Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Żory
Al. Wojska Polskiego 25
44-240 Żory
powiat: Żory
Telefon: +48 324348245
zp@um.zory.pl
https://zory.logintrade.net/zapytania_email,158765,6c83ef78dcf262700c502a3883701f3b.html
Województwo: śląskie
Miasto: Żory
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: +48 3243482
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory - etap I. o Część 1: Przebudowa drogi Alei Jana Pawła II w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym. o Część 2: Przebudowa węzła drogi Ul. Nad Rudą (w ciągu drogi DW 935) z DK-81 w Żorach razem z odwodnieniem i oświetleniem. o Część 3: Budowa drogi łączącej Ul. Kościuszki (DK-81) z projektowanymi przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z centrum przesiadkowym, odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym. o Część 4: Budowa drogi łączącej Ul. Ogrodniczą z projektowanymi przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym. o Część 5: Budowa drogi łączącej Ul. Strażacką z projektowanymi przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z centrum przesiadkowym, odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym. o Część 6: Rozbudowa skrzyżowania Ul. Kościuszki (DK-81) z Ul. Magazynową w Żorach. o Część 7: Budowa przejść podziemnych pieszo-rowerowych pod drogami Ul. Wodzisławską i Aleją Niepodległości w rejonie Ronda Francuskiego wraz z przebudową Ul. Górne Przedmieście i budową parkingu o Część 8: Przebudowa dróg Ul. Pszczyńskiej i Ul. Huloki wraz z budową przejścia podziemnego pieszo-rowerowego pod drogą Ul. Katowicką (DK-81) w kierunku Ul. Pszczyńskiej. o Część 9: Przebudowa drogi Ul. Wodzisławskiej na odcinku od skrzyżowania z Ul. Dąbrowskiego do węzła z Aleją Armii Krajowej razem z odwodnieniem i kanałem technologicznym. o Część 10: Przebudowa drogi Aleją Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z Ul. Męczenników Oświęcimskich do skrzyżowania z Ul. Czesława Miłosza z kanałem technologicznym

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Przebudowa drogi Alei Jana Pawła II w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym
Opis: Istniejąca droga o długości ok. 1200 m stanowi połączenie terenów mieszkalnych i przemysłowych zlokalizowanych w jej rejonie oraz połączenie z miastem Jastrzębie Zdrój. W miejscach przecinania się z istniejącymi drogami lub przewidzianymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego wykonane będą skrzyżowania typu zwykłego lub skanalizowane. Przyległe do drogi posesje połączone będą za pomocą zjazdów zwykłych. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji w dwóch wariantach: a) przebudowa drogi Alei Jana Pawła II na odcinku A-B przeznaczonej dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji (dł. drogi ok. 1200 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi powiatowa, klasa Z w terenie zabudowanym, KR 3), b) budowa ciągu pieszo-rowerowego po wschodniej stronie drogi w wariancie 1, po zachodniej stronie drogi w wariancie 2 (ciąg pieszo-rowerowy odsunięty od drogi długości ok. 1200 m, szer. 3,00 m), c) odwodnienie drogi poprzez wykorzystanie i regulację istniejącego rowu wraz z zarurowaniem we fragmencie, d) oświetlenie drogi, e) kanał technologiczny. Koncepcje podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wybrany przez Zamawiającego wariant koncepcji stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Wybrana koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie wybranego i zatwierdzonego wariantu koncepcji) we wszystkich branżach: a) przebudowa drogi Alei Jana Pawła II na odcinku A-B przeznaczonej dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji (dł. drogi ok. 1200 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi powiatowa, klasa Z w terenie zabudowanym, KR 3), b) budowa ciągu pieszo-rowerowego po stronie wg wybranego wariantu koncepcji (ciąg pieszo-rowerowy odsunięty od drogi długości ok. 1200 m, szer. 3,00 m), c) odwodnienie drogi poprzez wykorzystanie i regulację istniejącego rowu wraz z zarurowaniem we fragmencie, d) oświetlenie drogi, e) kanał technologiczny. f) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności). Uwaga! a) Rozwiązania projektowe należy skoordynować z projektem przebudowy drogi Ul. Powstańców Śl. w Jastrzębiu-Zdroju (kontynuacja drogi Alei Jana Pawła II) wykonywanym przez inną jednostkę projektową na zlecenie Miasta Jastrzębie-Zdrój. Zakres projektowy przebudowy drogi kończy się na styku z ww. projektem. b) W zależności od wybranego wariantu prace projektowe mogą objąć swoim zakresem teren Miasta Jastrzębie-Zdrój.
