Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5774z ostatnich 7 dni
26704z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowy remont klatek schodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowy remont klatek schodowych

Data zamieszczenia: 2023-11-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Piast" we Wrocławiu
ul. Bulwar Ikara 10B
54-130 Wrocław
powiat: Wrocław
telefon 71 32 57 201
m.pletka@smpiast.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: telefon 71 32 57 201
Termin składania ofert: 2023-12-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przetarg nieograniczony na kompleksowy remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych usytuowanych we Wrocławiu, przy ulicy Wyszyńskiego 31 i Wyszyńskiego 29.
ROZDZIAŁ II / OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, ZAKRES I CEL ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z remontem klatki schodowej w budynku mieszkalnym położonym przy Ul. Wyszyńskiego 29 i Ul. Wyszyńskiego 31 we Wrocławiu - zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także obowiązującymi normami technicznymi.
2. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania bezpieczeństwa użytkowników lokali mieszkalnych znajdujących się w przedmiotowym budynku, lokali użytkowych oraz przechodniów.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następującego zakresu zadania:
A. ,,Kompleksowy remont klatki schodowej od poziomu ,,0" do ostatniej kondygnacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym usytuowanym we Wrocławiu, przy ulicy Wyszyńskiego 31 i Ul. Wyszyńskiego 29 który liczy sobie 12 kondygnacji i będącym w zasobach SM PIAST"
Zakres prac: od poziomu wejścia do poddasza
o wywieszenie z kilkudniowym wyprzedzeniem stosownych ogłoszeń na tablicach ogłoszeń, w windach, w wejściach do budynku,
o odpowiednie oznaczenie i zabezpieczenie miejsc wykonywania robót budowlanych,
o zabezpieczenie folią drzwi i okien, zabezpieczenie posadzki,
o przygotowanie podłoża ścian i sufitów (skucie nierówności na ścianach ,,wybrzuszeń", usunięcie luźnych elementów, odparzony tynk do skucia, uzupełnienie ewentualnych ubytków, naprawa pęknięć z zastosowaniem siatki, gruntowanie podłoża),
o wykończenie ścian i sufitów od poziomu wejścia do klatki do pierwszego półpiętra-gruntowanie, warstwa wyrównawcza, gładź gipsowa na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie lamperii do wyskokości ?l,45m
o pozostałe ściany i sufity gruntowanie, dwukrotne malowanie lamperii do wys.? l,45m i sufitów i ścian powyżej lamperii.- około 1000m2
o Wykonanie tynku żywicznego od wejścia do pierwszego półpiętra na wysokości lamperii
o zabezpieczenie wszystkich wewnętrznych narożników wypukłych kątownikami PCV na parterze i -0,5
o naprawa istniejących obudów hydrantów (tj. prostowanie drzwiczek i dwukrotne malowanie)
o przeszlifowanie i dwukrotne malowanie od zewnętrz drzwi do zsypów, piwnicy wraz z ościeżnicami i drzwi do maszynowni
o malowanie ścian i sufitów oraz szuflad w pomieszczeniu zsypów
o Przeszlifowanie i dwukrotne malowanie drzwi do zsypów od wewnątrz wraz z ościeżnicami
o przygotowanie ścian powyżej lamperii i sufitów (tj. drobne naprawy, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian powyżej lamperii i sufitów
o przygotowanie ścian lamperia (tj.drobne naprawy, gruntowanie i dwukrotne malowanie lamperii w kolorze)
o malowanie ościeżnic drzwi do mieszkań od zewnątrz (jedynie tych które tego wymagają),
o dwukrotne malowanie drzwiczek przy wyjściu na dach,
o oczyszczenie i dwukrotne malowanie oraz ewentualna naprawa wszystkich istniejących stalowych balustrad (ewentualne uzupełnienie słupków tralek. prostowanie),
o malowanie grzejników, rur co.
o pomalowanie starych cokolików na poszczególnych kondygnacjach budynku (od poziomu parteru. ,,P" do poddasza),
o obustronne przeszlifowanie, odtłuszczenie, gruntowanie oraz dwukrotne malowanie drzwi do wind (od wewnątrz i zewnątrz) oraz odtworzenie numeracji oznaczeń na drzwiach,
o odtworzenie oznaczeń poszczególnych kondygnacji budynku (na ścianach w pobliżu drzwi wind),
o na suficie biegów schodowych i spoczników, od strony duszy, wymalować farbą pas o szerokości 12,0 cm w kolorze lamperii,
o boczną powierzchnię policzka schodowego spoczników szpachlować (policzki), wyszlifować i pomalować w kolorze dobranym do koloru lamperii,
o malowanie wszystkich cokołów
o usunięcie nieczynnych włączników na piętrach
o mycie po robotach budowlanych poszczególnych klatek schodowych w budynku,
o utylizacja gruzu oraz wszelkich nieczystości powstałych podczas prowadzenia robót budowlanych.
o Malowanie krat na wszystkich piętrach tylko w budynku przy Ul. Wyszyńskiego 29
o Przed malowanien Wykonawca zgłosi częściowy odbiór prac
ROZDZIAŁ III - Charakterystyka szczegółowa robót
1/ Przygotowanie podłoża.
