kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o ul. Powstańców Śląskich 1 34-400 Nowy Targ powiat: nowotarski tel. (18) 266 23 82,, tel. (18) 266 23 82, d.hyc@mpecnowytarg.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Targ |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. (18) 266 23 82, |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji zadań pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz ,, Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu" 4. Opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie sieci ciepłowniczej realizowanej w ramach inwestycji prowadzonych pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu". 4.2. Realizacja zadania została podzielona na następujące części: 1) Część 1 - ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" 2) Część 2 - ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu" 4.3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia określa załącznik nr 9 do Zapytania ofertowego 4.5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy sprawującego nadzór inwestorski w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach przedmiotowego zadania. 1) Obowiązki Wykonawcy w okresie poprzedzającym realizację budowy: a) Zapoznanie się z dokumentacją projektową. Analiza dokumentacji pod względem zasadności i zgodności przyjętych rozwiązań ze specyfikacją techniczną, prawem budowlanym i innymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi i Europejskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i praktyki inżynierskiej, b) Zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót, c) Dostarczenie oświadczenia Inspektora nadzoru inwestorskiego stwierdzającego przyjęcie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania zadań pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac Słowackiego, ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu" 2) Obowiązki Wykonawcy na etapie prowadzenia oraz zakończenia robót budowlanych: a) Przekazanie Wykonawcy robót przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych w tym dziennika budowy, b) Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie w tym organizacja, koordynacja, oraz nadzór nad prawidłową realizacją zadania, c) Udział w naradach koordynacyjnych dotyczących prowadzonych robót budowlanych, d) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, przepisami, obowiązującymi Normami, oraz zasadami wiedzy technicznej i praktyki inżynierskiej, e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych (sprawdzenie posiadania przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów w tym atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań dotyczących materiałów i urządzeń), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót materiałów równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim (Projektant) i Zamawiającym, f) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, g) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, h) Wydawanie Kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy/ Dziennika Montażu, i) Żądanie od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem, j) Kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, k) Ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizacji robót budowlanych, l) Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność Inspektora minimum 3 razy w tygodniu - dla każdego z zadań osobno. Obecność Inspektora dokumentowana będzie wpisami do Dziennika Budowy / Dziennika Montażu. Wizyty nie odnotowywane w Dzienniku Budowy / Dzienniku Montażu będą zapisywane m.in. na listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. W nagłych przypadkach wymagających obecności Inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie, m) Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, n) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu realizacji zadania i innych narad technicznych, o) Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, p) Ustalenie zakresu ewentualnych robót zamiennych, szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowym. Opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego, q) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zadania, r) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót, o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych, s) Dokonywanie regularnych wpisów do Dziennika Budowy / Dziennika Montażu, t) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora, u) Koordynowanie działań w wypadku wystąpienia kolizji z innymi sieciami, v) Uczestnictwo w spotkaniach na budowie w wypadku wystąpienia kolizji z innymi sieciami, w) Przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez Wykonawcę robót. 4.6. Czynności nie wymienione w tym opisie, a konieczne do sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją rozbudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej oraz budowy przyłączy ciepłowniczych uważa się za włączone w zakres robót i objęte ceną ryczałtową. 4.7. Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się również z dokumentacją przetargową dla: 1) ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy Ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu." - dokumentacja dostępna pod adresem https://mpecnowytarg.pl/przetargi1/6735/ 2) ,,Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy Ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu" - dokumentacja dostępna pod adresem: https://mpecnowytarg.pl/przetargi1/6838/ CPV: 71520000-9, 71521000-6, 71247000-1 Dokument nr: 02/ZO/2024 Otwarcie ofert: 15.4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna) w dniu 05.04.2024 r. o godz. 13:15. Otwarcie ofert jest jawne. Specyfikacja: 3. Określenie sposobu uzyskania dokumentacji Zamawiający udostępnia Zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.mpecnowytarg.pl. Zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami można otrzymać na adres poczty e-mail lub odebrać w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego: o Dawid Hyc - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 42, e-mail: d.hyc@mpecnowytarg.pl; o Ryszard Worwa - nr tel.: 18 266 23 82 wew. 37, e-mail: r.worwa@mpecnowytarg.pl. Składanie ofert: 15. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert 15.1. Oferta winna być złożona w terminie do dnia 05.04.2024 r. do godz. 13:00. 15.2. Oferty należy składać osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu) w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie (z wyłączeniem sobót) w dni robocze w godz.ch od 07:00 do 15:00, w formie pisemnej na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o. Ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia 5.1. Przewidywany termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego dla danej części. 