Wewnętrzny identyfikator: część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Przebudowa węzła drogi Ul. Nad Rudą (w ciągu drogi DW 935) z Ul. Katowicką (DK-81) w Żorach razem z odwodnieniem i oświetleniem
Opis: Projektowana rozbudowa węzła stanowić będzie połączenie drogi Ul. Nad Rudą z Ul. Katowicką (DK-81) z przeznaczeniem dla ruchu pojazdów ciężarowych. Lokalizacja węzła - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) przebudowy węzła Ul. Katowickiej (DK-81) z Ul. Nad Rudą poprzez wykonanie łącznicy pośredniej (1 ćwiartka węzła typu ,,koniczyna") przeznaczonej dla ruchu pojazdów ciężarowych, prawoskrętu na Ul. Katowickiej, pasa włączenia na Ul. Nad Rudą (szer. jezdni drogi łączącej Ul. Strażacką 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), b) budowy odwodnienia węzła, c) budowy oświetlenia węzła, d) budowy nasypu z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) przebudowa węzła Ul. Katowickiej (DK-81) z Ul. Nad Rudą poprzez wykonanie łącznicy pośredniej (1 ćwiartka węzła typu ,,koniczyna") przeznaczonej dla ruchu pojazdów ciężarowych, prawoskrętu na Ul. Katowickiej, pasa włączenia na Ul. Nad Rudą (szer. jezdni drogi łączącej Ul. Strażacką 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), b) budowa odwodnienia węzła, c) budowa oświetlenia węzła, d) budowa nasypu z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi, e) Przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności).
Wewnętrzny identyfikator: część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: Budowa drogi łączącej Ul. Kościuszki (DK-81) z projektowanymi przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z centrum przesiadkowym, odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym, przebudową skrzyżowania z Ul. Kościuszki (DK-81).
Opis: Projektowana droga o długości ok. 350 m stanowić będzie połączenie terenów inwestycyjnych i mieszkalnych oraz przystanku kolejowego z układem drogowym miasta. Połączenie z Ul. Kościuszki (DK-81) i Ul. Francuską wykonane będzie poprzez przebudowę istniejącego skrzyżowania skanalizowanego na węzeł typu WB (2 ćwiartki typu koniczyna) z rondem turbinowym. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) przebudowa skrzyżowania z Ul. Kościuszki i Alei Zjednoczonej Europy na węzeł typu WB z wiaduktem żelbetowym o rozpiętości ok. 40 m, nasypami z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi, b) budowa ciągów pieszych i rowerowych w obrębie węzła i ronda z połączeniem z istniejącymi ciągami, c) budowa przejścia dla pieszych i rowerów pod łącznicą, d) budowa ronda turbinowego na połączeniu drogi z Ul. Francuską, e) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Kościuszki do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 350 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), f) budowa centrum przesiadkowego zawierającego parking dla samochodów osobowych, parking dla rowerów, przystanek autobusowy, ciągi piesze i rowerowe połączone z przystankiem kolejowym (przystanek jest projektowany przez inną jednostkę projektową), drogi manewrowe połączone z projektowaną drogą, g) budowa odwodnienia drogi i centrum przesiadkowego z wykonaniem zbiornika retencyjnego i odprowadzeniem do istniejących cieków, h) budowa oświetlenia drogi i i centrum przesiadkowego, i) budowa nasypów z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi do wiaduktu nad czynną linią kolejową, j) budowa kanału technologicznego. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) przebudowa skrzyżowania z Ul. Kościuszki i Alei Zjednoczonej Europy na węzeł typu WB z wiaduktem żelbetowym o rozpiętości ok. 40 m, nasypami z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi, b) budowa ciągów pieszych i rowerowych w obrębie węzła i ronda z połączeniem z istniejącymi ciągami, c) budowa przejścia dla pieszych i rowerów pod łącznicą, d) budowa ronda turbinowego na połączeniu drogi z Ul. Francuską, e) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Kościuszki do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 350 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), f) budowa centrum przesiadkowego zawierającego parking dla samochodów osobowych, parking dla rowerów, przystanek autobusowy, ciągi piesze i rowerowe połączone z przystankiem kolejowym (przystanek jest projektowany przez inną jednostkę projektową), drogi manewrowe połączone z projektowaną drogą, g) budowa odwodnienia drogi i centrum przesiadkowego z wykonaniem zbiornika retencyjnego i odprowadzeniem do istniejących cieków, h) budowa oświetlenia drogi i i centrum przesiadkowego, i) Budowa nasypów z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi do wiaduktu nad czynną linią kolejową, j) budowa kanału technologicznego, k) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności). Uwaga! Rozwiązania projektowe oraz parametry techniczne drogi i centrum przesiadkowego należy skoordynować z projektem budowy wiaduktu nad czynną linią kolejową i przystanku kolejowego wykonywanym przez inną jednostkę projektową. Zakres projektowy drogi i centrum przesiadkowego kończy się na połączeniu z przyczółkiem wiaduktu i peronami przystankowymi kolejowymi. