Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja wieży przykościelnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja wieży przykościelnej

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Stygmatów św. Franciszka z Asyżu w Tomisławiu
Tomisław 52
59-724 Osiecznica
powiat: bolesławiecki
tel. (75) 731-22-03
parafia-tomislaw@wp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Osiecznica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (75) 731-22-03
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest renowacja wieży przykościelnej, w której zawarte są
następujące prace: wykonanie prac remontowo-konserwatorskich kamiennej dzwonnicy przy kościele w
Tomisławiu, który wpisany jest do rejestru zabytków 79/A/02 z dn. 18.3.2002r.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania.
3.1. Prace konserwatorskie obejmują dach wieży przykościelnej Kościoła pw. Stygmatów św.
Franciszka z Asyżu w Tomisławiu. Szczegółowy zakres opisany został w projekcie
budowlanym i Programie Prac konserwatorskich, decyzji konserwatorskiej nr 2005/2022 z
dnia 5.1.2023r. oraz pozwoleniu na budowę WAB.6740.6.5.2018 wg decyzji nr 64 z dnia
28.01.2019r. stanowiących załącznik nr 6 i załącznik nr 7:
? Robót przygotowawczych, zabezpieczających, inwentaryzacji i dokumentacji
fotograficznej
? Remontu i renowacji drewnianej konstrukcji dachu dzwonnicy
? Remontu i renowacji pokrycia dachu dzwonnicy
? Uzyskanie odbioru wykonanych prac przez DWKZ w Jeleniej Górze
? Wykonania dokumentacji powykonawczej
3.2. Prace renowacyjno - remontowe obejmują elewacje plebani przy kościele pw. Matki Bożej
Nieustającej Pomocy w Bolesławcu. Szczegółowy zakres opisany został w projekcie
budowlanym i Programie Prac konserwatorskich oraz decyzji konserwatorskiej nr 2159/2023
z dnia 13.12.2023r. stanowiące załącznik nr 6 i załącznik nr 7:
? demontaż pokrycia dachowego oraz instalacji odgromowej,
?
4.
wymiana niezbędnych elementów drewnianej konstrukcji dachu oraz ostatniej
kondygnacji (poddasza) wnętrza dzwonnicy,
wymiana deskowania dachu,
impregnacja ognioochronna
i przeciwgrzybiczna elementów drewnianych
konstrukcji dachu,
wykonanie nowego pokrycia dachu dzwonnicy, obróbek blacharskich oraz
orynnowania z blachy miedzianej,
odtworzenie, naprawa i malowanie balustrady ozdobnej dzwonnicy,
montaż systemu instalacji odgromowej,
dostawa i montaż złoconej kuli oraz montaż krzyża z profili ze stali,
remont i renowacja elementów konstrukcji ścian z piaskowca korony wieży
przykościelnej
Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz ze szczegółową dokumentacją
fotograficzną
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace
konieczne do jego wykonania, a nie ujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są
niezbędne do wykonania ze względu na aktualna wiedzę techniczną, konserwatorską oraz
przepisy prawa. Wskazany wykaz robót oraz ich ilość jest ilością szacunkową/pomocniczą,
która powinna zostać zweryfikowana przez Oferenta.

CPV: 45453000-7, 92522000-6

Składanie ofert:
VIII.
Termin i sposób złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.04.2024r. do godz. 10:00 w formie pisemnej.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie
decyduje data nadania listu poleconego).
2. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
a) osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym w siedzibie Parafii
Rzymskokatolickiej pw. Stygmatów św. Franciszka z Asyżu , Tomisław 52, 59-724
Osiecznica albo
b) listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Stygmatów św. Franciszka z
Asyżu , Tomisław 52, 59-724 Osiecznica