- odbicie luźnych, odparzonych tynków wewnętrznych ( z zaprawy cementowo-wapiennej) na ścianach, filarach, pilastrach, itp.
- odbicie luźnych odparzonych tynków wewnętrznych ( z zaprawy cementowo-wapiennej) na stropach płaskich, belkach, nadprożach, biegach i spocznikach schodów itp.
- zeskrobanie odspojonej farby z powierzchni w/w.
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III ( z zaprawy cementowo-wapiennej ) na powierzchniach pionowych i poziomych,
- wklejenie siatki w miejscach pęknięć,
- gruntowanie podłoży preparatami np. CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT .lub innym
- każdy oferent jest zobowiązany we własnym zakresie przed złożeniem oferty sprawdzić stan wszystkich powierzchni ścian i sufitów.
2/ Wykonanie gładzi gipsowych od przyziemia do pierwszego półpiętra
- na powierzchniach poziomych oraz pionowych wykonać gładź gipsową ze szlifowaniem na gładko,
- wykonać gruntowanie ścian oraz sufitów zarówno przed jak i po wykonaniu gładzi. 3/ Malowanie powierzchni pionowych powyżej lamperii.
- wszystkie ściany pomalować dwukrotnie farbami emulsyjnymi zmywalnymi do powierzchni wewnętrznych, z gruntowaniem np. DULUX EASY CARE lub podobnymi o zbliżonych właściwościach,
- kolor farby: do uzgodnienia ze Zleceniodawcą po konsultacji z Radą Nieruchomości budynku,
- na poszczególnych kondygnacjach odtworzyć oznaczenia poszczególnych pięter (wysokość cyfr max. 15,0 cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
- wykonawca zobowiązany jest do wykonania prób kolorystycznych na ścianach klatek budynku i konsultacji z Zamawiającym.
4/ Wykonanie lamperii
- lamperię wykonać do wysokości +1,45 m poprzez dwukrotne malowanie farbami do wnętrz (np. farbą olejno - ftalową lub akrylową),
- wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej trzech prób kolorystycznych na ścianach klatek budynku i konsultacji z Zamawiającym,
- kolor farby: do uzgodnienia ze Zleceniodawcą po konsultacji z Radą Nieruchomości budynku. 5/ Malowanie powierzchni poziomych.
- wszystkie stropy płaskie, belki, nadproża, biegi, spoczniki schodów np. pomalować dwukrotnie farbami emulsyjnymi, do powierzchni wewnętrznych, z gruntowaniem np. DULUX EASY CARE lub podobnymi o zbliżonych właściwościach.
6/ Poprawa mocowania wszystkich korytek, peszli itp.
- podczas malowania ścian i sufitów znajdujące się na rurkach osłonowych oznaczenia właścicieli sieci teletechnicznych należy zabezpieczyć przed zamalowaniem/ zniszczeniem. Zwisające przewody umieścić w korytkach lub poprawnie zamocować. Uzupełnienie brakujących pokryw korytek.
II Stolarka drzwiowa.
- wszystkie istniejące ościeżnice drzwiowe pozostają na swoim miejscu,
- powierzchnie ościeżnic przeszlifować, odtłuścić oraz dwukrotnie pomalować farbę olejno ftalową, lub emalią szybkoschnącą, np. DULUX RAPIDORY, kolor i rodzaj farby do uzgodnienia ze Zleceniodawcą,
8/ Konserwacja stalowych drzwi wind.
- istniejące stalowe drzwi wind należy oczyścić dwustronnie, poprzez szlifowanie ze starych powłok malarskich odtłuścić np. benzyną ekstrakcyjną, zagruntować i pomalować dwukrotnie farbą olejno ftalową kolor do ustalenia z Zamawiającym,
- przed przystąpieniem do robót wywiesić stosowne ogłoszenia,
- odtworzenie oznaczeń oraz napisów na powierzchni wzmiankowanych drzwi ( oznaczenia i napisy wykonać w kolorze kontrastowym w stosunku do koloru tła ).
9/ Instalacja elektryczna.