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w taki sposób aby możliwe było wykonanie zadania w dwóch etapach: a) Budowa drogi wraz z rondem turbinowym, b) Budowa węzła wraz z wiaduktem
Wewnętrzny identyfikator: część 3
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: Budowa drogi łączącej Ul. Ogrodniczą z projektowanym przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym
Opis: Projektowana droga o długości ok. 500 m stanowić będzie połączenie terenów inwestycyjnych i mieszkalnych w dzielnicy Kleszczów z przystankiem kolejowym i układem drogowym miasta. Połączenie z Ul. Ogrodniczą wykonane będzie poprzez budowę skrzyżowania skanalizowanego. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) budowa skrzyżowania skanalizowanego z Ul. Ogrodniczą, b) budowa skrzyżowań skanalizowanych w miejscach połączeń z planowanymi drogami w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego, c) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Ogrodniczą do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 500 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), d) budowa odwodnienia drogi z wykonaniem zbiornika retencyjnego i odprowadzeniem do istniejących cieków, e) budowa oświetlenia drogi, f) budowa nasypów z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi do wiaduktu nad czynną linią kolejową, g) budowa kanału technologicznego. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) budowa skrzyżowania skanalizowanego z Ul. Ogrodniczą, b) budowa skrzyżowań skanalizowanych w miejscach połączeń z planowanymi drogami w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego, c) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Ogrodniczą do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 500 m, szer. jezdni 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), d) budowa odwodnienia drogi z wykonaniem zbiornika retencyjnego i odprowadzeniem do istniejących cieków, e) budowa oświetlenia drogi, f) budowa nasypów z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi do wiaduktu nad czynną linią kolejową, g) budowa kanału technologicznego, h) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności). Uwaga! Rozwiązania projektowe oraz parametry techniczne drogi i centrum przesiadkowego należy skoordynować z projektem budowy wiaduktu nad czynną linią kolejową i przystanku kolejowego wykonywanym przez inną jednostkę projektową. Zakres projektowy drogi kończy się na połączeniu z przyczółkiem wiaduktu i peronami przystankowymi kolejowymi.
Wewnętrzny identyfikator: część 4
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0005
Tytuł: Budowa drogi łączącej Ul. Strażacką z projektowanymi przystankiem kolejowym i wiaduktem nad czynną linią kolejową w Żorach razem z centrum przesiadkowym, odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym
Opis: Projektowana droga o długości ok. 250 m stanowić będzie połączenie terenów inwestycyjnych i mieszkalnych zlokalizowanych w Ul. Strażackiej z Ul. Kościuszki (DK-81). Przyległe do drogi posesje połączone będą za pomocą zjazdów zwykłych. Połączenie z Ul. Strażacką wykonane będzie jako rondo lub skrzyżowanie skanalizowane. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji w dwóch wariantach: a) budowa ronda na połączeniu drogi z Ul. Strażacką w wariancie 1, budowa skrzyżowania skanalizowanego na połączeniu drogi z Ul. Strażacką w wariancie 2, b) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Strażacką do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 250 m, szer. jezdni 7,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), c) budowa centrum przesiadkowego zawierającego parking dla samochodów osobowych, parking dla rowerów, przystanek autobusowy, ciągi piesze i rowerowe połączone z przystankiem kolejowym (przystanek jest projektowany przez inną jednostkę projektową), drogi manewrowe połączone z projektowaną drogą, d) budowa odwodnienia drogi i centrum przesiadkowego, e) budowa