Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wysokonapięciowych kondensatorów impulsowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wysokonapięciowych kondensatorów impulsowych

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel:. +48 58 348 61 53, 58 347 18 66 fax: +48 58 347 24 45
logistyka@eti.pg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel:. +48 58 348 61
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA 8 sztuk wysokonapięciowych kondensatorów impulsowych 20 uF 35 kV 200 kA
OGŁOSZENIE O UDZIELANYM ZAMÓWIENIU
Zamawiający - Politechnika Gdańska Wydział Elektrotechniki i Automatyki
działając na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje o zamiarze
udzielenia zamówienia i zaprasza do składania ofert na: ,,Dostawę 8 sztuk
wysokonapięciowych kondensatorów impulsowych 20 uF 35 kV 200 kA dla Wydziału
Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej".
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk wysokonapięciowych kondensatorów
impulsowych 20 uF 35 kV 200 kA, o niżej wyszczególnionych parametrach
technicznych:
Napięcie znamionowe pojedynczego
kondensatora
Maksymalne napięcie wsteczne pojedynczego
kondensatora (jako procent napięcia Un)
Pojemność znamionowa pojedynczego
kondensatora
Tolerancja pojemnościUn35 kV
Urev90%
Cn20 uF
?CWartość szczytowa prądu impulsowego
rozładowania pojedynczego kondensatora
Maksymalna szeregowa indukcyjność
wewnętrzna pojedynczego kondensatora
Maksymalna masa pojedynczego kondensatora
Maksymalne wymiary obudowy pojedynczego
kondensatoraIp+20%
-20%
200 kA
Ls
(ESL)
mMAX
220 kg
600 mm x 500 mm x 600 mm +
maksymalnie 45 mm wysokości
elektrody przepustowej izolatora
rep2x płaski izolator przepustowy z
podłączeniem na gwint
metryczny w rozmiarze min.
M10
1 impuls co max. 20 s
life1000
Typ wyprowadzenia wysokonapięciowego
Minimalna powtarzalność (maksymalny
niezbędny czas pomiędzy rozładowaniami
kondensatora impulsem o parametrach
maksymalnych)
Minimalna żywotność pojedynczego
kondensatora (minimalna liczba impulsów
gwarantująca utrzymanie parametrów
znamionowych kondensatora)
100 nH
2) Przedmiot zamówienia finansowany będzie z projektu pt. ,,System generacji i emisji
impulsów elektromagnetycznych wielkiej mocy w zastosowaniu do przeciwdziałania BSP"
realizowany w ramach programu pn. Rozwój nowoczesnych, przełomowych technologii
służących bezpieczeństwu i obronności
państwa pk. ,,SZAFIR". Lider Projektu:
Politechnika Gdańska. Konsorcjanci: Zakład Automatyki i Urządzeń Pomiarowych Arex
Sp. z o.o. Nr umowy: DOB-SZAFIR/02/B/004/04/2021. Wartość projektu: 21 774 194,00
zł. Wartość dofinansowania: 21.774.194,00 zł. Okres realizacji: 01.06.2023 r. -
01.12.2026 r.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny
od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być
przedmiotem praw osób trzecich.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot
zamówienia, w wymiarze co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od
daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żądać, aby
Wykonawca złożył wraz z ofertą dokumentację techniczną. Przez dokumentację
techniczną Zamawiający rozumie: specyfikacje techniczne udostępniane przez
producentów, dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie,
wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. adres strony
internetowej www. producenta zawierającej opis oferowanych urządzeń. Wskazane źródła
informacji, na podstawie których sporządzona została dokumentacja techniczna muszą
być weryfikowalne w okresie prowadzonego postępowania. Dokumentacja techniczna
musi potwierdzać wszystkie wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia
wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie
dokumentacji w języku angielskim.
6) Postanowienia dotyczące sposobu realizacji zamówienia oraz warunków zapłaty
określono we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

