Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pełny ściany wschodniej kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pełny ściany wschodniej kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Boboli
Ul. Spacerowa 2
56-300 Milicz
powiat: milicki
Tel. 605 406 054
slobin@op.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Milicz
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: Tel. 605 406 054
Termin składania ofert: 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH związanych z remontem pn. ,,Remont pełny ściany wschodniej
kościoła pw. Św. Andrzeja Boboli w Miliczu" dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków NR Edycja2RPOZ/2023/2806/PolskiLad.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont pełny ściany wschodniej zabytkowego kościoła pw. Św. Andrzeja
Boboli w Miliczu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac niezbędnych zmierzających do
zachowania zabytkowego kościoła, zatrzymania jego degradacji i uwydatnienia walorów artystycznych
i wątków konserwatorskich. Prace będą prowadzone od strony zewnętrznej i obszarowo będą
obejmowały (oznaczenia osi i poziomów zgodnie z dokumentacją projektową):
o
o
o
o
o
ścianę wzdłuż osi J od poziomu +4,4 do gzymsu
ścianę wzdłuż osi 6 na odcinku I-J od poziomu +1,2 do gzymsu
ścianę wzdłuż osi 7 nad odcinku I-J od poziomu +1,2 do gzymsu
ścianę wzdłuż osi I na odcinku 3-3' od poziomu +1,2 do gzymsu
ścianę wzdłuż osi I na odcinku 10-10' od poziomu +1,2 do gzymsu
i w szczególności zawierają:
a)
b)
Zabezpieczenie terenu robót m.in.:
o Ogrodzenie, oznakowanie i rozebranie ogrodzenia terenu robót
o Ustawienie i rozebranie rusztowań koniecznych dla wykonania prac zgodnie ze
sztuką budowlaną
Prace konserwatorskie w zakresie zewnętrznych obramień okiennych m.in.:
o Ostrożny demontaż
o Oczyszczenie elementów
2c)
d)
e)
o Dezynfekcja i usunięcie nalotów biologicznych
o Uzupełnienie ubytków
o Wykonanie zabezpieczeń powierzchniowych
o Powtórny montaż obramień po konserwacji
Remont szkieletu m.in.:
o Wymiana lub naprawa uszkodzonych wieńców (rygli)
o Wymiana lub naprawa uszkodzonych słupów
o Wymiana lub naprawa uszkodzonych zastrzałów
o Punktowe uzupełnienie ubytków konstrukcji drewnianej
o Impregnacja grzybo- i owadobójcza konstrukcji drewnianej
o Impregnacja ogniochronna konstrukcji drewnianej
Remont wypełnień wynikający z remontu szkieletu m.in.:
o Skucie tynków wypełnień
o Oczyszczenie powierzchni muru
o Rozebranie fragmentów wypełnień z cegły w zakresie koniecznym do wykonania
remontu szkieletu z przeznaczeniem elementów do powtórnego wbudowania
o Uzupełnienie rozebranych fragmentów wypełnień
o Uzupełnienie brakujących tynków, w tym wykonanie tynków nawierzchniowych
Uprzątnięcie terenu robót, naprawa ewentualnych uszkodzeń nawierzchni, wywóz
materiałów z rozbiórki
Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo doprecyzowany w następujących dokumentach,
które to stanowią załącznik do niniejszego zapytania ofertowego:
1. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego;
2. Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego;
3. Załącznik graficzny z zaznaczonym na rzucie kościoła obrysem zadania - załącznik nr 8 do
niniejszego zapytania ofertowego;
4. Decyzja konserwatora zabytków - załącznik nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego;
5. Pozwolenie na budowę - załącznik nr 10 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonany
przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące
gwarancji jakości oraz rękojmi za wady ujęte są we wzorze Istotnych Postanowień Umownych
stanowiących załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dokument nr: DP.4123.1.2024, 4123.1/2024

Składanie ofert:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00
3. Dopuszcza się złożenie oferty w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub
osobiście.
