łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa szaf BHP i ławek wolnostojących |
Data zamieszczenia: | 2023-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość powiat: Zamość tel. (84) 677 33 33, tel. 84 677 38 99, tel. 84 677 38 98 szpital@szpital.zam.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (84) 677 33 33, |
Termin składania ofert: | 2023-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia do 130 000 zł pn.: ,, DOSTAWA szaf BHP i ławek wolnostojących na potrzeby Stacji Dializw Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu." I. Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia. Ofertę można złożyć na całość przedmiotu zamówienia lub na każde zadanie oddzielnie (oferta częściowa). Zamawiający nie ustanawia maksymalnej ilości zadań, w ramach których zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy. Szafy pracownicze muszą spełniać wymagania normy PN-7511 - 78 711. CPV: 391413005, 39113600-3 Dokument nr: AT.R.334.70.2023 Otwarcie ofert: 1.Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 408 (Dział Administracyjno - Techniczny), w dniu 13 grudnia 2023 r. o godz. 12.30. 2. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: Wykonawca składa ofertę w siedzibie Zamawiającego w pok. 248 (Kancelaria Szpitala), w terminie do dnia 13 grudnia 2023 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin wykonania przedmiotu zamówienia. Do 30 dni licząc od daty zawarcia umowy. Wymagania: III. Sposób sporządzenia oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi zawierać wypełniony ,,Formularz oferty wykonawcy" (zgodny w treści z przedstawionym wzorem) oraz nw. dokumenty: 2.1.,,Formularz oferty cenowej". 2.2.Wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.4. Deklarację wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych. 2.5.Charakterystykę techniczno-jakościową oferowanego przedmiotu zamówienia zawierającą minimum dane na temat wymaganych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem producenta, nazwy handlowej. 2.6.Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodne z Załącznikiem Nr 5 do Zaproszenia. 3. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny. 4. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę - zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to z treści pełnomocnictwa musi wyraźnie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa jest składany wraz z ofertą. 5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 6. Zaleca się, aby: 6.1.Strony oferty były kolejno ponumerowane. 6.2.Formularz cenowy nie był sporządzony odręcznie. 7. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej zapoznanie się z jej zawartością bez uszkodzenia. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana w następujący sposób: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość i opisana: AT. R.334. 70 .2023 ,,Dostawa szaf BHP i ławek wolnostojących na potrzeby Stacji Dializw Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu." Nie otwierać przed 13 grudnia 2023 r. do godz.12.30. 8. Wykonawca może wycofać ofertę i złożyć nową przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca złoży kolejne oferty i nie złoży oświadczenia o wycofaniu oferty złożonej uprzednio, ocenie będzie podlegać wyłącznie oferta złożona najpóźniej. W sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, pozostałe oferty złożone przez Wykonawcę są zwracane Wykonawcy bez ich otwierania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę podlegającą ocenie. 2.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. V. Udzielanie wyjaśnień dotyczących zaproszenia do złożenia ofert. 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia ofert - nie później niż 3 dni przed terminem złożenia ofert. Zamawiający niezwłocznie zamieści odpowiedź na swojej stronie internetowej (w zakładce do 130 000 zł). 2. Pytania należy kierować na adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu ul. Al. Jana Pawła II 10 22-400 Zamość e-mail: szpital@szpital.zam.pl 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwę i adres Wykonawcy oraz informacje dotyczące ceny oferty. VII. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. 1. Poniżej podajemy kryterium wyboru ofert: Cena - 100 % W kryterium ceny ilość punktów będzie liczona wg poniższego wzoru najniższa cena oferty brutto Ilość punktów oferty ocenianej = cena brutto oferty ocenianej x 100 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa ilość punktów. 3. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która nie podlega odrzuceniu Zamawiający nie dokonuje oceny punktowej. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. VIII. Udzielenie zamówienia. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Wynik rozstrzygnięcia postępowania zostanie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Informacja będzie zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz cenę brutto oferty najkorzystniejszej. 4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wyśle do Wykonawcy umowę. 5. Wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą będzie zobowiązany do podpisania umowy wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i na określonych w niej warunkach w terminie 30 dni od dnia opublikowania informacji o wyborze oferty na stronie internetowej Zamawiającego. IX. Unieważnienie postępowania. Zamawiający może unieważnić postępowanie wówczas gdy: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi zaproszenia do złożenia ofert; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. X. Odrzucenie oferty. Oferta podlega odrzuceniu wówczas, gdy: 1) nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego wskazanym w zaproszeniu; 2) nie została złożona w formie pisemnej (dotyczy zamówień o wartości do 130 000 zł); 3) wykonawca nie wykazał właściwego umocowania dla osoby podpisującej ofertę; 4) została złożona po terminie składania ofert; 5) jest nieważna na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego. Kontakt: 3. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający wyznacza nw. osoby: w sprawach merytorycznych : Agata Jaworska-Pogudz tel. 84 677 38 99 w sprawach formalnych: Andrzej Skrzypek - tel. 84 677 38 98 |
© eurobudowa.pl 2004-2024