Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie organów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie organów

Data zamieszczenia: 2024-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka św. Bartłomieja Apostoła w Haźlachu
ul. Kościelna 4
43-419 Haźlach
powiat: cieszyński
tel. 507-110-222, tel. 604-771-609
mareknieciag@o2.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Haźlach
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 507-110-222, te
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert, w postępowaniu prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych, prowadzonych w trybie postępowania ofertowego (zwanego dalej Regulaminem), na wykonanie zadania pn.: ,,Prace konserwatorskie organów Gebriider Rieger z 1905 roku w kościele pw. św. Bartłomieja w Haźlachu".
Inwestycja finansowana jest z dotacji celowej z budżetu Gminy Haźlach.
Na realizację inwestycji Gmina Haźlach otrzymała dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (wstępna promesa nr RPOZ/2022/12900/PolskiLad).
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są ,,Prace konserwatorskie organów Gebriider Rieger z 1905 roku w kościele pw. św. Bartłomieja w Haźlachu", zgodnie z:
o szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania
Zabytków w pozwoleniu nr BB/812/2023 z dnia 9.10.2023 r. na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym wpisanym do rejestru zabytków, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
ofertowego;
o programem prac konserwatorskich zatwierdzonym przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Słownik kodów CVP:

CPV: 50860000-1

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 marca 2024 r., o godz. 9.00.

Składanie ofert:
VIII. Termin złożenia oferty
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Oferta powinna zostać dostarczona w kopercie, za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. I zapytania ofertowego z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Prace konserwatorskie organów Gebruder Rieger z 1905 roku w kościele pw. św. Bartłomieja w Haźlachu" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 marca 2024 r., do godz. 14:30.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi
Termin realizacji zadania - w terminie 15 miesięcy od dnia podpisania Umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Zamawiający prowadzi zamówienie, do którego nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, w trybie postępowania ofertowego, na podstawie Regulaminu.
Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający uzyskał zgodę Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pozwolenie nr BB/812/2023 z dnia 9.10.2023 r.).
Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na wykonane prace na okres 60 miesięcy.
Zamawiający zaleca potencjalnemu Wykonawcy, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz skalkulowania oferty.
Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Wymagany okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji wykonanych robót konserwatorskich. Miejsce realizacji robót: pomieszczenia budynków Zamawiającego, pracownia Wykonawcy.
V. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym
Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje, uprawnienia zawodowe oraz doświadczenie odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dysponuje osobą spełniającą wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W celu potwierdzenia ww. warunku, do wykonywania Zamówienia, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia.
Ze względu na bardzo wysoką rangę zabytku wymagane jest, aby pracownia, w której będzie remontowany zabytek, była zabezpieczona alarmem.
Wykonawca winien wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich przy instrumentach muzycznych o parametrach zbliżonych do obiektu objętego zamówieniem.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę OC firmy na kwotę min. 1 mln zł.
Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę i nie może zmienić jej treści w okresie trwania umowy.
Wykonawca sporządzi i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu, w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze jego oferty, harmonogram rzeczowo-finansowy, określający planowane terminy wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminy płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferta musi zostać przedłożona na formularzu ofertowym w formie papierowej z oryginalnym podpisem.
Dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty.
VI. Kryterium oceny ofert
Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium, którego znaczenie określa cena zadania brutto - 100%.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty, w tym materiały i transport, związane z wykonywaniem przedmiotowego zadania bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji.
VII. Sposób oceny ofert
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę, w której Wykonawca, po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ofertowym, zaproponował najniższą cenę.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Wykaz wymaganych dokumentów.
W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ofertowym Zamawiający żąda
złożenia następujących dokumentów:
1. Formularza ofertowego (wg załącznika nr 3).
2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 4).
3. Harmonogramu rzeczowo-finansowego - w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze oferty, określającego planowane terminy wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminy płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy.
X. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Dodatkowe informacje
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert ani innych kosztów związanych ze złożeniem ofert, poniesionych przez potencjalnych Wykonawców.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania ofertowego.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych, do których będzie miał dostęp, w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy pod rygorem ponoszenia odpowiedzialności na zasadach ogólnych za każdorazowe naruszenie tego obowiązku.
Obowiązek zachowania informacji w poufności obowiązuje Wykonawcę przez okres trwania umowy, a także po jej zakończeniu przez czas nieoznaczony.
Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia swoich pracowników, w zakresie bezpieczeństwa informacji, przy pomocy których będzie wykonywał umowę na rzecz Zamawiającego oraz do poinformowania ich o obowiązku zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych, do których uzyskali dostęp w zakresie wykonywania zlecenia.
Spory wynikłe w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, zostaną poddane mediacją lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązania.

Kontakt:
Postępowanie ofertowe prowadzi: Krzysztof Jureczka, tel. 604-771-609, e-mail: kjureczka@intertrade .com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.