5.2. Zgodnie z umową zawartą z wykonawcą ustalono następujące terminy: a) Dla części 1 - Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu - do dnia 30.09.2024 r. ostateczny termin odbioru końcowego. b) Dla części 2 - Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy ul. Plac Słowackiego, Ul. Kościelnej, Ul. Św. Katarzyny, Ul. Sokoła i Ul. Szkolnej w Nowym Targu - do dnia 30.11.2024 r. ostateczny termin odbioru końcowego. 5.3. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które mogą spowodować opóźnienia w realizacji przedmiotu zamówienia - termin wykonania może ulec wydłużeniu o czas równy trwaniu tych okoliczności. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o. Postępowanie o udzielenie zamówienia jako zamówienie sektorowe poniżej progów unijnych prowadzone jest bez zastosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych tj. z dnia 14 lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605). W sprawach nieuregulowanych w treści niniejszego Zapytania ofertowego, stosuje się przepisy Regulaminu lub Kodeksu Cywilnego. 4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. 4.9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy. 2) Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt 6.3. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z pkt 6.4. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - zgodnie z ust. 7 niniejszego Zapytania ofertowego. 6.2. Ocena spełniania warunków wymaganych w postępowaniu będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w ust. 8 Zapytania ofertowego. Z treści załączonych dokumentów ma jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. 6.3. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej możliwość wykonania zamówienia wymaga, aby Wykonawca 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) pełnił lub pełni funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach budowy lub przebudowy sieci ciepłowniczej, 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia), posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: a) Inżynierem pełniącym funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych tj. osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; posiadająca minimum 5 letnie doświadczenie, 3) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 4) Przez doświadczenie, Zamawiający rozumie okres posiadania uprawnień budowlanych, tj. uprawnień wydanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Doświadczenie zawodowe liczone jest od dnia nadania danej osobie uprawnień budowlanych. Przez uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. z dnia 10 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 682) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. z dnia 13 stycznia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tj. z dnia 27 stycznia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 551). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez Zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców składających wspólnie ofertę. 6.4. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 200.000,00 zł lub równowartość. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę składki lub zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. 7. Informacje na temat wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty 7.1. Zamawiający wyklucza Wykonawców: 1) którzy w ciągu 3 ostatnich lat przed wszczęciem Postępowania o udzielenia Zamówienia nie wykonali lub wykonali nienależycie w całości lub części Zamówienia dla Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca (a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności), w szczególności: a) opóźnił się w wykonaniu Zamówienia lub jego części; b) dostarczył towar o niewłaściwej jakości; c) wykonał Robotę budowlaną, Usługę lub Dostawę obarczoną wadą powodującą konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych; d) wyrządził Zamawiającemu szkodę; e) odstąpił od Umowy, wypowiedział ją lub rozwiązał z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność; f) wobec którego Zamawiający odstąpił od Umowy, wypowiedział ją lub rozwiązał z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca; g) któremu Zamawiający naliczył kary umowne. 2) którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 6.3. i 6.4. Zapytania ofertowego; 3) w stosunku do których otwarto upadłość lub których upadłość ogłoszono, 4) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń oraz nie spełnili innych wymogów koniecznych do udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego; 6) w stosunku do których zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). 7.2. Zamawiający odrzuca ofertę gdy: 1) jest niezgodna z Regulaminem; 2) jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji; 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu; 5) została złożona przez Wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu; 6) zawiera błędy nie podlegające poprawie; 7) zawiera rażąco niską Cenę w stosunku do przedmiotu Zamówienia; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7.3. Z tytułu odrzucenia ofert Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego 8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania nie podlegania wykluczeniu z postępowania 8.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 2, 2) Wykaz usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. - (dotyczy warunku udziału, o którym mowa w pkt. 6.3. ppkt. 1) Zapytania ofertowego) - sporządzony wg wzoru załącznika nr 3, 3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w którym należy wskazać: imię i nazwisko osoby, informację na temat posiadanych przez osobę uprawnień budowlanych, a także zakresu wykonywanych przez daną osobę czynności na etapie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy warunku udziału, o którym mowa w pkt. 6.3. ppkt. 2) Zapytania ofertowego) - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - sporządzony wg wzoru załącznika nr 4, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - sporządzone wg wzoru załącznika nr 5. 5) Polisę ubezpieczeniową dla prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 PLN lub równowartość wraz z potwierdzeniem opłaty składki lub zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa - zgodnie z zapisami pkt 6.4, 6) Aktualny odpis z KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (dotyczy podstawy wykluczenia, o której mowa w pkt 7.1. ppkt. 3) Zapytania ofertowego. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu postępowania 9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotu zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.2. Zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w powyższym punkcie lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 9.3. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 9.5. Każdy z Wykonawców składa odrębnie dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia. 10. Opis sposobu przygotowania ofert 10.1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie złożone przez niego oferty zostaną odrzucone. 10.2. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego. 10.3. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym i ze wszystkimi informacjami, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w razie błędnego skalkulowania ceny oferty lub pominięcia w ofercie lub kalkulacji elementów niezbędnych do wykonania umowy, jeśli elementy te były zawarte w Zapytaniu ofertowym lub jego załącznikach. 10.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.5. Wraz z Formularzem ofertowym winny być złożone: 1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiot postępowania lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 3) Dokumenty wymienione w pkt 8 niniejszego Zapytania ofertowego, 4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 ustawy RODO - wg wzoru załącznika nr 6, 5) Oświadczenie dotyczące Podwykonawców - wg wzoru załącznika nr 7. 10.6. Oferta musi być sporządzona w całości w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub zgodnie z udzielonym(i) pełnomocnictwem/pełnomocnictwami. 10.7. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. 10.8. Zaleca się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę i Pełnomocnika. 10.9. Zaleca się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron. 10.10. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia winna być opatrzona klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. 10.11. Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami niniejszego Zapytania ofertowego. 10.12. Ofertę należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu, w oryginale. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ oraz opisane: Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji zadań pn. ,,Rozbudowa sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy do budynków przy ul. Podtatrzańskiej w Nowym Targu" oraz ,, Rozbudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej i budowa przyłączy ciepłowniczych przy ul. Plac Słowackiego, ul. Kościelnej, ul. Św. Katarzyny, ul. Sokoła i ul. Szkolnej w Nowym Targu" Postępowanie znak 02/ZO/2024 Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r., godz. 13:15 10.13. Zmiana oraz wycofanie oferty: 1) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno spełniać wymagania, jak dla oferty (zgodnie z powyższym pkt.), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA". 2) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu powinien powiadomić Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być opakowane tak, jak oferta (zgodnie z powyższym pkt), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,WYCOFANIE". 11. Badanie i ocena złożonych oświadczeń i dokumentów 11.1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że oferta ze względów formalnych będzie podlegała odrzuceniu, postępowanie będzie podlegało unieważnieniu lub oferta będzie zawierała cenę, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć za realizację przedmiotu zamówienia. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 11.2. W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty jak i złączonych do oferty dokumentów. 11.3. Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie dokumentu). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 12. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów z podaniem adresu poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami 12.1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego, kierując swoje zapytania w formie pisemnej lub elektronicznej. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający pomimo upływu terminu, o którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Udzielone odpowiedzi na zapytania do treści Zapytania ofertowego, Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, na której udostępnił Zapytanie ofertowe (www.mpecnowytarg.pl). 12.2. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną. 12.3. Jeżeli oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje zostaną przekazane za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 12.4. Pytania należy kierować: a) w formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego, b) pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@mpecnowytarg.pl . 12.5. Zamawiający urzęduje w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00 z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 12.6. Korespondencja przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną w dni świąteczna i poza godzinami urzędowania Zamawiającego wskazanymi w pkt. powyżej, zostanie zarejestrowana w następnym dniu roboczym i uznana za wniesioną tego dnia. 12.7. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów Zapytania ofertowego udzielane przez osoby nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcą. 12.8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w dowolnym czasie, przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania ofertowego Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej, na której udostępnił Zapytanie ofertowe (www.mpecnowytarg.pl). 13. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. 14. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 15.3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na jej złożenie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. 16. Opis sposobu obliczenia ceny w ofercie 16.1. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego we wzorze umowy będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 16.2. Podana w ofercie cena ryczałtowa musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego, oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji umowy. 16.3. W cenie ofertowej należy ponadto uwzględnić należny podatek VAT (cena brutto) zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień składania ofert. 16.4. Ceną oferty jest kwota brutto wymieniona w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego). 16.5. Cena nie ulega zmianie przez okres związania ofertą. 18. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia 18.1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert wymienionymi w pkt. 17. 18.2. Informacja o wyniku postępowania zostanie ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego na której udostępniono niniejsze Zapytanie ofertowe. 18.3. Zamawiający zawiera Umowę w sprawie Zamówienia po przekazaniu wybranemu w toku postępowania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą . 18.4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, jeżeli została złożona tylko jedna oferta. 19. Wynagrodzenie 19.1. Obowiązującą formą wynagrodzenia, zgodnie z treścią złożonej przez Wykonawcę oferty, jest wynagrodzenie ryczałtowe, do którego mają zastosowanie postanowienia art. 632 § 1 Kodeksu Cywilnego. 