oświetlenia drogi i centrum przesiadkowego, f) budowa kanału technologicznego, g) Budowa nasypu z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi. Koncepcje podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wybrany przez Zamawiającego wariant koncepcji stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie wybranego i zatwierdzonego wariantu koncepcji) we wszystkich branżach: a) budowa skrzyżowania na połączeniu drogi z Ul. Strażacką wg wybranego wariantu, b) droga lokalna na odcinku ,,A-B" od skrzyżowania z Ul. Strażacką do wiaduktu nad czynną linią kolejową (wiadukt jest projektowany przez inną jednostkę projektową), przeznaczona dla ruchu pojazdów ciężarowych o parametrach drogi jednojezdniowej wraz ze zjazdami do posesji, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym (dł. drogi ok. 250 m, szer. jezdni 7,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), c) budowa centrum przesiadkowego zawierającego parking dla samochodów osobowych, parking dla rowerów, przystanek autobusowy, ciągi piesze i rowerowe połączone z przystankiem kolejowym (przystanek jest projektowany przez inną jednostkę projektową), drogi manewrowe połączone z projektowaną drogą, d) budowa odwodnienia drogi i centrum przesiadkowego, e) budowa oświetlenia drogi i centrum przesiadkowego, f) budowa kanału technologicznego, g) budowa nasypu z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi, h) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności). Uwaga! Rozwiązania projektowe oraz parametry techniczne drogi i centrum przesiadkowego należy skoordynować z projektem budowy wiaduktu nad czynną linią kolejową i przystanku kolejowego wykonywanym przez inną jednostkę projektową. Zakres projektowy drogi i centrum przesiadkowego kończy się na połączeniu z przyczółkiem wiaduktu i peronami przystankowymi kolejowymi.
Wewnętrzny identyfikator: część 5
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0006
Tytuł: Rozbudowa skrzyżowania Ul. Kościuszki (DK-81) z Ul. Magazynową w Żorach.
Opis: Projektowana rozbudowa skrzyżowania stanowić będzie połączenie drogi łączącej Ul. Strażacką z Ul. Kościuszki (DK-81) z przeznaczeniem dla ruchu pojazdów ciężarowych. Lokalizacja skrzyżowania - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) rozbudowa skrzyżowania Ul. Kościuszki (DK-81) z Ul. Magazynową poprzez wykonanie skanalizowanego wlotu drogi łączącej Ul. Strażacką przeznaczonego dla ruchu pojazdów ciężarowych (wlot analogiczny jak z Ul. Magazynowej), prawoskrętu na Ul. Kościuszki, pasa włączenia na Ul. Kościuszki, rozbudową sygnalizacji świetlnej, budowę ciągu pieszo-rowerowego (szer. jezdni drogi łączącej Ul. Strażacką 7,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), b) rozbudowa odwodnienia skrzyżowania, c) rozbudowa oświetlenia skrzyżowania, d) kanał technologiczny. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) rozbudowa skrzyżowania Ul. Kościuszki (DK-81) z Ul. Magazynową poprzez wykonanie skanalizowanego wlotu drogi łączącej Ul. Strażacką przeznaczonego dla ruchu pojazdów ciężarowych (wlot analogiczny jak z Ul. Magazynowej), prawoskrętu na Ul. Kościuszki, pasa włączenia na Ul. Kościuszki, rozbudową sygnalizacji świetlnej, budowę ciągu pieszo-rowerowego (szer. jezdni drogi łączącej Ul. Strażacką 6,00 m, kategoria drogi gminna, klasa L w terenie zabudowanym, KR 3, szer. ciągu pieszo-rowerowego 3,00 m), b) rozbudowa odwodnienia skrzyżowania, c) budowa nasypu z gruntu zbrojonego wraz z murami oporowymi, d) rozbudowa oświetlenia skrzyżowania, e) kanał technologiczny, f) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności). Uwaga! Rozwiązania projektowe oraz parametry techniczne wlotu należy skoordynować z projektem budowy wiaduktu nad czynną linią kolejową wykonywanym przez inną jednostkę projektową. Zakres projektowy wlotu kończy się na połączeniu z przyczółkiem wiaduktu
Wewnętrzny identyfikator: Część 6
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0007
Tytuł: Budowa przejść podziemnych pod drogami Ul. Wodzisławską i Aleją Niepodległości w rejonie Ronda Francuskiego wraz z przebudową Ul. Górne Przedmieście i budową parkingu