- zabezpieczenie istniejących " ledowych " opraw oświetleniowych na poszczególnych kondygnacjach,
- demontaż nieczynnych wyłączników światła 10/ Mycie po robotach budowlanych.
- na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek utrzymania czystości i porządku na terenie budynku, w którym będą wykonywane wzmiankowane roboty budowlane podczas całego procesu budowlanego,
- codziennie po zakończeniu robót budowlanych każde stanowisko pracy powinno być zabezpieczone, uprzątnięte i zgodne z przepisami bhp i ppoż.
11/ Oczyszczenie oraz pomalowanie wszelkich skrzynek, szafek stalowych.
- istniejące stalowe skrzynki, szafki itp. odtłuścić, zagruntować i pomalować dwukrotnie farbą ftalową nawierzchniową, ( do metalu ) w kolorze dobranym do kolorystyki ścian,
- szafy tablic elektrycznych i gazowych pozostają bez malowania
12/ Oczyszczenie, malowanie oraz ewentualna naprawa istniejących stalowych balustrad na klatkach schodowych.
- stalowe elementy balustrad należy oczyścić ze słabo przylegających powłok malarskich za pomocą gruboziarnistego papieru ściernego,
- podłoże umyć i odtłuścić,
- na tak przygotowane podłoże nanieść dwie warstwy farby do metalu, równomiernie rozprowadzając wyrób,
- balustrady pomalować w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym,
13/ Oczyszczenie oraz ponowne pomalowanie istniejących ościeżnic drzwiowych.
- istniejące ościeżnice stalowe należy pozostawić w swoim miejscu,
- stalowe oczyścić ze słabo przylegających powłok malarskich za pomocą gruboziarnistego papieru ściernego,
- podłoże umyć i odtłuścić,
- na tak przygotowane podłoże nanieść dwie warstwy farby do metalu, równomiernie rozprowadzając wyrób,
- ościeżnice pomalować w kolorze dobranym do projektowanej kolorystyki ścian klatki schodowej. 14/ Malowanie rur gazowych zgodnie z przepisami na żółto.
- z podłoża usunąć warstwę rdzy, słabo przylegających starych powłok malarskich oraz zaprawy,
- tak przygotowane podłoże należy umyć oraz odtłuścić,
- wszystkie rury gazowe oraz wieszaki pomalować farbą bezpodkładową w kolorze żółtym np. " NOBILES STALCHRON " lub podobną farbą o zbliżonych parametrach technicznych,
- rur gazowych pod żadnym pozorem nie wolno zabudowywać sufitami podwieszonymi z płyt g-k. !
15/ Wymalowanie na podbiciu płyt biegowych pasów ochronnych.
- na podbiciu wszystkich płyt biegowych, od strony zewnętrznej wymalować farbą do wnętrz pas o szerokości a = 12,0 cm,
- kolor w/w pasa oraz pobocznicy biegów schodowych ustalić z Zamawiającym.
16/ Demontaż elementów wyposażenia budynku wiszących na ścianach budynku.
- przed rozpoczęciem robót budowlanych zdemontować wiszące na ścianach skrzynki na listy, tablice informacyjne, kosze na reklamy itp. w porozumieniu z działem Administracyjnym,
- po zakończeniu robót w/w elementy wyposażenia należy zawiesić na swoim miejscu niezwłocznie. 19/ Malowanie obudów hydrantów.
- drzwiczki skrzynek hydrantowych podprostować i pomalować),
- sprawdzić mocowanie do ścian wszystkich obudów, jeżeli zaistnieje taka potrzeba naprawić wadliwe mocowanie,

20/ Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania powyższych robót muszą posiadać certyfikaty zezwalające na wykorzystanie ich w budownictwie mieszkalnym. Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę. Kolorystyka używanych farb i innych materiałów będzie uzgodniona z Zamawiającym przed realizacja robót. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac i czynności związanych z wymogami
BHP, organizacja prac budowlanych bez zakłóceń (organizacja i zagospodarowanie placu robót, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót, naprawę szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót).
21/ Wykonawca, który zostanie wyłoniony jako zwycięzca przetargu będzie zobowiązany do przedstawienia próbek kolorów farb oraz płytek ceramicznych w wybranym przez siebie systemie do akceptacji przez Zamawiającego, oraz dostarczenie atestów ,aprobaty ,deklaracji na wbudowane materiały przed przystąpieniem do robót.

Otwarcie ofert: ROZDZIAŁ XVI. OTWARCIE OFERT I OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu terminu składania ofert tj.: 14 GRUDNIA 2023r r. o godz. 14.00
Ogłoszenie wyników nastąpi niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu poprzez zawiadomienie uczestników przetargu drogą pisemną. Oferent, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie zaproszony do siedziby Spółdzielni celem podpisania umowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu.

