogą elektroniczną również w wersji edytowalnej.
9. Informacje dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z treścią Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
3. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę lub złożona oferta zawiera propozycje alternatywne, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim
5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności z formie pisemnej.
6. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznie w sposób czytelny i zawierać wszelkie informacje zawarte w Formularzu Ofertowym.
7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej/ych ofertę.
9. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
10. Zaleca się by wszelkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty.
11. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
12. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, oznakowaną w następujący sposób: ,,Oferta na: Usunięcie i utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radzanowo w 2023 r." oraz opatrzoną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty (opakowania) lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
14. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na zapytanie, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego.
13. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę oferty należy podać w wartości brutto, w tym VAT oraz wartość netto.
2. Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cenę wykonania zamówienia należy ustalić w oparciu o wymagania zawarte w zapytaniu, obowiązujące normy i przepisy.
4. Cena oferty powinna obejmować kompletne wykonanie zamówienia publicznego i musi zawierać wszystkie koszty konieczne <io prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Cena może być tylko jedna za zaoferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak, by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń, itp. działań w celu jej określenia.
6. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz w sytuacjach opisanych w projekcie umowy.
15. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem.
2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny
4. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik do zapytania ofertowego. Postanowienia zawarte w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.
5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
6. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
16. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie Wykonawcy.
2. Warunki umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
18. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych ma zastosowanie Kodeks Cywilny.

Uwagi:
14. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert będzie kryterium: cena oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Oferta z najniższą ceną spełniająca warunki udziału w postępowaniu, otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100 zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Pozostałym ofertom, spełniającym warunki udziału w postępowaniu, przyznane zostaną punkty przeliczone wg wzoru podanego niżej:
Cn
PC= -* 100pkt
Cb
Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, gdzie: PC- liczba punktów uzyskana w kryterium Cena Cn - cena oferty najniższej Cb - cena oferty badanej
3. Punkty przyznawane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o kryterium cena oferty.
5. Jeżeli wybór oferty będzie nie możliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Gmina Radzanowo zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanowo, 09-451 Radzanowo, ul. Płocka 32.
2) inspektorem danych osobowych Gminy Radzanowo jest ip^^radzanowoEl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usunięcie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Radzanowo w 2022r., numer postępowania RI.271.ZC.61.2023, prowadzonego w trybie zapytani ofertowego.
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub Erodo prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
6. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: Ewa Wiejas-Nowacka, tel. 24 369 50 13

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.