łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie drobnych robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Techniki Budowlanej ul. Filtrowa 1 00-611 Warszawa powiat: Warszawa telefon (+48) 22 825 04 71 zamowienia@itb.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon (+48) 22 825 |
Termin składania ofert: | 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Tytuł postępowania: ,,Wykonanie drobnych robót budowlanych w obiektach Oddziału Śląskiego ITB, Al. Korfantego 191, Katowice". 3. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drobnych robót budowlanych w obiektach Oddziału Śląskiego ITB przy AL. Korfantego 191 w Katowicach, w podziale na trzy Etapy: o ETAP I -malowanie ścian w pomieszczeniach biurowych, korytarzu i klatkach schodowych, o ETAP II - remont czterech lokali biurowych na piętrze budynku ,,E" ITB Oddział Śląski w Katowicach, Al. W. Korfantego 191, o ETAP III - wykonanie remontu elewacji budynku T Opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 do niniejszego ogłoszenia- STWIOR oraz przedmiary robót danego Etapu. CPV: 45442100-8, 44112200-0, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4 Dokument nr: TO.261.04OS.2024 Składanie ofert: 12 Miejsce, termin oraz forma składania ofert: Ofertę oznaczoną symbolem postępowania TO.261.04OS.2024 i jego nazwą: ,,Wykonanie drobnych robót budowlanych w obiektach Oddziału Śląskiego ITB, Al. Korfantego 191, Katowice" należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej i opisanej j.w. kopercie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (kod pocztowy 00-611) przy Ul. Filtrowej 1, pokój 27 Kancelaria, w terminie do dnia 14.03.2024 r. do godz.13.00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia: Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia są obiekty przy Al. Korfantego 191 w Katowicach, należący do Oddziału Śląskiego Instytutu Techniki Budowlanej. Termin realizacji zamówienia: etap I -do końca maja 2024 r., etap II i III do końca września 2024 (z możliwością wydłużenia terminu w przypadkach określonych w istotnych postanowieniach umowy). Wymagania: Wymagane warunki gwarancji: Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Warunki płatności: Zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 5 do Konkursu Ofert. 18. Warunki udziału w konkursie ofert: 8.1. Wymagania podmiotowe: A) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kwot ubezpieczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum dwie roboty budowlane o wartości 20.000 zł brutto każda. C) Zamawiający, obliguje Wykonawców do przeprowadzenia wizji lokalnej, pod rygorem odrzucenia oferty w celu umożliwienia Wykonawcom oceny możliwości sposobu wykonania przedmiotu umowy oraz skalkulowania ceny oferty. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego wskazania swoich zastrzeżeń Zamawiającemu w zakresie ewentualnych niezgodności (braku pozycji, ilości etc.) przedmiaru ze stanem faktycznym. 8.2. Dokumenty które należy załączyć do oferty: 8.2.1. Wypełniony formularz Oferty wraz z formularzem cenowym/kosztorysem ofertowym - Załącznik nr 2 do ogłoszenia o konkursie ofert. 8.2.2. Wypełniony formularz Wykaz stawek i narzutów - Załącznik nr 3 do ogłoszenia o konkursie ofert. 8.2.3. Wypełniony formularz Doświadczenie - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o konkursie ofert. 8.2.4. Kopię polisy OC. 8.2.5. Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli z powyższych dokumentów nie wynika upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy, Zamawiający wymaga pełnomocnictwa, jednoznacznie określającego czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 9. Ocena oferty: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena oferty - waga 90% 2) Okres gwarancji (w miesiącach) - waga 10% I. Kryterium Cena: liczba punktów zdobyta w kryterium cena będzie obliczona wg wzoru: PC = ( Cmin / Cn ) * W gdzie: PC - liczba punktów w kryterium cena Cmin - najniższa cena spośród nadesłanych ofert 2Cn - cena badanej oferty. W - waga kryterium. W kryterium Cena można uzyskać maksymalnie 90 punktów. II. Kryterium Okres gwarancji: liczba punktów (PG) zdobyta w kryterium okres gwarancji będzie obliczona w następujący sposób: - okres gwarancji 36 miesięcy - 0 punktów. - okres gwarancji 48 miesięcy - 5 punktów. - okres gwarancji 60 miesięcy lub więcej - 10 punktów. Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, zostanie odrzucona. UWAGA! W przypadku zaoferowania innej niż podana powyżej wartość gwarancji np. 37m-cy, 42 m-ce Zamawiający przyporządkuje wartość taką jaka jest dla okresu gwarancji 36 m-cy tj. 0 punktów. W przypadku zaoferowania innej niż podana powyżej wartość gwarancji np. 49m-cy, 59 m-cy Zamawiający przyporządkuje wartość taką jaka jest dla okresu gwarancji 48 m-cy tj 5 punktów. W przypadku zaoferowania innej niż podane powyżej wartości Zamawiający z powodu braku możliwości przyporządkowania punktów odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią Ogłoszenia. W kryterium okres gwarancji można uzyskać maksymalnie 10 punktów. Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie największą liczbę punktów. Po dokonaniu badania i oceny ofert Zamawiający publikuje na stronie internetowej ostateczne ceny złożonych ofert, a w przypadku dokonania czynności odrzucenia również informację o podstawie odrzucenia. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. 10. Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji dotyczących złożonych ofert. Prowadzone negocjacje oparte są o zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji. 11. Odrzucenie ofert, unieważnienie postępowania. a) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w następujących przypadkach: b) oferta jest niezgodna z treścią ogłoszenia o konkursie ofert. c) oferta zawiera cenę rażąco niską. d) cena oferty przekracza budżet Zamawiającego. e) oferta jest nieważna na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących. f) oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. 3g) oferta wpłynęła po upływie terminu określonego w Ogłoszeniu o konkursie ofert. Zamawiający unieważni postępowanie jeśli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. b) nie istnieje możliwość wybrania żadnej ze złożonych ofert ze względu na fakt, iż wszystkie oferty zawierają ceny przekraczające budżet Zamawiającego. c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, np. cofnięcie środków na jej realizację. d) wystąpił błąd w treści konkursu ofert o kluczowym znaczeniu, ujawniony po wyznaczonym terminie składania ofert, który mógł wpłynąć na zaburzenie zasad uczciwej konkurencji lub/i równego traktowania Wykonawców lub/i niedyskryminacji lub/i przejrzystości. e) wystąpiły inne okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania lub udzielenie zamówienia jest nieuzasadnione. 13.1 Zamawiający obliguje do przeprowadzenia wizji lokalnej, na wniosek Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty, w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia sposobu wykonania usługi będącej przedmiotem postępowania oraz skalkulowania ceny oferty. Osoby przybyłe na wizję lokalną musza posiadać ze sobą dokument tożsamości. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są przesłać na adres e-mail wskazany poniżej, wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizji z propozycją daty odbycia wizji. W zakresie zgłaszania osób na wizję osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Grzegorz Nowrot tel. 797 43-90-45 email: g.nowrot@itb.pl 14 Zadawanie pytań. Wykonawcy w toku trwania postępowania konkursowego mogą zadawać pytania do treści ogłoszenia. Zamawiający ujawni treść zapytania (bez ujawniania podmiotu pytającego) na stronie Internetowej oraz udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Pytania mogą być zadawane w formie mailowej, pisemnej i muszą wpłynąć do Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dokona zmiany treści ogłoszenia oraz przesunie termin składania ofert. Uwagi: 15 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zamawiającego, z którą Wykonawca ma obowiązek zapoznać osoby fizyczne biorące udział: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych 4osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzibą w 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1. 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowlanej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon 22 5796466; adres email: iod@itb.pl 3. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,,Wykonanie drobnych robót budowlanych w obiektach Oddziału Śląskiego ITB, Al. Korfantego 191, Katowice". 4. Podstawa prawna przetwarzania rozporządzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa PZP". 6. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 8. Podane przez Wykonawcę Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania stosownie do art. 22 RODO. 9. Klauzula niniejsza dotyczy danych osobowych podanych przez Wykonawcę, które Instytut Techniki Budowlanej pozyska podczas niniejszego postępowania i realizacji umowy. 10. Pracownicy Wykonawcy i inne osoby , których dane udostępnił Wykonawca posiadają: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W takim przypadku zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w tym danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia 5zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 ** ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11. Pracownikom wykonawcy Pani/Panu nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 12. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, które Instytut Techniki Budowlanej może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 13. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.** 14. Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek, z wyjątkiem danych osobowych szczególnych kategorii o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. Kontakt: 13 Osoba do kontaktu z Wykonawcami/ Wizja lokalna: Osobą upoważnioną upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Beata Kowalska tel. +48 2257 96 317 zamowienia@itb.pl Grzegorz Nowrot tel. 797 43-90-45 email: g.nowrot@itb.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024