CPV: 31711151-6

Dokument nr: ZZ/133/014/D/24

Składanie ofert:
5) Oferty należy składać w:
- formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) - w zamkniętej i opisanej
kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, 80-233 Gdańsk Ul. G. Narutowicza 11/12, Budynek WETI A
(nr 41), pok. 114
lub
- przy pomocy środków komunikacji elektronicznej:
a) w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
b) w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym)
przesłanej na adres: logistyka@eti.pg.edu.pl, wpisując w temacie wiadomości następujące
oznaczenie: ,,ZZ/133/014/D/24 - OFERTA".
6. Termin i sposób składania ofert
1) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 02.04.2024 r. o godz. 11:00.
2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
3) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dokumenty w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z
formą reprezentacji Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
8) Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 84 dni
kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu
zdawczo-odbiorczego, bez zastrzeżeń.
9) Miejsce realizacji zamówienia:
Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, Ul. Własna Strzecha 18a,
Budynek Wysokich Napięć, 80-234 Gdańsk.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.)
- dalej ustawa Pzp.
Strona internetowa Zamawiającego: https://pg.edu.pl
Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone jest w Biuletynie Informacji
Publicznej na stronie podmiotowej Zamawiającego: https://dzp.pg.edu.pl
Zamawiający udziela zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość, bezstronność
i obiektywizm oraz równe traktowanie podmiotów zainteresowanych wykonaniem
zamówienia, z uwzględnieniem okoliczności mogących mieć wpływ na jego udzielenie.
Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania
ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty
Wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę
Gdańska bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością
zawarcia przez Zamawiającego umowy.
Zamawiający nie udostępnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot
zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed zawarciem umowy o
wykonanie zamówienia zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie
wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zastrzeżone
informacje muszą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233).
Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien złożyć na formularzu OFERTA,
stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. W przeciwnym razie cała oferta
może zostać ujawniona. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie
traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z dnia 20
października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi zawierać co najmniej:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do ogłoszenia
b) opcjonalnie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
c) dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, o której mowa w
rozdziale 2 ust. 5 niniejszego ogłoszenia.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie zaoferowanego sprzętu,
charakteryzując go poprzez wskazanie: producenta oraz modelu lub nr katalogowego lub
nazwy albo innych informacji jednoznacznie identyfikujących oferowany przedmiot
zamówienia.
3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
4) Ofertę należy złożyć pisemnie, w języku polskim lub angielskim.
6) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi wyłącznie Wykonawca.
8) Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego
status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
określające jego zakres i wystawione przez osoby do tego upoważnione.
4. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1) Wykonawca określa cenę za realizację zamówienia w formularzu ofertowym
sporządzonym z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego
ogłoszenia.
2) Cena musi być określona w euro.
3) Cenę oferty należy określić w wartości brutto z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4) Stawka podatku VAT powinna być
obowiązującymi w dniu składania oferty.
określona
zgodnie
z
przepisami
prawa
5) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie elementy związane z prawidłową
terminową realizacją zamówienia. Koszty poniesione przez Wykonawcę, a nie
uwzględnione w cenie oferty nie będą przez Zamawiającego dodatkowo rozliczane.
6) Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w
euro.
7) Cena określona w ofercie obowiązuje przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca
dla zawieranej umowy.
8) Cena nie będzie podlegać żadnym negocjacjom.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem.
10) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u
Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.
podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z dnia 2023 r. poz. 1570 ze zm.), dla celów
zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej
ofercie ceny kwotę podatku od towaru i usług, która miałby obowiązek doliczyć. W takim
przypadku Wykonawca, składając ofertę ma obowiązek poinformować Zamawiającego,
że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego oraz wskazać nazwę i wartość towaru lub usługi bez kwoty podatku a
także wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy
będzie miała zastosowanie.
5. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą: 30 dni tj. do dnia 01.05.2024 r.
7. Kryteria oceny ofert
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującym kryterium: cena oferty 100% w poniższy sposób:
a) Ocenie podlega cena całkowita brutto oferty w EURO.
b) Ofercie z najniższą ceną Zamawiający przyzna maksymalną liczbę 100 punktów.
c) Pozostałym ofertom Zamawiający przyzna punkty obliczone wg wzoru:
Cn
Pc = ------ x 100
Cb
gdzie:
Pc - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium ,,cena oferty";
Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych, nieodrzuconych ofert w
EURO;
Cb - cena brutto ocenianej oferty w EURO;
100 - waga kryterium.
Obliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
2) W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej
złożonych ofertach.
3) W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
4) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą
omyłkę pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu
niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd
gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
5) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
6) Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią
ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7) Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentów wymaganych wraz z
ofertą.
8) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 226 ustawy Pzp.
9) Zamawiający unieważni postępowanie w okolicznościach określonych w art. 255 i
256 ustawy Pzp.
10) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w
stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7
ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) zwanej dalej ustawą
sankcyjną.
Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji Wykonawcy pod kątem wykluczenia z
postępowania w oparciu o ww. przesłanki. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art.
226 ust. 1 pkt. 2 lit a) ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 1 i 3 ustawy sankcyjnej.
8.
Sposób rozliczenia płatności
1) Podstawą do wystawienia faktury za zrealizowanie przedmiotu umowy będzie
podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń.
2) Płatność nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury, z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy
wskazane w wykazie podmiotów prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji
Skarbowej, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług.
3) Za dzień zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
9.
Umowa
1) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty jako
najkorzystniejszej, do podpisania umowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach
określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia
o udzielanym zamówieniu.

Uwagi:
10. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz
swobodnego przepływu takich danych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, zm.: Dz. Urz. UE. L. z 2018r. nr 127, str.2), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska ul.
Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż.
Paweł Baniel: tel. +48 58 348-66-29, iod@pg.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę 8
sztuk wysokonapięciowych kondensatorów impulsowych 20 uF 35 kV 200 kA dla
Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej", nr: ZZ/133/014/D/24"
prowadzonym w trybie art. 11 ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp";
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy
Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy
Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dokumentacja postępowań o zamówienie publiczne finansowanych ze
środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (EU) przechowywana będzie
również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze
środków pochodzących z UE.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
Warszawie, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy
przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do
żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania
jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych
danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

Kontakt:
9) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia drogą
elektroniczną na adres email: logistyka@eti.pg.edu.pl. Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Olga Warszewska.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.