Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kontynuacja remontu konserwatorskiego ceglanej elewacji kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kontynuacja remontu konserwatorskiego ceglanej elewacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Drwinia
DW965
32-709 Drwinia
powiat: bocheński
Telefon: 12 284 98 10, tel. 605 960 889, tel. 609 564 798
anzon@interia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Drwinia
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: Telefon: 12 284 98 1
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
REGULAMIN KONKURSU OFERT
,,Remont konserwatorski elewacji kościoła pw. Imienia NMP w Grobli".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja remontu konserwatorskiego ceglanej elewacji kościoła pw. Imienia NMP w Grobli, wraz z kamiennym cokołem.
Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Szczegółowy zakres prac konserwatorskich określa program prac konserwatorskich (dostępny do wglądu w Kancelarii Parafialnej), oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 1. (Przedmiar prac ma charakter pomocniczy.)

Składanie ofert:
XII. PROCEDURA SKŁADANIA OFERT:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 18.04.2024 do godz. 17:00
Miejsce składania ofert: Kancelaria Parafialna, Grobla 15, 32-709 Drwinia

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin rozpoczęcia prac: 22.04.2024 r.
Przewidywany termin zakończenia prac: 20.12.2024r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
V. OKRES GWARANCJI
Zamawiający wymaga by udzielona gwarancja wynosiła min. 36 miesięcy.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizował co najmniej trzy zamówienia polegające na remoncie konserwatorskim elewacji o podobnym poziomie trudności do przedmiotowego o wartości każdego zamówienia co najmniej 300 000,00 zł brutto.
2. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) kierownikiem prac konserwatorskich (dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki)
posiadającym:
- odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę lub uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014r., póz. 1446 z późniejszymi zmianami)
-15 letnią praktykę w kierowaniu pracami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków a w okresie ostatnich 5 lat pełnił rolę kierownika prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków przy co najmniej 3 pracach związanych z remontem konserwatorskim elewacji o podobnym poziomie trudności do przedmiotowego o wartości każdego zamówienia co najmniej 300 000,00 zł brutto.
b) kierownikiem budowy posiadającym:
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., póz. 1409 z późniejszymi zmianami) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającego aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014r., póz.1446 z późniejszymi zmianami)
- co najmniej 10 lat praktyki zawodowej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków a w okresie ostatnich 5 lat pełnił rolę kierownika budowy w obiektach wpisanych do rejestru zabytków przy co najmniej 3 pracach związanych z remontem konserwatorskim elewacji o podobnym poziomie trudności do przedmiotowego o wartości każdego zamówienia co najmniej 300 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie warunków opisanych w pkt. 2 a, b oferent zobowiązany jest wskazać w ofercie z imienia i nazwiska osoby, które będą pełniły w/w funkcje przy realizacji przedmiotu zamówienia, ich posiadane doświadczenie, w zakresie pozwalającym na ocenę spełniania wyżej opisanych warunków. Oferent winien załączyć do oferty wykaz osób - wg załącznika Nr 4
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę OC potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia.
4. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
5. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą podlegały ocenie z zastrzeżeniem pkt. VI, ppkt. 6 i 7.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów.
7. Jeżeli zamawiający uzna, że jest to korzystne dla Zamawiającego, to może wystąpić do wykonawców o uzupełnienie niezłożonych lub wadliwych dokumentów.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2
2. Wykaz wykonanych prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. VI, ppkt.l. - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 7.
4. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zadania, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, uwzględniając warunki opisane w pkt. VI, ppkt.2 a), b) - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4.
5. Kosztorys ofertowy opracowany wg przedmiaru robót (zał. Nr 1)
6. Wykaz doświadczenia kierownika prac konserwatorskich (wg zał. Nr 5), oraz wykaz doświadczenia kierownika budowy (wg zał. Nr 6)
7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Oferenta, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Oferenta (zgodnie z odpisem z KRS lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
Oferenci, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków udziału w konkursie podlegać będą wykluczeniu z udziału w nim. Ofertę Oferenta wykluczonego uważa się za odrzuconą i nie będzie ona podlegała ocenie. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów. Jeżeli Zamawiający uzna, że jest to korzystne dla Zamawiającego, to może wystąpić do Oferenta o uzupełnienie brakujących lub budzących wątpliwości dokumentów oraz wystąpić o dokumenty potwierdzające prawidłowość złożonych oświadczeń.
Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci ,,za zgodność z oryginałem".
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Każdy Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE
Zamawiający dopuszcza do konkursu wykonawców występujących wspólnie. Żądane oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a złożone kopie tych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy.
XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszej dokumentacji w regulaminie oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
3. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną).
4. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz zaopatrzone podpisem lub parafą osoby upoważnionej.
5. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą, np. w zamkniętej kopercie z napisem ,,TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA". Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji Postępowania.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
7. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w pkt. VII.
8. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy i zaadresowana:
Oferta na wykonanie zadania:
,,Remont konserwatorski elewacji kościoła pw. Imienia NMP w Grobli", nie otwierać przed dniem........................
9. Oferta winna zawierać cenę netto i brutto, podaną w PLN, wynikającą z kosztorysu ofertowego.
10. Zaleca się aby oferta była zszyta, a strony ponumerowane.
Termin związania ofertą: 30 dni
XV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną z warunkami zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze oferty
2. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy, Zamawiający żąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu, zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
XVI. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji warunków realizacji zamówienia
z kilkoma Oferentami.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. W przypadku unieważnia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty Zamawiający nie przewiduje zwrotu Oferentom kosztów udziału w postępowaniu.