Opis: Projektowane przejścia o łącznej długości ok. 70 m stanowić będą bezpieczne przejście dla pieszych i rowerzystów pod wlotami dróg Al. Niepodległości i Ul. Wodzisławskiej w rejonie Ronda Francuskiego. Dodatkowo przebudowana będzie Ul. Górne Przedmieście oraz wybudowany będzie parking dla samochodów osobowych. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) budowa przejść podziemnych pod drogami Ul. Wodzisławską i Al. Niepodległości o preferowanej konstrukcji żelbetowej monolitycznej lub prefabrykowanej o przekroju skrzynkowym, szer. 5,00 m w świetle i wysokości dla skrajni rowerowej, b) budowa łącznika pomiędzy przejściami z murami oporowymi z betonu architektonicznego z przykryciem kopułą z materiałów przezroczystych, c) budowa schodów i pochylni do przejść wraz z murami oporowymi i przebudową istniejącej infrastruktury drogowej w niezbędnym zakresie, d) przebudowa drogi Ul. Górne Przedmieście na formę pasażu pieszo-rowerowego (dojazd do posesji tylko w niezbędnym zakresie), e) wykonanie małej architektury wraz z zielenią, f) budowa parkingu w rejonie skrzyżowania z Ul. Męczenników Oświęcimskich, g) budowa odwodnienia przejść, dróg, pasażu i parkingu, h) budowa i przebudowa oświetlenia przejść, dróg, pasażu i parkingu,, i) budowa kanału technologicznego, j) zmiana organizacji ruchu (m.in. likwidacja przejść dla pieszych wraz z sygnalizacją). Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) budowa przejść podziemnych pod drogami Ul. Wodzisławską i Al. Niepodległości o preferowanej konstrukcji żelbetowej monolitycznej lub prefabrykowanej o przekroju skrzynkowym, szer. 5,00 m w świetle i wysokości dla skrajni rowerowej, b) budowa łącznika pomiędzy przejściami z murami oporowymi z betonu architektonicznego z przykryciem kopułą z materiałów przezroczystych, c) budowa schodów i pochylni do przejść wraz z murami oporowymi i przebudową istniejącej infrastruktury drogowej w niezbędnym zakresie, d) przebudowa drogi Ul. Górne Przedmieście na formę pasażu pieszo-rowerowego (dojazd do posesji tylko w niezbędnym zakresie), e) wykonanie małej architektury wraz z zielenią, f) budowa parkingu w rejonie skrzyżowania z Ul. Męczenników Oświęcimskich, g) budowa odwodnienia przejść, dróg, pasażu i parkingu, h) budowa i przebudowa oświetlenia przejść, dróg, pasażu i parkingu,, i) budowa kanału technologicznego, j) zmiana organizacji ruchu (m.in. likwidacja przejść dla pieszych wraz z sygnalizacją). k) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności).
Wewnętrzny identyfikator: Część 7
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0008
Tytuł: Przebudowa dróg Ul. Pszczyńskiej i Ul. Huloki wraz z budową przejścia podziemnego pieszo-rowerowego pod drogą Ul. Katowicką (DK-81) w kierunku Ul. Pszczyńskiej
Opis: Projektowane przejście o długości ok. 80 m stanowić będą bezpieczne przejście dla pieszych i rowerzystów pod skrzyżowaniem Ul. Kościuszki (DK-81) z drogami Ul. Pszczyńską i Ul. Huloki. Dodatkowo przebudowane będą Ul. Pszczyńska i Ul. Huloki w celu umiejscowienia ciągu pieszo-rowerowego. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory, Skarbu Państwa, oraz osób fizycznych i prawnych. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) budowa przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem Ul. Kościuszki (DK-81) z drogami Ul. Pszczyńską i Ul. Huloki o konstrukcji żelbetowej monolitycznej lub prefabrykowanej szer. 6,00 m w świetle i wysokości dla skrajni rowerowej, b) budowa schodów i pochylni do przejścia wraz z murami oporowymi i przebudową istniejącej infrastruktury drogowej w niezbędnym zakresie, c) przebudowa dróg Ul. Pszczyńskiej i Ul. Huloki o łącznej długości ok. 400 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, d) wykonanie małej architektury wraz z zielenią, e) budowa i przebudowa odwodnienia przejścia i dróg, f) budowa i przebudowa oświetlenia przejścia i dróg, g) budowa kanału technologicznego, h) Zmiana organizacji ruchu (m.in. likwidacja przejść dla pieszych wraz z sygnalizacją na skrzyżowaniu). Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) budowa przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem Ul. Kościuszki (DK-81) z drogami Ul. Pszczyńską i Ul. Huloki o konstrukcji żelbetowej monolitycznej lub prefabrykowanej szer. 6,00 m w świetle i wysokości dla skrajni rowerowej, b) budowa schodów i pochylni do przejścia wraz z murami oporowymi i przebudową istniejącej infrastruktury drogowej w niezbędnym zakresie, c) przebudowa dróg Ul. Pszczyńskiej i Ul. Huloki o łącznej długości ok. 400 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, d) wykonanie małej architektury wraz z zielenią, e) budowa i przebudowa odwodnienia przejścia i dróg, f) budowa i przebudowa oświetlenia przejścia i dróg, g) budowa kanału technologicznego, h) zmiana organizacji ruchu (m.in. likwidacja przejść dla pieszych wraz z sygnalizacją na skrzyżowaniu), i) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności).
