łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami |
Data zamieszczenia: | 2024-03-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Kępiński ul. Kościuszki 5 63-600 Kępno powiat: kępiński tel.: 62 78 28 900 fax: 62 78 28 901 sekretariat@powiatkepno.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kępno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 62 78 28 900 f |
Termin składania ofert: | 2024-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł na dostawę i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami w dwóch obiektach użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie (budynek przy Ul. Kościuszki 5 oraz budynek przy Ul. Staszica 12) W związku pozyskaniem dofinansowania przez Powiat Kępiński ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" projektu pod nazwą ,,Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Kępnie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami" zapraszamy do złożenia oferty cenowej na ,,Dostawę i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami w dwóch obiektach użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie (budynek przy Ul. Kościuszki 5 oraz budynek przy Ul. Staszica 12)" 2. Nazwa Projektu Projekt pn. ,,Dostosowanie budynków Starostwa Powiatowego w Kępnie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami" jest realizowany w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" moduł A: Likwidacja barier architektonicznych lub informacyjno-komunikacyjnych przez jednostki samorządu terytorialnego lub ich jednostki organizacyjne dofinansowanego ze środków PFRON. 4. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami w dwóch obiektach użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie (budynek przy Ul. Kościuszki 5 oraz budynek przy Ul. Staszica 12) w postaci: a) tabliczek brajlowskich z tworzywa sztucznego, b) planów tyflograficznych, c) ścieżek naprowadzających i pól uwagi dla niewidomych, d) kątników schodowych, e) systemu naprowadzającego, f) systemu wzywania pomocy, g) krzeseł ewakuacyjnych, h) szkolenia savoire-vivre wobec osób ze szczególnymi potrzebami. 2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a oraz załącznik nr 1b - Informacja o oznakowaniu pomieszczeń w budynkach i załącznik nr 1c - Układ pomieszczeń w budynkach. 3) Parametry i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia określone w opisie przedmiotu zamówienia jako ,,minimalne" są bezwzględnie konieczne w oferowanej konfiguracji urządzeń. Niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z opisanych parametrów i określonych wymogów spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią zapytania ofertowego. 4) Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad. 5) Wyposażenie musi posiadać prawem wymagane atesty, certyfikaty oraz powinny być zgodne z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Dokumenty należy przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy /jeżeli dotyczy/. 6) Wykonawca na etapie realizacji zamówienia jest zobowiązany przedstawić do akceptacji Zamawiającego projekty graficzne planów tyflograficznych i tabliczek informacyjnych w alfabecie Braille'a. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu zaakceptowania ostatecznej wersji planów i tabliczek. 7) Sprzęt i elementy wyposażenia mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego, zamontowane w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, skonfigurowane i uruchomione. 8) W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego dostarczonego sprzętu, 9) Zamawiający określił okres gwarancji na urządzenia elektroniczne w OPZ. 10) Rozwiązania równoważne W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano (w opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami) przez wskazanie marki, znaku towarowego, producenta patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy wyrażenie lub równoważne, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego, tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: -wydajnościowych, funkcjonalnych; -jakościowych, np. posiadane certyfikaty; -gwarancyjnych - warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w ZO. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne", a zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, zgodnie z art.: 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi opisane przez zamawiającego. CPV: 33196200-2, 31523200-0, 30195000-2, 34928470-3, 35112000-2, 80511000-9 Dokument nr: OR.272.3.2024 Otwarcie ofert: Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.. Składanie ofert: 11. Termin i miejsce składania ofert TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 7 marca 2024 roku o godz. 13:00. Ofertę należy składać: 1) w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym w Kępnie Ul. Kościuszki 5 Biuro podawcze /pokój nr 4/ lub 2) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego wraz z załącznikami jako pliki załączone do korespondencji na adres: sekretariat@powiatkepno.pl Miejsce i termin realizacji: 7. Termin realizacji zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie nie później niż do 29 marca 2024 roku. 2. Za termin wykonania zamówienia uznaje się podpisanie protokołu końcowego. Wymagania: 3. Tryb postępowania Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania przez jednostki organizacyjne Powiatu Kępińskiego zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 130.000,00 złotych (Uchwała nr 514.VI.2024 z dnia 6 lutego 2024r.) oraz Procedurą realizacji programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" PFRON. 5. Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia na podstawie wymaganego oświadczenia złożonego wraz z ofertą - załącznik nr 2. 2) Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej: Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej od 1-2 zamówień na dostawę i montaż wyposażenia zapewniającego dostępność informacyjno-komunikacyjną dla osób z niepełnosprawnościami o wartości łącznej 50.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ), które zostały wykonane w sposób należyty, w tym zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zamawiający oceni zdolność zawodową na podstawie wymaganego oświadczenia złożonego wraz z ofertą - załącznik nr 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy muszą spełnić łącznie. 6. Przesłanki odrzucenia oferty Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z niniejszym zapytaniem ofertowym, 2 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, 3) została złożona po terminie, 4) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Warunki płatności: 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku. 10. Sposób przygotowania oferty: 1.Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy wypełnić w języku polskim, czytelnie. 2. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Dokumenty, które Wykonawca powinien złożyć wraz z Formularzem ofertowym: - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 - oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Wykaz zrealizowanych dostaw wraz z montażem) - załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym w Kępnie ul. Kościuszki 5, Biuro podawcze /pokój nr 4/ lub drogą elektroniczną (skan podpisanych dokumentów lub trwale zapisany jako obraz w formacie pdf) należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@powiatkepno.pl do dnia 7 marca 2024 roku do godz. 13:00. Koperta z ofertą powinna posiadać dopisek: ,,Dostawa i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami w dwóch obiektach użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie (budynek przy ul. Kościuszki 5 oraz budynek przy ul. Staszica 12)" 12. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium 1) Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium cena - 100%. Cena brutto oferty - waga 100 % 2) Oferty będą oceniane w następujący sposób: cena oferty (brutto) Waga 100 % A C = *100 pkt x 100% X gdzie: C - liczba punktów oferty A - najniższa cena brutto ze złożonych ofert X - cena ocenianej oferty brutto 3) Cena wskazana w formularzu ofertowym musi być podana w PLN cyfrowo i słownie w kwocie brutto i netto. 4) Cena za wykonanie zamówienia obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia. Cena za wykonanie zamówienia jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy. 5) Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu. 6) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert. 7) Oferta Wykonawcy, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 8) Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zadeklarowane w pierwotnie. 9) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty cenowe. 10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający skontaktuje się z Oferentem w sprawie podpisania umowy. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 12) Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania. W tym przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu w tym kosztów przygotowania oferty. 14) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 13. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 5 kwietnia 2024 roku. Uwagi: 14. Klauzula RODO W zakresie niniejszego postępowania administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO1) będzie w szczególności: ? Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: ? wykonawcy będącego osobą fizyczną, ? wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, ? pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), ? członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), ? osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: ? osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, ? podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, ? podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, ? pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), ? członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); ? Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Powiatu Kępińskiego ? jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych tel. +48 62 78 28 982, 501 646 476 * ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż wyposażenia wspomagającego orientację przestrzenną osób z niepełnosprawnościami w dwóch obiektach użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego w Kępnie (budynek przy ul. Kościuszki 5 oraz budynek przy ul. Staszica 12), sygn. OR.272.3.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1603), dalej ,,ustawa Pzp", ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO, ? Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ? Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 9. Zapytania o przedmiot zamówienia Wszelkich informacji dot. przedmiotu zamówienia udziela: Magdalena Osada tel. 62 78 28 982, mail: magdalena.osada@powiatkepno.pl Patryk Błażejewski tel. 62 78 28 943, mail: patryk.blazejewski@powiatkepno.pl Marzena Kuropka tel. 62 78 28 942, mail: marzena.kuropka@powiatkepno.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024