Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1122z dziś
3884z ostatnich 7 dni
21880z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego parkingu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego parkingu

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Klucze
ul. Partyzantów 1
32-310 Klucze
powiat: olkuski
Telefon: 32 642 85 08
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/1e698b8b-1bbe-4893-b7fb-22d53c13c239/pliki
Województwo: małopolskie
Miasto: Klucze
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 642 85 0
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego parkingu na terenie Pustyni Błędowskiej - Etap 2.
o wartości poniżej 130 000 złotych
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego parkingu na terenie Pustyni Błędowskiej -
Etap 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego rozbudowy
parkingu na Pustyni Błędowskiej wyposażonego w elektroniczny system poboru opłat którego
zadaniem jest porządkowanie i uregulowanie kwestii ruchu pojazdów w rejonie Róży Wiatrów.
Stan istniejący:
Droga betonowa o szerokości 5m. Aktualnie realizowane jest zadanie pn. ,,Budowa parkingu na
terenie Pustyni Błędowskiej Etap - 1" polegające na przebudowie istniejącego placu postojowego na
parking wyposażony w elektroniczny system kontroli dostępu. Termin ukończenia inwestycji to II
kwartał 2025 roku. Dokumentacja będąca przedmiotem niniejszego zamówienia musi być
kompatybilna z rozwiązaniami stosowanymi w w/w zadaniu i polega na rozbudowie jego zamierzeń
oraz pozyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień w szczególności uzgodnień środowiskowych.
Projektowany parking znajduje się na terenie Obszaru Natura 2000 Pustynia Błędowska.
Zamawiający przewiduje, że konieczne uzgodnienia środowiskowe odbędą na się na podstawie Karty
Informacyjnej Przedsięwzięcia wraz z koncepcją.
Mapa do ceków projektowych zostanie dostarczona przez zamawiającego.
Stan projektowany:
Prace ogólnobudowlane:
Powiększenie powierzchni placu postojowego do pow. minimum 1 ha zapewniającego możliwość
wykonania łącznie minimum 300 miejsc postojowych. Przyjęte rozwiązania środowiskowe muszą
uwzględniać wytyczne uzyskanych uzgodnień oraz założenia przyjęte w realizowanym projekcie pn.
,,Budowa parkingu na terenie Pustyni Błędowskiej Etap - 1"
Należy zaprojektować rozwiązania umożliwiające rozdzielenie i wyznaczenie miejsc postojowych
przy zachowaniu naturalnej kamiennej nawierzchni parkingu.
Należy przewidzieć odpowiednią liczbę miejsc dla osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie
dostępności.
Należy przewidzieć możliwość operowania lotniczego w obszarze parkingu poprzez zaprojektowanie
str. 1rozwiązań dla lądowiska dla służb ratowniczych.
Teletechnika:
Rozbudowa budowanego systemu kontroli dostępu o elementy związane z systemem zajętości miejsc.
W każdej linii parkowania do zaprojektowania minimum po 1 stanowisku do obustronnego ładowania
pojazdów elektrycznych. Zaprojektowane rozwiązanie ma umożliwiać dalszą rozbudowę i montaż
kolejnych stacji ładowania w każdej linii parkowania.
Uzupełnienie systemu kas parkingowych jeśli będzie to wymagane koniecznością zwiększenia
przepustowości istniejącej i tworzonej infrastruktury.
Zapewnienie odpowiedniego oświetlenia miejsc postojowych, monitoringu terenu parkowania
pojazdów wraz z kontrolą zajętości miejsc.
Przy wjeździe na parking powinna być umieszczona tablica informująca o liczbie wolnych/zajętych
miejsc.
Mała architektura:
Należy zaprojektować odpowiednią liczbę miejsc odpoczynkowych oraz stojaków na rowery
dostosowaną do ilości miejsc postojowych. Obiekty małej architektury muszą nawiązywać do
rozwiązań już istniejących na Pustyni Błędowskiej oraz budowanego przy parkingu budynku
zaplecza parkingu. Ponadto, muszą tworzyć z budynkiem i trasami dojścia funkcjonalną całość.
Dopuszcza się zastosowanie elementów zieleni parkingowej przy rozdzielaniu miejsc postojowych.
W ramach projektu należy wykonać projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez odpowiednie
organy.