Uwagi:
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT, OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
1) Cena - waga 50% (max. 50 pkt)
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 65 punktów w kryterium. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów liczonych wg wzoru:
Oferta z najniższą ceną
.....................x 50%
Cena badanej oferty
Oferty z rażąco niską ceną /nierealistyczną w porównaniu do cen rynkowych podobnych zamówień/ zostaną odrzucone.
2) Doświadczenie Oferenta - waga 20% (max. 20 pkt)
Ocenie będą podlegały wykonane przez Oferenta i poparte referencjami prace w obiektach wpisanych do rejestru zabytków polegające na remoncie konserwatorskim elewacji o wartości każdego pojedynczego zamówienia minimum 300.000,- zł brutto.
Oceniane będzie na podstawie wykazanego doświadczenia Oferenta z ostatnich 5 lat przy tego rodzaju pracach (wg załącznika Nr 3): za każde potwierdzone (ponad wymagane 3 realizacje) doświadczenie Oferenta w tym zakresie otrzyma on 5 punktów, łącznie nie więcej jednak niż 20 punktów.
3) Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - waga 15% (max. 15 pkt)
Ocenie będzie podlegało wykazane przez Oferenta doświadczenie kierownika prac konserwatorskich w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków w okresie ostatnich 5 lat przy pracach polegających na remoncie konserwatorskim na remoncie konserwatorskim elewacji o wartości każdego pojedynczego zamówienia minimum 300.000,00 zł brutto. Doświadczenie będzie oceniane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę na (wg zał. nr 5)
Za każdą potwierdzoną (ponad wymagane) realizację Oferent otrzyma 5 pkt. maksymalnie można uzyskać 15 pkt.
4) Doświadczenie kierownika budowy - waga 15 % (max. 15 pkt)
Ocenie będzie podlegało wykazane przez Oferenta doświadczenie kierownika budowy w pełnieniu funkcji kierownika budowy w obiektach wpisanych do rejestru zabytków w okresie ostatnich 5 lat przy pracach polegających na remoncie konserwatorskim elewacji o wartości każdego pojedynczego zamówienia minimum 300.000,00 zł brutto. Doświadczenie będzie oceniane na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę (wg zał. Nr 6).
Za każdą potwierdzoną (ponad wymagane) realizację Oferent otrzyma 5 pkt. maksymalnie można uzyskać 15 pkt.
Oferta, która otrzyma najwyższą ocenę wynikającą z sumy 4 ocen cząstkowych, liczonych wg powyższego opisu, zostanie uznana za najkorzystniejszą

Kontakt:
XIV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Osobą upoważnioną do udzielania informacji z ramienia Zamawiającego jest: Elżbieta Majerczyk-Widerska tel. 609 564 798, Ks. Antonii Zoń, tel. 605 960 889
2. Wszelkie wnioski i zapytania należy kierować w formie elektronicznej na adres e-mail:
ewiderska.mw@gmail.com. anzon@interia.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.