Składanie ofert:
ROZDZIAŁ XV. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w terminie do dnia 14 GRUDNIA 2023 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Spółdzielni przy Bulwarze Ikara 10 B, we Wrocławiu,
2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty oraz dokumenty, informacje i oświadczenia zgodne z wykazem w SIWZ,
3. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach, oznakowanych w następujący sposób :
- ,,NAZWA ZADANIA"
- nazwa i adres Zamawiającego
- nazwa i adres Wykonawcy
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom nie otwarte, bez względu na przyczynę spóźnienia po upływie terminu przewidzianego na składanie protestów.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ X. WARUNKI I TERMIN WYKONANIA.
1. Zamówienie będzie realizowane w całości. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień: 08.01.2024 r.
3. Termin zakończenia realizacji całości przedmiotowej umowy ustala się do: 30 kwietnia 2024 r.

Wymagania:
7. Postępowanie w sprawie udzjelenia poniższego zamówienia prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego. Nie jest oparte o ustawę o zamówieniach publicznych.
ROZDZIAŁ IV MATERIAŁY PRZETARGOWE
W skład dokumentacji przetargowej udostępnianej Wykonawcom wchodzą:
1 .Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
3.Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2,
5. Wzór umowy - załącznik nr 3,
6.Oświadczenie oferenta - załącznik nr 4,
Każdy Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie dokonać przedmiaru prac oraz zweryfikować zakresy i technologie robót w terenie, a także w porozumieniu z inspektorem S.M. ,, PIAST".
ROZDZIAŁ V. DOKUMENTY WYMAGANE DO PRZEDŁOŻENIA PRZEZ
WYKONAWCĘ, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejsza niż 150 000zł , Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadania jej przez cały okres
obowiązywania umowy i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie;
- uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w danym zakresie robót;
- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, osobowym i finansowym;
- oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- zaświadczenie lub oświadczenie z ZUS/Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płatności należności publicznoprawnych - wystawiony nie wcześniej niż miesiąc przed ogłoszeniem zamówienia;
- zaświadczenie CEIDG lub odpis z KRS - termin ważności 30 dni; (jeżeli z odpisu z odpowiedniego rejestru nie wynika sposób reprezentacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty określające osoby uprawnione do składania w jego imieniu oświadczeń woli. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki);
- do ofert należy dołączyć referencje wykonanych zakresów prac tożsamych jak w zakresie zamówienia.
- Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
ROZDZIAŁ VI. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW.
1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powiadomi wszystkie zainteresowane strony o terminie rozpoczęcia robót,
2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie protokolarne przejęcie terenu budowy od zarządcy na czas wykonywania robót, oraz załatwianie wszystkich spraw formalnoprawnych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne koszty związane z zajęciem terenu przyjmuje na siebie Wykonawca,
3) Każdy Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie dokonać przedmiaru prac oraz zweryfikować zakresy i technologie robót,
4) Wykonawca winien dokonać własnym staraniem wizji lokalnej na terenie planowanej budowy celem uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania,
5) Termin płatności faktury - do 14 dni od daty potwierdzenia przyjęcia faktury wraz z bezusterkowym protokołem odbioru przez Zamawiającego.
6) Płatność za wykonanie zamówienia - na podstawie protokołów odbioru.
7) Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie roboty, gwarancja rozpoczyna bieg po uzyskaniu przez Wykonawcę protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez Zamawiającego.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe podane na drodze niniejszego przetargu będą przetwarzane wyłącznie w celu podjęcia niezbędnych działań związanych z wykonywaniem niniejszej umowy zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odbiorcy przysługuje prawo wglądu do danych i ich poprawiania.
Administratorem danych osobowych podlegających ochronie w myśl Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Piast" we Wrocławiu.
ROZDZIAŁ VII. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY.
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestrowych firmy lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo, które powinno być wówczas dołączone do oferty. Każda zapisana strona oferty oraz załączone dokumenty (nie dotyczy oryginałów dokumentów) powinna być zaparafowana przez ww. upoważnione osoby.
4. Do oferty Oferent musi dołączyć:
a) oświadczenie, iż oferent zapoznał się z treścią ogłoszenia i S.I.W.Z i przyjmuje je bez zastrzeżeń,
b) oświadczenie, iż uważa się za związanego ofertą w terminie określonym w zamówieniu i że zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli wygra przetarg,
c) dowód wpłacenia wadium, o ile zabezpieczenie takie jest wymagane.