Wewnętrzny identyfikator: Część 8
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0009
Tytuł: Przebudowa drogi Ul. Wodzisławskiej na odcinku od skrzyżowania z Ul. Dąbrowskiego do węzła z Aleją Armii Krajowej razem z odwodnieniem i kanałem technologicznym
Opis: Projektowana przebudowa drogi o długości ok. 700 m stanowić będzie głównie przebudowę istniejącego chodnika na ciąg pieszo-rowerowy. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) przebudowa drogi Ul. Wodzisławskiej o długości ok. 700 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, b) budowa i przebudowa odwodnienia drogi (wykorzystanie istniejącego rowu z zarurowaniem w niezbędnym zakresie), c) budowa i przebudowa oświetlenia, d) budowa kanału technologicznego. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) przebudowa drogi Ul. Wodzisławskiej o długości ok. 700 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, b) budowa i przebudowa odwodnienia drogi (wykorzystanie istniejącego rowu z zarurowaniem w niezbędnym zakresie), c) budowa i przebudowa oświetlenia, d) budowa kanału technologicznego, e) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności).
Wewnętrzny identyfikator: Część 9
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Część zamówienia: LOT-0010
Tytuł: Przebudowa drogi Alei Wojska Polskiego na odcinku od skrzyżowania z Ul. Męczenników Oświęcimskich do skrzyżowania z Ul. Czesława Miłosza z kanałem technologicznym
Opis: Projektowana przebudowa drogi o długości ok. 750 m stanowić będzie głównie przebudowę istniejącego chodnika na ciąg pieszo-rowerowy. Lokalizacja drogi - działki Gminy Żory. Dokumentację należy wykonać w dwóch etapach i powinna zawierać: Etap I - wykonanie koncepcji: a) przebudowa drogi Al. Wojska Polskiego o długości ok. 750 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, b) przebudowa odwodnienia drogi (wykorzystanie istniejącego do odwodnienia ciągu pieszo-rowerowego), c) przebudowa oświetlenia, d) budowa kanału technologicznego, Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i stanowić będzie bazę do dalszych prac projektowych. Koncepcja powinna zawierać część rysunkową (plan sytuacyjny), część opisową (opis techniczny) oraz kosztorys szacunkowy. Etap II - wykonanie projektu budowlanego i technicznego (na podstawie zatwierdzonej koncepcji) we wszystkich branżach: a) przebudowa drogi Al. Wojska Polskiego o długości ok. 750 m z umiejscowieniem ciągu pieszo-rowerowego, b) przebudowa odwodnienia drogi (wykorzystanie istniejącego do odwodnienia ciągu pieszo-rowerowego), c) przebudowa oświetlenia, d) budowa kanału technologicznego, e) przebudowa istniejących sieci (w razie konieczności).
Wewnętrzny identyfikator: Część 10
Główna klasyfikacja (cpv): 71220000 Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

CPV: 71220000, 71320000

Dokument nr: 137589-2024, ZP.271.5.1.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 10/04/2024 12:15:00 (UTC+2)
Miejsce: POLSKA, 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Pokój 311 za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma zakupowa logintrade
Adres URL: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 10/04/2024 12:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Żory
Miejscowość: Żory
Kod pocztowy: 44-240
Podpodział krajowy (NUTS): Rybnicki (PL227)
Kraj: Polska

Miejsce realizacji
Miejscowość: Żory
Kod pocztowy: 44-240
Podpodział krajowy (NUTS): Rybnicki (PL227)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Inny okres: Nieznany

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Żory
Numer rejestracyjny: 6511706371
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 25
Miejscowość: Żory
Kod pocztowy: 44-240
Podpodział krajowy (NUTS): Rybnicki (PL227)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Zespół Zamówień Publicznych
E-mail: zp@um.zory.pl
Telefon: +48 324348245
Adres strony internetowej: https://bip.zory.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.