kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont sanitariatów |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Wspólnota Dziecięca Gromadka" ul. Fredry 47 57-400 Nowa Ruda powiat: kłodzki Tel./ fax (0-74)872-24-34 wdgromadka_sekretariat@wp.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Nowa Ruda |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./ fax (0-74)872- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dyrektor ,,Wspólnoty Dziecięcej Gromadka" w Nowej Rudzie zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sanitariatów w placówce Omega. I.. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie sanitariatów w placówce Omega. 2.Wykonanie projektu sanitariatów i łazienek po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.1. Zamówienie obejmuje: a) demontaż istniejącej glazury i płytek podłogowych, b) demontaż istniejących ścianek działowych, c) wyczyszczenie i naprawa wszelkich spękań warstwy podłogowej, ścian i sufitu, d) dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowego usytuowania wc, kabiny prysznicowej i umywalek, e) budowę odpowiednich ścianek działowych, f) wykonanie odpowiedniej wentylacji pomieszczeń, g) dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do nowych miejsc oświetlenia, h) wywóz i utylizację odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, i) położenie nowych płytek ściennych i podłogowych, j) wykonanie białego montażu elementów sanitarnych. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rodzaju wykorzystywanych materiałów, armatury i innego osprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do decyzji na temat wykorzystanych materiałów i urządzeń 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obwiązujących przepisów. 5. Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały i narzędzia składowanej pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania placówki. 6. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. Składanie ofert: 1) Ofertę cenową należy złożyć na adres wdgromadka_sekretariat@wp.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2024 r. do godz. 15:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. Miejsce i termin realizacji: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.06.2024 r. Wymagania: Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. 2) Wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja na wykonanie robót . 3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury. III. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG); b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana. IV. Kryterium oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena - 100% 2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Do oferty zostanie sporządzona umowa z Wykonawcą, który wygra postepowanie 4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. 5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VII. Inne informacje: 1) Przed sporządzeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i na jej podstawie wykonania projektu budowlanego. Przy wykonaniu projektu Wykonawca konsultuje z Zamawiającym rodzaj wykorzystywanych materiałów i urządzeń. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu : 74 872 24 34. 2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą. 4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. 5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 6) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt. 6) lit. c); e) została złożona po terminie składania ofert; f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty; b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie; e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie. 10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Kontakt: VI. Kontakt z Zamawiającym: Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pan Bogdan Ogrodowczyk pod numerem telefonu 74 872 24 34 lub za pośrednictwem poczty e-mail: wdgromadka_sekretariat@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024