Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka św. Wojciecha w Złotorii n/Wisłą ul. Pomorska 9 87-124 Złotoria powiat: Toruń t. 603-598-226 wmarian@wp.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Złotoria |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | t. 603-598-226 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
W imieniu Parafii Rzymsko-Katolickiej św. Wojciecha w Złotorii n/Wisłą zapraszam do składania ofert, na wykonanie prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, w ramach zadania pn. ,,Remont kościoła p.w. Chrystusa Króla w Grabowcu", dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont kościoła p.w. Chrystusa Króla w Grabowcu" Adres: Grabowiec nr 21. 2. Roboty obejmują: 1) Demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej 2) Obróbka tynkarska ościeży stolarki 3) Utylizacja zdemontowanej stolarki Zakres i obmiar prac do wykonania w ramach zadania przedstawia przedmiar prac i specyfikacja , stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego (ZO). Przedmiar prac i specyfikacja stanowi podstawę do wyceny prac, których wartość należy podać w ofercie cenowej - wzór stanowi załącznik nr 2. Prace należy wykonać zgodnie z decyzją, pozwoleniem Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak. WUOZ.T.WZN.5183.3.72.2019.MK z dnia 02.07.2019r. uzupełnioną decyzją z dnia 5.12.2023r. znak WUOZ.T.WZN.5183.3.132.2023.MK, stanowiącą załącznik nr 4 do ZO. Wszelkie szczegółowe uzgodnienia dotyczące prac do omówienia bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego - ks. Marianem Wróblewskim. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej dwóch lat, od terminu zakończenia prac. CPV: 45453100-8 Dokument nr: WUOZ.T.WZN.5183.3.132.2023.MK Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert. Oferty powinny być dostarczone osobiście bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka św. Wojciecha w Złotorii n/Wisłą z siedzibą: Ul. Pomorska 9, 87-162 Złotoria, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.04.2024r w zaklejonej kopercie z napisem ,,Remont kościoła p.w. Chrystusa Króla w Grabowcu" O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone niezgodnie z określonymi wymogami zostaną odrzucone. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Od daty podpisania umowy z Wykonawcą do 30 grudnia 2024 r. Wymagania: Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji oraz zakresu prac w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych, nieoczekiwanych prac lub procesów technologicznych i/lub w przypadku wydania nowych wytycznych przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wydłużenie terminu realizacji zadania jest możliwe także w przypadku wystąpienia siły wyższej lub niesprzyjających warunków pogodowych, które uniemożliwiają wykonanie zadania w wyznaczonym umową terminie. Za termin zakończenia prac uznaje się datę odbioru końcowego prac przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem i zakresem prac, decyzją (pozwoleniem Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) oraz programem prac konserwatorskich; wykona wszelkie towarzyszące prace i czynności niezbędne do zrealizowania całości zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, za jakość wykończenia, a także zgodność przeprowadzonych prac ze sztuką budowlaną i konserwatorską. Wynagrodzenie za wykonane prace będzie płatne po zakończeniu prac na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 60 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, zgodnie z regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy z wyłonionym wykonawcą. W przypadku powstania pytań do ZO lub wątpliwości w zakresie przedmiotu zamówienia można skontaktować się telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego, ks. Mariana Wróblewskiego Tryb udzjelenia zamówienia. Postepowanie prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego, zgodnie z regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.KRYTERIA OCENY OFERT: Kryteria wyboru: 1). cena ofertowa (waga kryterium 100 %) W toku badania ofert Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy celem wyjaśnienia treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie największą ilość punktów. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert. Zamawiający poinformuje Wykonawców w sposób pisemny o terminie i miejscu prowadzonych negocjacji. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji Zamawiający poinformuje równocześnie o wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach, których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji oraz o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone. Zamawiający zaprosi maksymalnie 3 Wykonawców do negocjacji. W toku negocjacji Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w pisemnej informacji o terminie i miejscu negocjacji. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w pisemnej informacji o terminie i miejscu negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. W toku badania ofert Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy celem wyjaśnienia treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku Z postępowania zostaną wykluczone podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: - Uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik 3 do ZO. Posiadanie minimalnego doświadczenia w zakresie prac konserwatorskich i/lub restauratorskich przy obiektach architektury średniowiecznej. Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej 1 pracę konserwatorską i/lub restauratorską przy obiekcie architektury średniowiecznej polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wykonawca powinien podać rodzaj, wartość, miejsce i datę wykonania prac, oraz nazwę podmiotu, na rzecz których prace zostały wykonane (wypełnić załącznik nr 5 do ZO). Na potwierdzenie wykonania prac Wykonawca dołączy do oferty dowody należytego wykonania prac. Dowodami należytego wykonania prac są: protokół odbioru konserwatorskiego prac (podpisany przez przedstawiciela Urzędu Ochrony Zabytków) lub referencje podmiotu, na rzecz którego prace zostały wykonane i faktura/kosztorys powykonawczy potwierdzające wartość wykonanych prac, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dopuszcza się wykazanie doświadczenia przez jednego z wykonawców. Udzielenie co najmniej 2 lat gwarancji na wykonane prace. Warunki gwarancji: - termin gwarancji zaczyna biec od daty odbioru końcowego prac przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, - gwarancji nie podlegają uszczerbki wynikające z naturalnego ,,zużycia" obiektu, czy materiału zastosowanego przy pracach objętych zadaniem (spowodowanego warunkami atmosferycznymi lub znacznym upływem czasu), a także zniszczenia powstałe wskutek działania siły wyższej, czy ingerencji osób trzecich (np. akty wandalizmu) - wady zgłoszone w ramach gwarancji powinny zostać usunięte przez Wykonawcę wciągu miesiąca od daty ich zgłoszenia Wykonawcy Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, co do terminu oferowanej gwarancji, złożonego w treści oferty. 5.DODATKOWE INFORMACJE. Opis sposobu obliczenia ceny. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Należy podać cenę netto i brutto zamówienia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis sposobu przygotowania ofert. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami, potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W ofercie cenowej należy podać -nazwę firmy -adres firmy -cenę brutto - cenę netto - datę oraz miejsce sporządzenia oferty - numer NIP - osobę do kontaktu, numer telefonu oraz adres e-mail - oferowany termin gwarancji -osobę uprawnioną do kierowania/samodzielnego wykonywania prac konserwatorskich Kontakt: Osoba do kontaktu ks. Marian Wróblewski - administrator parafii Nr telefonu 603-598-226 Adres mailowy wmarian@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024