ROZDZIAŁ VIII. SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ.
1. Wykonawca może uzyskać wyjaśnienia dotyczące specyfikacji telefonicznie lub kierując pytanie na adres wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż może nie udzielić odpowiedzi na pytania zadane na 3 dni przed terminem składania ofert.
3. Przed ostatecznym terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować materiały wydając uzupełnienie. Każde w ten sposób wydane uzupełnienie stanie się częścią dokumentacji zamówienia.
ROZDZIAŁ IX.
CENA OFERTOWA
1. Oferowana cena realizacji powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (tj. dojazdów, wizji lokalnych, płac itp.).
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego.
2. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie.
3. Ceny w ofercie należy podać do drugiego miejsca po przecinku (netto, brutto, Vat).
4. Wszystkie ceny muszą być podane w złotych i w takiej walucie będzie prowadzone rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
5. W celu określenia ceny ofertowej Wykonawca winien wziąć pod uwagę informacje zawarte w SIWZ, oraz dokonać własnym staraniem wizji lokalnej na terenie zasobów Zlecającego celem sprawdzenia stanu istniejącego i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do wyceny i prawidłowego wykonania prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny, pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zadania. Załączniki do niniejszej specyfikacji stanowią materiał pomocniczy. Oferowana cena realizacji powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
6. W przypadku stwierdzenia pomyłek i błędów w obliczeniu ceny realizacji zamówienia Wykonawca, w którego ofercie te błędy zostały stwierdzone, może zostać wykluczony z postępowania.
ROZDZIAŁ XI. KRYTERIUM I SPOSÓB OCENY OFERT.
Komisja dokona wyboru Wykonawcy z pośród zgłoszonych ofert biorąc pod uwagę zaoferowaną stawkę wynagrodzenia, referencje o jakości wykonanych prac oraz kompletności oświadczeń i dokumentów.
ROZDZIAŁ XII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Umowa zawierać będzie istotne postanowienia zawarte w specyfikacji:
- ustalenie przedmiotu umowy,
- ustalenie wynagrodzenia wykonawcy,
- ustalenie terminu wykonania całości zadania,
- określenie przypadków, w których zmiana wynagrodzenia wykonawcy może być
uznana za uzasadnioną,
- ustalenie sposobu rozliczania się z wykonawcą: z każdej faktury inwestor zatrzyma 5 % kwoty na zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za opóźnienie terminu wykonania robót w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za nieterminowe usunięcie usterek w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
- postanowienie o stosowaniu kar umownych za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
ROZDZIAŁ XIII. WADIUM.
1. Wykonawca składający ofertę wpłaci wadium w kwocie: 10.000,00 zł , na rachunek bankowy Zamawiającego nr 55 1020 5242 0000 2702 0018 0521. Wadium musi być zaksięgowane na rachunku zamawiającego do dnia 14 GRUDNIA 2023r do godz.l0:00.
2. Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający zwróci wadium w terminie: do 14 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia łub unieważnienia postępowania.
3. Po podpisaniu umowy z uczestnikiem przetargu, który wygrał przetarg, wadium na jego pisemny wniosek na podstawie decyzji Zarządu, może być w ramach zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamienione na gwarancję ubezpieczeniową lub bankową na okres do zakończenia umowy oraz upływu gwarancji przedmiotu zamówienia.
4. Wadium przepada w całości, w przypadku gdy oferent:
1) wygrał przetarg i odmówił podpisania umowy, bądź nie podpisał umowy we wskazanym przez Spółdzielnię terminie,
2) odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli takie było wymagane.
ROZDZIAŁ XIV. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ.
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wniesienie protestu wstrzymuje bieg terminu związania ofertą.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn w każdym momencie.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XVII. INFOMRACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH
OSOBOWYCH
1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, informuje, że:
a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa "PIAST", ul. Bulwar Ikara 10 b, 54-130 Wrocław, tel. 71 325 72 01, e-mail: sekretariat@smpiast.com.pl,-
c) inspektorem ochrony danych osobowych w Spółdzielni Mieszkaniowej "PIAST" jest: Pan Mateusz Nogala tel. 782-173-484; e-mail: kancelaria@radcawroclaw.pl:
d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Praw i Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
e) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów;
f) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres jednego roku;
g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczny z uwagi na ewentualne zawarcie umowy, po dokonaniu oceny ofert;
h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
i) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osób fizycznych, ma
3. wobec tych osób obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO i składa oświadczenie na potwierdzenie wypełnienia w/w obowiązków informacyjnych (oświadczenie
zawarte jest w treści oferty).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.