Wymagania w zakresie dokumentów:
1. Projekt architektoniczno - budowlany i projekt techniczny.
Projekty architektoniczno - budowlany i techniczny budowlany winny spełniać wymagania
zawarte w: Prawie budowlanym Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U.2021.2351 t.j. z
dnia 2021.12.20. Projekt techniczny swoją szczegółowością powinien umożliwiać pełną
realizację zadania bez konieczności wykonywania dodatkowych dokumentacji oraz uzgodnień.
Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 z dnia 2020.09.18) w zakresie przedmiotu
zamówienia. Projekt budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 2 egzemplarzy.
2. Kosztorysy inwestorskie.
Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania
kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
(Dz. U. nr 130, poz.1389). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać
aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud - informacja o
cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; kosztorys inwestorski należy wykonać w
2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w
plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną
funkcjonalnością z programem do kosztorysowania Norma PRO.
3. Przedmiary robót.
Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, 8, 9 i 10
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych tj. (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); przedmiar robót należy wykonać w 2 egz.
str. 2Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach
z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z
programem kosztorysowania Norma PRO.
4. Specyfikacje techniczne.
Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które
należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne
do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót
budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania
poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) .
Specyfikacje techniczne należy wykonać w 2 egz.
5. Wersje elektroniczne opracowania powinny być zgodne z opracowaniami papierowymi. Wersję
elektroniczną należy dostarczyć w formatach w plikach z rozszerzeniem .dwg (część graficzna),
.doc (część opisowa) oraz .pdf (całość).
6. Projekty oraz przedmiary, kosztorysy i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót należy sporządzić w zgodzie z ustawą Prawo Budowlane, Ustawą prawo Ochrony
Środowiska, przepisami wykonawczymi i branżowymi oraz Prawem Zamówień Publicznych.
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca projektu będzie zobowiązany do pełnienia
nadzoru autorskiego. Koszty pełnienia nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie
oferty w czasie realizacji budowy.
8. Wykonawca jest zobligowany do uzyskania w imieniu zamawiającego prawomocnego
pozwolenia na budowę w terminie realizacji zamówienia. Pozwolenie na budowę uzyskiwane na
podstawie elektronicznej wersji dokumentacji projektowej.
Dokumentację projektową należy wykonywać w porozumieniu z Zamawiającym.

Dokument nr: ZP.270.21.2024

Składanie ofert:
Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 29.04.2024 r. do godz. 10:00 w formie:
Elektronicznej przez platformę:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: 20.12.2024r.

Wymagania:
Zmiana terminu realizacji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, w szczególności z
przyczyn wynikających z konieczności dodatkowych uzgodnień z organami
odpowiedzialnymi za uzyskanie odpowiednich uzgodnień i decyzji.
Warunki płatności:
a) Za usługę ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po wolnym od wad istotnych odebraniu przedmiotu umowy
przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego wolnego od wad istotnych protokołu odbioru
podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Wolny od wad istotnych protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną
podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych usług.
str. 3d) Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody
Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej
treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie
biegu 14 - dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych
dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
3. Warunki:
a) Kryteria oceny ofert: 100 % cena;
b) Udzielenie gwarancji na minimum 24 miesiące od daty odebrania przedmiotu umowy
wolnego od wad istotnych.
c) Pełnienie nadzoru autorskiego w cenie oferty w czasie realizacji budowy.
4. Istotne postanowienia umowne:
Prawa autorskie:
1. Z chwilą przekazania i odbioru niewadliwej dokumentacji, Wykonawca - jako Autor - przenosi na
Zamawiającego - na zasadzie wyłączności - całość autorskich praw majątkowych do
wytworzonej i odebranej dokumentacji na wszystkich znanych polach eksploatacji, w tym
wymienionych w art. 74 ust. 4 oraz - w zakresie nieuregulowanym w art. 74 ust. 4 - w art. 50
ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zwanej dalej: ,,Prawem
autorskim", na terytorium Polski oraz poza jej granicami, a w szczególności na następujących
polach eksploatacji:
a) utrwalanie wszelkimi technikami, w tym poligraficznymi, informatycznymi, fotograficznymi,
cyfrowymi,
b) wytwarzanie egzemplarzy i zwielokrotnianie za pomocą wszelkich dostępnych technik,
w tym poligraficznych, elektronicznych, informatycznych, fotograficznych i cyfrowych,
niezależnie od liczby egzemplarzy,
c) wprowadzanie do pamięci komputera,
d) dystrybucja, wprowadzanie do obrotu, najem, użyczenie,
e) publiczne odtworzenie, rozpowszechnianie w programach telewizyjnych oraz utworach
multimedialnych i audiowizualnych (nadawanie, reemitowanie), rozpowszechnianie w
serwisach telekomunikacyjnych i multimedialnych,
f) rozpowszechnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu
i w czasie przez siebie wybranym, w tym poprzez sieć Internet oraz za pomocą urządzeń
mobilnego dostępu do Internetu lub w postaci utrwaleń na nośnikach przeznaczonych do
eksploatacji w komputerze oraz w innych sieciach informatycznych,
g) publiczne wystawienie / wyświetlenie, jak również publiczne rozpowszechnianie w każdy w
inny sposób niż określono powyżej.
