łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odbudowa zabytkowego kościoła ( konserwacja techniczna i estetyczna) |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszego Zbawiciela w Kraśniku Dolnym Kraśnik Dolny 40 59-700 Bolesławiec powiat: bolesławiecki tel. 506 977 602 t.matyjwicz@gromadka.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bolesławiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 506 977 602 |
Termin składania ofert: | 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dane dotyczące zamówienia Rodzaj zamówienia Usługa , prace konserwatorskie/restauratorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków Nazwa zadania Odbudowa zabytkowego kościoła św. Trójcy w Krzyżowej ( konserwacja techniczna i estetyczna) - empora lewa, -empora organowa, - klatki schodowe Opis zadania Szczegółowy zakres prac został opisany decyzją konserwatorską Nr 55/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - Pozwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) Zakres prac przedstawiono ponadto w przedmiarze robót ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego ). Roboty należy wykonać zgodnie z Programem prac konserwatorskich stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Składanie ofert: Termin i sposób składania ofert Podpisany Formularz oferty ( załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z wymaganymi załącznikami, należy składać w zamkniętej kopercie opisanej jako Zapytanie ofertowe -Odbudowa zabytkowego kościoła św. Trójcy w Krzyżowej pocztą tradycyjną , kurierem lub osobiście ( decyduje data wpływu oferty) w terminie 30 dni od daty publikacji Zapytania ofertowego tj. do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Gromadce Ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia 8 miesięcy od dnia podpisania umowy na realizację zadania Wymagania: Informacje dodatkowe Zamawiający może udzielić Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od udzjelenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających lub dodatkowych na usługi, polegających na powtórzeniu podobnych usług Zamówienia te polegać będą na dokończeniu prac objętych dokumentacją projektową, niniejszym zapytaniem ofertowym oraz posiadanym pozwoleniem konserwatorskim i budowlanym - w ramach posiadanych w kolejnych latach środków finansowych. W takim przypadku dopuszcza się zmiany cen ofertowych w stosunku do zamówienia podstawowego o wysokość nie większą niż o wskaźnik wzrostu cen robót i usług budowlanych w okresie pomiędzy udzieleniem zamówienia podstawowego i uzupełniającego. 3. Warunki udziału w postępowaniu , opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz kryteria oceny ofert Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1 Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie w realizacji robót budowlanych w obiektach zabytkowych - w przeciągu 5 lat przed l.W oparciu o przedstawione referencje bądź kserokopię protokołu odbioru prac przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ( kserokopia dokumentu ) terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty przynajmniej 1 usługę o wartości ogółem nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto ( słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) polegającą na wykonaniu usługi tego samego rodzaju w stosunku do przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego w obiektach, wpisanych do rejestru zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków 2. Podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponuje osobą do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi lub osobą samodzielnie wykonującą w/w prace, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 2. W oparciu o przedstawiony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego 37 a ust. 1 i ust.2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tj.: a) osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust 2 lub b) osobą - w przypadku dziedzin nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa powyżej, która posiada: 1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub 2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie, oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2, - Wykonawca w powyższym zakresie składa oświadczenie na zał. Nr 5 do zapytania ofertowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień Gwarancja wykonawcy na wykonane usługi Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty podpisania odbioru końcowego zadania Podmiot Ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z formularzem oferty złoży kosztorys ofertowy w oparciu o który wyliczył wartość oferty Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów prac konserwatorskich Kryteria oceny złożonych ofert 100 % kryterium oceny ofert stanowi wartość oferty zgodnie z Formularzem oferty 4. Informacje dodatkowe Wytyczne do przygotowania oferty 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 2. Wykonawca może przed terminem składania ofert wycofać lub zmienić złożoną ofertę 3. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone i nie będą zwracane Wykonawcom 4. Wykonawca , przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu terminu z księdzem proboszczem Piotrem Winczakiewiczem , zobowiązany jest dokonać inspekcji zakresu prac, które są przedmiotem zapytania ofertowego Informacje dotyczące źródeł finansowania zamówienia Zadanie jest finansowane z: 1. Dotacja udzielona przez Gminę Gromadka w 2024 r. w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Sposób rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z realizacją zamówienia Ewentualne spory pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą , w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą rozstrzygane w trybie mediacji lub w inny polubowny sposób przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej lub wybranym mediatorem. Uwagi: Klauzula informacyjna RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Najświętszego Zbawiciela w Kraśniku Dolnym - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie uzyskanych przez Zamawiającego dotacji na realizację zadania - dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy, - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, - dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gd uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rodo. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu Proboszcz Parafii Ks. Piotr Winczakiewicz Sekretarz Gminy Gromadka Tomasz Matyjewicz Telefon, email Ksiądz proboszcz Piotr Winczakiewicz tel. 506 977 602 Sekretarz gminy Gromadka, email t.matyjwicz@gromadka.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024