łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2023-11-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o 1-go Maja 9 41-100 Siemianowice Śląskie powiat: Siemianowice Śląskie zp@zozsiemianowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siemianowice Śląskie |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mebli dla bloku operacyjnego oraz urządzeń dla Centralnej Sterylizacji Krótki opis przedmiotu zamówienia Regały ażurowe, regał pięciopółkowy i szafka wisząca, regały ścienne i wózek na odpady Stolik na instrumenty, wózek zabiegowy, taboret, podest, stojak do kroplówki Urządzenie do ręcznego mycia i dezynfekcji oraz parownica, metkownica i lampa CPV: 39141100-3, 39150000-8,34911100-7, 39150000-8, 34911100-7,39151100-6, 33191000-5, 30170000-1,31520000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00522865, SZM/DZ/341/41/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb5ae466-8ef8-11ee-b55a-a22b2d7f700e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.: 1) Komputer PC: a) parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD b) zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04 c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza Firefox 59.0 lub nowszy Safari 11.1 lub nowsza Edge 14.0 i nowsze 2) Tablet/Telefon a) Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3 b) Przeglądarka Chrome 61 lub nowa 11. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies. 12. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 1) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 2) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, 3) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. 13. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy dostępne są w zakładce Centrum pomocy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" , informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. ul. 1-go Maja 9 41 - 100 Siemianowice Śląskie strona internetowa: www.zozsiemianowice.pl e-mail: zp@zozsiemianowice.pl tel./fax /32/ 228 - 18 - 86 2. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@zozsiemianowice.pl lub telefonicznie pod numerem + 48 32 228 23 47 lub pisemnie na adres siedziby Administratora (jak wyżej). Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: - drogą elektroniczną poprzez adres e-mail: iod@zozsiemianowice.pl - pisemnie na adres siedziby Administratora (jak wyżej). 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikający z zawartych umów. 5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowych. 6. Państwa dane osobowe będą przez Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. przetwarzane przez okres określony w przepisach dot. obowiązku archiwizowania dokumentacji. 7. Mają Państwo prawo: a) do dostępu do swoich danych osobowych - Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania dostępu do danych, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) do poprawiania swoich danych osobowych, c) prawo do żądania od Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o. ograniczenia przetwarzania danych - wystąpienie z tym żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli uznają Państwo, że dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie przez Państwa danych wynika z obowiązku narzuconego w przepisach prawa i jest niezbędne do jego realizacji. 10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu w ramach prowadzonego postępowania i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W tym celu Zamawiający wymagał będzie złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z treścią ujętą w druku oferty. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-12-08 10:00 Miejsce składania ofert: elektronicznie poprzez platformę https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024