2. Wykonawca - jako Autor - upoważnia Zamawiającego do wykonywania lub zezwalania na
wykonywanie autorskich praw zależnych do dokumentacji, w tym również do dokonywania
str. 4zmian i przeróbek, wykorzystania w części lub w całości, w dowolnie wybranych fragmentach
oraz łączenia z innymi dziełami - na wszystkich w/wym. polach eksploatacji.
3. Przeniesienie praw, o których mowa powyżej, nie jest ograniczone czasowo, ilościowo ani
terytorialnie a także w zakresie celu, w jakim te prawa będą wykorzystywane na wszystkich
w/wym. polach eksploatacji bez prawa żądania przez Wykonawcę jako Autora dodatkowego
wynagrodzenia z tego tytułu.
4. Zamawiający może wykonywać prawa, o których mowa w ust. 1, przy użyciu wszelkich
istniejących lub powstałych w przyszłości nośników i technologii, bez żadnych ograniczeń w tym
zakresie.
5. Zamawiającemu przysługuje prawo rozporządzania prawami nabytymi niniejszą umową bez
zgody Wykonawcy.
6. Przeniesienie autorskich praw majątkowych powoduje przejście na Zamawiającego własności
egzemplarzy, na którym utrwalono dokumentację, wymienioną w.
7. Wykonawca jako Autor zobowiązuje się ponadto, że ewentualni inni twórcy lub współtwórcy
uczestniczący w jakikolwiek sposób w powstaniu dokumentacji, nie będą wykonywać i podnosić
roszczeń wobec Zmawiającego związanych z następującymi, przysługującymi im autorskimi
prawami osobistymi do dokumentacji:
a) prawem do integralności - Zamawiający będzie miał swobodę do dokonywania wszelkich
zmian Dzieła,
b) prawem do nadzoru nad sposobem korzystania z Dzieła - Zamawiający będzie miał swobodę
w korzystaniu z Dzieła.
8. Przy Wykonawcy - Autorze pozostaje - prawo do umieszczenia i prezentowania dokumentacji w
swoim portfolio dla celów promocji własnej.
9. W wyniku przeniesienia praw zgodnie z ust. 1, Zamawiający nabywa wyłączne prawa do
korzystania z dokumentacji w pełnym zakresie i w jakikolwiek sposób, bez ograniczeń, na
wszystkich polach eksploatacji wymienionych w ust. 1, a także wyłączne prawa do
rozporządzania i innych form udostępniania dokumentacji jako dzieła na rzecz osób trzecich.
10. Wykonawca - jako Autor - wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego lub na jego
zlecenie wszelkich zmian, przeróbek, innych modyfikacji dokumentacji. Wszelkie prawa, w tym
autorskie prawa majątkowe do dokumentacji dokonanej przez Zamawiającego, przysługiwać będą
Zamawiającemu. Wykonawca wyraża zgodę na korzystanie z dokumentacji i rozporządzanie
prawami do dokumentacji przez Zamawiającego.
11. Wykonawca - jako Autor dokumentacji - udziela Zamawiającemu zezwolenia na wykonywanie
zależnych praw autorskich do dokumentacji, dokonanych przez Zamawiającego lub na jego
zlecenie, a także przenosi na Zamawiającego wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie
zależnych praw autorskich, w ramach wynagrodzenia umownego.
12. Przeniesienie praw, o których mowa w ust. 1, następuje z chwilą przyjęcia dokumentacji przez
Zamawiającego.
13. Z chwilą niewadliwego odbioru kompletnej dokumentacji Zamawiający nabywa prawo własności
dokumentacji jako dzieła.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2,
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.