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Boboli,
ul. Spacerowa 2, 56-300 Milicz
Liczy się dzień i godz. wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od podpisania
Umowy.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 31.10. 2024 roku.
3. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz
pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków, co określa wzór Istotnych Postanowień Umowy stanowiący załącznik nr
4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Wymagania:
INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejsze zapytanie ofertowe, zwane również ,,Postępowaniem" prowadzi się pisemnie.
2. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej
oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub częściowe lub alternatywne
spowoduje jej odrzucenie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom, na
warunkach i w zakresie określonym we wzorze Istotnych Postanowień Umownych stanowiącym
załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest w przy ul. Spacerowej 2, 56-300
Milicz, numer w rejestrze zabytków A/1326/1542 z dnia 25.02.1966. Podmiotom
zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej przedmiotu zamówienia. W tym celu należy bezpośrednio kontaktować się z osobą do
kontaktu w sprawie niniejszego ogłoszenia ze strony Zamawiającego wskazanym powyżej.
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w
szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą
przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie
znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy
prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.
1610 z późn. zm.).
5. Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o ,,zamówieniu" należy przez to rozumieć
zamówienie opisane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. dokonał wizji lokalnej obiektu przed terminem złożenia ofert (wymagane potwierdzenie
tego warunku w siedzibie Zamawiającego - możliwe wyłącznie w dni robocze w godzinach
8-16 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym z osobą do kontaktu);
2. spełniał warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym, w
szczególności:
2.1. dysponował kierownikiem budowy*, który posiada uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej oraz posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub
kierownika robót przy przebudowie lub remoncie minimum 2 (dwóch) obiektów zabytkowych
o konstrukcji drewnianej.
Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać co najmniej 18
miesięczną praktykę w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - zgodnie
z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (tj. Dz. U.
z 2022 poz. 840 ze zm.).
*wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2.2. posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie:
a) wykonał minimum 3 (trzy) zamówienia** o wartości całkowitej nie mniejszej niż 300.000,00
zł każde polegające na przebudowie lub remoncie obiektu zabytkowego o konstrukcji
drewnianej, objętego wpisem do rejestru zabytków.
**wraz z dowodami, tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane oraz dowodem, że roboty zostały odebrane
przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem, o którym mowa w
punkcie 2.1 oraz punkcie 2.2 w ramach jednej realizacji, tzn. w przypadku gdy Wykonawca realizował
jedno zadanie obejmujące swoim zakresem jednocześnie oba wymagania wskazane w warunku
udziału w zapytaniu ofertowym, o których mowa powyżej, tj. w pkt 2.1 oraz pkt 2.2.
Przez UPRAWNIENIA BUDOWLANE rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (rozdz. 2 Samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie) oraz w Rozporządzeniu Przygotowania Zawodowego lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz
innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).
4Przez OBIEKT ZABYTKOWY O KONSTRUKCJI DREWNIANEJ rozumie się obiekt nieruchomy wpisany do
rejestru zabytków o drewnianej konstrukcji ścian - szkieletowej, słupowo-ryglowej lub zrębowej
widocznej z zewnątrz lub odeskowanej
Przez PRZEBUDOWĘ NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których
następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z
wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość,
długość, szerokość bądź liczba kondygnacji.
Przez REMONT NALEŻY ROZUMIEĆ wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót
budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej
konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto wstanie
pierwotnym.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego) oraz wykaz robót budowlanych (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego)
wraz z dokumentami potwierdzającymi że wskazane w wykazie roboty zostały przez Wykonawcę
wykonane należycie (np. referencje oraz dowody, że roboty zostały odebrane przez Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków).
WADIUM
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia
wynosi: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone wyłącznie w pieniądzu - przelew na rachunek Zamawiającego nr
61 9582 0000 2000 0016 7123 0101. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew)
Wykonawca winien podać nazwę przetargu ,,Wadium - remont ściany wschodniej kościoła w
Miliczu". Za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek.
3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
4. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą.