19.2. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe po zakończeniu danej Części przedmiotu Zamówienia. 19.3. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie odbiór prac objętych przedmiotem umowy (protokoły odbioru końcowego danej Części przedmiotu zamówienia) 19.4. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami, ze szczególnym uwzględnieniem warunków realizacji, w tym wszelkie koszty prac i robót wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w dokumentacji przetargowej i projektowej, a koniecznymi do jej wykonania (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), ma uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją danego przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty związane z ubezpieczeniem, a także innymi kosztami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie roboty lub czynności nieopisane w Zapytaniu ofertowym, a niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wliczyć do ceny oferty. 19.5. Ustala się, że wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia także wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, włącznie z podatkiem VAT oraz opłaty celne i inne opłaty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 19.6. Cenę ofertową należy podać w PLN w kolejności netto, stawka i należny podatek VAT i brutto, cyfrowo i słownie wg wzoru określonego na druku Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 20. Gwarancja 20.1. Nie dotyczy 21. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 21.1. Nie dotyczy 22. Wzór umowy 22.1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do niniejszego Zapytania ofertowego. 23. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia 23.1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności Zamawiającego podjętej w Postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Regulaminu. 23.2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Regulaminu, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów. 23.3. Odwołanie wnosi się do Kierownika Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia otrzymania rozstrzygnięcia postępowania. 23.4. Odwołanie wnosi się w formie pisemnej. 23.5. Odwołanie uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarło ono do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Za chwilę tę uważa się dni i godziny pracy Zamawiającego, tj. dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. 23.6. Odwołujący się może cofnąć odwołanie w każdym czasie. 23.7. Wniesienie odwołania jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. 23.8. W przypadku wniesienia odwołania dotyczącego treści Zapytania o cenę lub Zapytania ofertowego Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, o ile odwołanie wpłynęło przed upływem terminu składania ofert. 23.9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego jego rozstrzygnięcia. 23.10. W przypadku wniesienia odwołania po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie informuje o tym fakcie Wykonawców, zawiesza się równocześnie dalszy tok postępowania. 23.11. Zamawiający rozstrzyga odwołanie w terminie 5 dni od dnia jego wpłynięcia. Brak rozstrzygnięcia odwołania w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. 23.12. Rozstrzygnięcie odwołania przez Zamawiającego jest ostateczne. 23.13. Odwołanie może zostać uwzględnione lub oddalone. Uwzględnienie odwołania powoduje powtórzenie albo unieważnienie czynności oprotestowanych. 23.14. Do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania nie można zawrzeć Umowy, chyba że wymaga tego interes Zamawiającego. 24. Informacja dotyczące podwykonawców 24.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku zamiaru powierzenia do wykonania części zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postepowania przetargowego podwykonawcy, w składanej ofercie przetargowej oświadczył, iż: 1) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub 2) całość zamówienia objęta przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego zostanie wykonana przez Wykonawcę samodzielnie bez udziału podwykonawców na wzorze stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 24.2. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania, zaniechania i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli. 24.3. Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa zostały zawarte we wzorze umowy do niniejszego Zapytania Ofertowego. 25. Prawa zamawiającego: 25.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, 2) unieważnienia postępowania, 3) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, 4) dokonania zmian lub odwołania warunków opisanych w Zapytaniu ofertowym przed terminem składania ofert, 5) odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podawania przyczyny. Uwagi: 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów 17.1. Przy dokonywaniu najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria : 1) ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" [zł] - C - waga 100% = 100 pkt. 17.2. Kryterium ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" - C. Dla celów porównania ofert brana będzie pod uwagę łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający ofercie o najniższej cenie brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia przyzna 100,00 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: ?? ?= × ??? ??? ?? gdzie: C - wartość kryterium ,,Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia" dla oferty badanej [pkt]; Cn - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert [zł]; Cb - cena brutto badanej Oferty [zł]. 17.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów. 26. Klauzula informacyjna zgodna z RODO* 26.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), zwane dalej ,,Rozporządzeniem 2016/679" (RODO), informuję, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Nowy Targ Sp. z o.o. 34-400 Nowy Targ ul. Powstańców Śląskich 1; tel. 18 266 23 82 2) kontakt do inspektora danych osobowych w MPEC Nowy Targ Sp. z o.o.: e-mail: urszula.rybnik@mwlibra.pl; tel.: 786 901 210 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 14 lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), zwana dalej ,,ustawa Pzp"; 4) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiadają Państwo: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 12.9. Pracownikami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) Dawid Hyc - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. (18) 266 23 82, wew. 42; codziennie w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00. 2) Ryszard Worwa - sprawy związane z przedmiotem zamówienia - tel. (18) 266 23 82, wew. 37; codziennie w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024