Miejsce i termin realizacji:
VII.
Termin realizacji zamówienia
Zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w terminie do 31.12.2024 od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Informacje o zamówieniu:
Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Osiecznica przyznała dotację
dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków.
2. Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień
Publicznych.
3. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
podania przyczyn.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauratorskie: minimum 60
miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
9. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do
zawarcia umowy
10. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie na stronie internetowej Gminy
Osiecznica: www.osiecznica.pl oraz stronie Parafii www.parafia-tomislaw.pl
II. Warunki wykonania prac
1.
2.
3.
4.
5.
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z:
a) Programem prac konserwatorskich,
b) Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 2005/2022 z dnia
5.1.2023r.
c) Pozwoleniem na budowę WAB.6740.6.5.2018 wg decyzji nr 64 z dnia 28.01.2019r.
d) Ustaleniami podczas komisji konserwatorskich.
Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej w zabytku mającej na celu dokładne
i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również
rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie
kosztów Wykonawcy. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 11 kwietnia 2024r. o godzinie 12.00.
Uczestnictwo w wizji lokalnej należy potwierdzić na protokole stanowiącym załącznik nr 4
oraz dołączyć o oferty.
Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik
zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy,
obowiązującymi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym
przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości,
przeznaczonych do stosowania przy zabytkach, zgodnych z Programem prac
konserwatorskich. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego
listy materiałów (rodzaju materiału, producent, deklaracje, atesty), które planują wykorzystać
przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia i akceptacja przedstawionych materiałów
oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez nadzór konserwatorski.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami (tj. prawa budowlanego, ustawy
o ochronie i opiece zabytków, przepisów BHP, zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac,
Strona 3 z 86.
7.
III.
zastosowania oznaczeń etc.) oraz zgodnie z harmonogramem wydarzeń liturgicznych w
kościele.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia strefy pracy, z uwzględnieniem ciągłości
udostępniania obiektu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej infrastruktury
technicznej, zabytkowej (tj. rzeźby, ławki, stolarka okienna i drzwiowa), utrzymania miejsca
pracy w stanie wolnym od przeszkód.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i zminimalizowania
uciążliwości związanej z prowadzonymi pracami i zgadza się na ponoszenie
odpowiedzialności na zasadzie winy za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna, że
Wykonawca spełnia przedmiotowe warunki, jeżeli:
1.1. Wykaże, że zrealizował w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej umowy,
o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każde, w których zakres wchodziły prace
budowlane na obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków, w obiekcie
wpisanym do rejestru zabytków, objętego ochroną konserwatorską lub zlokalizowanym w
strefie bądź obszarze podlegającym ochronie konserwatorskiej w myśl ustawy o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami. W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku,
Wykonawca załączy do oferty prawidłowo wypełniony Załącznik nr 2 zawierający wykaz
prac konserwatorskich, określający wartość wykonanych prac, ich zakres, przedziały czasowe
(daty) ich wykonania, podmioty na rzecz których zostały one wykonane oraz załączy dowody
określające czy prace te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są
referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace
konserwatorskie były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -- Inne dokumenty.
1.2. Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji
zamówienia tj.:
1.2.1. Kierownikiem prac konserwatorskich -- dyplomowanym konserwatorem zabytków
architektury i urbanistyki, który ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji
zabytków architektury i urbanistyki spełniającym wymagania, o których mowa w art.
37a ustawy z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z
2022 r. poz. 840 ze zmianami) oraz który posiada co najmniej 5 lat doświadczenia w
kierowaniu pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do
rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, przy czym okresy
realizacji prac wykonanych w tym samym czasie nie sumują się. Wymagany okres
doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres wykonywania czynności w
trakcie faktycznej realizacji prac. Okres doświadczenia zawodowego poszczególnych
osób winien być liczony w miesiącach w ten sposób, że I rok doświadczenia
zawodowego oznacza 12 miesięcy aktywnego pełnienia funkcji. Wykazanie różnych
usług lub prac przebiegających w tym samym okresie, zostanie potraktowane jak
wykonanie jednej usługi lub pracy konserwatorskiej w danym czasie.
Strona 4 z 81.2.2. Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania pracami
budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, potwierdzone odpowiednimi
dokumentami, oraz który pełnił funkcję kierownika budowy (robót budowlanych)
przy co najmniej 2 zamówieniach, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą
złoży prawidłowo wypełniony Załącznik nr 3.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez kilka osób funkcji przewidzianych dla osób
skierowanych do kierowania oraz wykonywania prac konserwatorskich objętych przedmiotem
zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.
3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który uczestniczył w wizji lokalnej
obiektu, potwierdzonej protokołem z wizji lokalnej Załącznik nr 4.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego
zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. I ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie,
jeżeli stwierdzone zostaną błędy lub okoliczności, mające wpływ na prawidłowość postępowania
lub realizację przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub
jednym Wykonawcą, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty
i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega/podlegają wykluczeniu z
postępowania.
8. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec
Zamawiającego.
9. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom, który/które:
? nie złożyły kompletnej oferty wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i nie spełniają
wymagań wymienionych w pkt 1.1,
? złożyły ofertę podpisaną przez nieupoważnioną osobę,
? złożyły więcej niż jedną ofertę w postepowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie
składania.
IV. Kryteria oceny ofert
l . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie
kryteriów:
l.p. Opis kryterium oceny
Znaczenie (pkt)
1.
Cena
80 punktów
2.
Okres gwarancji jakości
20 punktów
Razem
100 punktów
Strona 5 z 82. Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny oferty kryterium ,,Cena":
x 80 punktów
Gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot
zamówienia (Pg)
- 48 miesięcy gwarancji - 0 pkt
- 54 miesięcy gwarancji - 10 pkt
- 60 miesięcy gwarancji - 20 pkt
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub
więcej ofert otrzymały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
6. Wykonawca w formularzu ofertowym musi wskazać cenę, zawierającą wszystkie koszty
(pośrednie i bezpośrednie) wykonania inwestycji, z podziałem na kwotę netto, podatek VAT oraz
kwotę brutto.
V. Opis sposobu obliczenia oceny
1. Wykonawca zadeklaruje w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto, za wykonanie
zamówienia, wyliczoną w oparciu o wszystkie dokumenty opisujące Przedmiot zamówienia
określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5
należy zaokrąglić w górę). Jeżeli oferta będzie zawierała cenę wyrażoną jako wielkości
matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona.
3. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty oraz cen,
które powinny pokryć wszystkie jego zobowiązania finansowe i koszty konieczne do
należytego wykonania całości przedmiotu zamówienia oraz usunięcia ewentualnych usterek w
okresie gwarancyjnym i rękojmi. Żadne niedoszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania nie
może być podstawą do żądania podwyższenia ceny określonej w ofercie.
4. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami
ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI. Płatności
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania
z Rządowego Funduszu Polski w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na
fakturach w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktur Zamawiającemu.
Strona 6 z 83. Faktury wystawione przez Wykonawcę musi zawierać następujące dane:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Stygmatów św. Franciszka z Asyżu , Tomisław 52, 59-724
Osiecznica, NIP: 6121538931; REGON: 040111292
3. Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- nazwę inwestycji: ,,Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich kamiennej dzwonnicy przy kościele w
Tomisławiu "
4. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W
przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS),
oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów
formalnych.
5. W oryginale należy złożyć:
a) formularz oferty wraz z informacją RODO (zał. nr 1),
b) wykaz doświadczenia (prac) (zał. nr 2),
c) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (zał. nr 3),
6. W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
a) dokumenty potwierdzające doświadczenie,
b) dokumenty potwierdzające kwalifikacje/uprawnieniach osób skierowanych do realizacji
inwestycji,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
d) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
IX. Termin związania z ofertą:
Termin związania z ofertą: 60 dni
XI. Warunki umowy
Warunki umowy określają projektowane postanowienia umowne, stanowiące załączniki nr 5 do
niniejszego zapytania.
XII. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu
oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana za
najkorzystniejszą.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną
wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o jego
wynikach.
3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.

Kontakt:
X. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Strona 7 z 8Ks. mgr lic Marcin Szymaniak Proboszcz Parafii Rzymsko Katolickiej pw. Stygmatów św.
Franciszka z Asyżu w Tomisławiu, Tomisław 52, 59-724 Osiecznica, tel. +48 75 731 22 03, e-mail:
parafia-tomislaw@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.