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed upływem
terminu składania ofert.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony termin
związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą, wniesie je w
sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
5- zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a. formularz ofertowy którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego,
b. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c. w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć oryginał albo
skan oryginału stosownego pełnomocnictwa,
d. wykaz osób (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
e. wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
ofertowego) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane w wykazie roboty
zostały przez Wykonawcę wykonane należycie (np. referencje),
f. klauzule dotyczącą ochrony danych osobowych zgodnie z RODO stanowiącą załącznik
nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
g. dowód wniesienia wadium.
(Uwaga: termin składania ofert wynosi co najmniej 30 dni liczonych od dnia opublikowania
niniejszego zapytania ofertowego na stronie internetowej Wnioskodawcy - właściwej jednostki
samorządu terytorialnego).
4. Oferta złożona po terminie bez względu na przyczynę, będzie odrzucona.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną
propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych
przez danego Wykonawcę.
7. Termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych. Termin o którym mowa w zdaniu
poprzedzającym może zostać przedłużony przez Wykonawcę.
8. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je
składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być
czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie
wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać
uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w zapytaniu ofertowym, np. do
podpisania oferty.
69. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy,
którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania
ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach niniejszego
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oczywistych omyłek pisarskich lub
rachunkowych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, w którego ofercie dokonano poprawy
o tym fakcie. Wykonawca w którego ofercie dokonana zostanie poprawa oczywistej omyłki
pisarskiej lub rachunkowej może nie wyrazić zgody na poprawę dokonaną przez
Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia dokonania poprawy.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
2. Cena oferty powinna być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Cyfry podane powyżej dwóch miejsc po przecinku zostaną pominięte.
3. Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
4. Cena oferty za realizację robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zapytania
ofertowego, jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty związane z ich
kompleksową realizacją. Wynagrodzenie Wykonawcy wyczerpuje wszelkie należności
Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania
ofertowego. Wykonawcy nie przysługuje zwrot od Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych
kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją Umowy, w szczególności zwrot
kosztów transportu, podróży lub jakichkolwiek innych, dodatkowych kosztów czy nakładów
ponoszonych przez Wykonawcę związanych z realizacją Umowy. Wykonawca ma pełną
świadomość, że koszty ujęte w Ofercie Wykonawcy obejmują wszelkie koszty niezbędne do
osiągnięcia wyznaczonego celu.
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, za wartość
właściwą zostanie przyjęta cena ryczałtowa podana słownie.
6. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dokonywane będą w złotych
polskich.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na
realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania
objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą,
który złożył najkorzystniejszą ofertę.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez
powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
7d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Do złożenia oferty na zapytanie ofertowe Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie o
braku powiązań osobowych lub kapitałowych o których mowa powyżej.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez
podania przyczyny.
2. Wykonawcy uczestniczący w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia
postępowania lub odrzucenia jego oferty.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie
internetowej Zamawiającego lub stronie internetowej na której opublikowano niniejsze
zapytanie ofertowe.
4. Zamawiający może żądać od oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych
dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w
złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia
oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia
oferty.
5. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone
oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od oferenta
stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz
po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień
oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający
ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest:
a) niekompletna, lub
b) nie spełnia warunków udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym, lub
c) nie spełnia wymogów formalnych niniejszego zapytania ofertowego lub
d) zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita
oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek
od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w
szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne,
wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy,
oryginalność projektu wykonawcy (a także przedstawione dowody).
9. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do
Zamawiającego.
10. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
11. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w
szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory
8bądź inne wskaźniki kosztów, dane, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis
przedmiotu zamówienia, jego zakres, ewentualną wizję lokalną, koszty wykonania w okresie
udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty
ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami
prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające
z wszelkich upustów i rabatów.
12. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do starannego zapoznania się z
niniejszym zapytaniem ofertowym, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi
mieć wpływ na cenę zamówienia.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Zbigniew Słobodecki - Proboszcz Parafii
Tel. 605 406 054
email: slobin@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.