Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka Świętej Trójcy w Kołbieli ul. Tadeusza Kościuszki 25 05-340 Kołbiel powiat: otwocki tel. 504-040-417 krzabram@wp.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kołbiel |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 504-040-417 |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
roboty budowlane p.n. Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła p.w. Świętej Trójcy w Kołbieli Dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków/ Polski Ład na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę Kołbiel Rozdziała IV. Opis przedmiotu zamówienia Nazwa przedmiotu zamówienia: Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła Świętej Trójcy w Kołbieli. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane polegające na konserwacji i renowacji lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła, którego administratorem jest Parafia Rzymskokatolicka Świętej Trójcy w Kołbieli jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 301 z dnia 05.09.1983 r. i należący do dekanatu mińskiego - Św. Antoniego diecezji Warszawsko-Praskiej. Kościół w Kołbieli to obiekt murowany z cegły ceramicznej od zewnątrz licowany od wnętrza otynkowany. Wiązanie cegieł ,,krzyżowe" czytelne na licu elewacji. zbudowany na rzucie krzyża o układzie halowym. Budowla wzniesiona w stylu neogotyckim wg projektu Józefa Dziekońskiego w latach 1895-1901. Wnętrze podzielone jest sześcioma filarami na trzy nawy. Po stronie południowej zlokalizowana jest trójboczne zamknięte prezbiterium oddzielone od nawy głównej pięcioprzęsłowym transeptem. Od strony północnej została zbudowana wieża na rzucie kwadratu o wysokości 50 m, w której przyziemiu znajduje się kruchta skomunikowana z nawą główną. Wieża pełni funkcję dzwonnicy, w której zawieszone są trzy dzwony. Wieża zwieńczona jest ośmioboczną sterczyną wykonana z cegły. Główne wejście do budynku znajduje się na osi kruchty podwieżowej. Dodatkowe wejście znajduje się w południowo-wschodniej części budynku. Detale architektoniczne wykonane są z cegły. Kościół posiada dwuspadowy dach od południa ukształtowany przez trójboczne prezbiterium. Dwuspadowy dach transeptu od strony wschodniej oraz zachodniej został zamknięty ścianami szczytowymi. Planowany zakres realizacji zadania obejmuje m.in.: remont ścian zewnętrznych kościoła, naprawa struktury lica, usunięcie zawilgocenia murów oraz jego przyczyn, wg. programu konserwacyjnego. W przypadku ceglanych murów należy wykonać następujące prace: dezynfekcja i dezynsekcja biobójcza, oczyszczenie powierzchni ścian z nawarstwień mocno scalonych z podłożem, usuniecie wszystkich wtórnych przemurowań oraz źle wykonanych rekonstrukcji, wykonanie prac murarskich odtworzeniowych, rekonstrukcja spoin, uzupełnieni drobnych ubytków spoin oraz cegieł oraz zabezpieczenie budulca - lica muru poprzez impregnację hydrofobową. W obszarze obróbek blacharskich: przegląd obróbek pod kątem stanu zachowania i ewentualnej konserwacji lub wymiany - wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu blachy miedzianej. Natomiast prace związane z konserwacja kamiennego cokołu dotyczyć będą: oczyszczenie powierzchni, impregnacji biobójczej, wymiana skorodowanych fug, rekonstrukcji brakujących fragmentów kamiennego wątku lub pojedynczych kamieni, impregnacja powierzchni kamienia. 2. Warunki wykonania prac: Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę Starosty Powiatu Otwockiego z dnia 08.12.2020 r., oraz pozwoleniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych oraz prac konserwatorsko- restauratorskich polegających na remoncie elewacji kościoła wraz z konserwacją trzech rzeźb umieszczonych na fasadzie kościoła z dnia 14.11.2023r. Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot. Dokument nr: 1/2024-Kołbiel Składanie ofert: Rozdział XII. Miejsce oraz termin składania ofert Oferty można składać w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w rozdziale I. Miejsce i termin realizacji: Rozdział V. Termin realizacji umowy 1. Od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2025 r. Wymagania: w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności w celu udzielenia zamówienia Rozdział II. Oznaczenie postępowania Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem 1/2024-Kołbiel. W kontaktach z Zamawiającym dotyczących tego postępowania Wykonawcy powinni powoływać się na to oznaczenie. Rozdział III. Tryb udzielania zamówienia: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Ochrony Zabytków. 2. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). 3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) (dalej Rozporządzenie RODO) stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). 5. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy - Gminy Kołbiel: https://www.kolbiel.pl oraz Beneficjenta - Parafii Rzymskokatolickiej Świętej Trójcy w Kołbieli: https://www.parafiakolbiel.pl Dołączony do niniejszego zapytania ofertowego kosztorys ofertowy stanowi jedynie dokument pomocniczy do przygotowania oferty. Wypełniony kosztorys ofertowy należy dostarczyć do Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków osobom w nim przebywającym. 4. Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat. 5. Odbiór robót będzie dokonywany przez przedstawicieli Zamawiającego , Wnioskodawcy - Gminy Kołbiel, Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przy udziale Wykonawcy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych przypadkach. Rozdział VI. Warunki udziału w postepowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu) 1) Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania. Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należycie, co najmniej dwie roboty budowlane w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków, z których wartość każdej była nie mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). 2) Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, się skierowanie do wykonywania prac w ramach projektu: przez co rozumieKierownik robót budowlanych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.), dysponującym doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi w co najmniej dwóch obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, których wartość była nie mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, o których mowa w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego. 4. W odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane/konserwatorskie oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie i ochronie zabytków równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ochronie zabytków na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym/konserwatorskim, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zapisy zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców: 1. którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku podstaw wykluczenia, 2. którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, 3. którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.) złożą odrębne oferty. Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty i zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego), 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego), 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Rozdział IX. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym, przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną. Przekazanie oferty i umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym, lub przesyłką kurierską. W przypadku przekazania dokumentu drogą elektroniczną, adresat powinien niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania na żądanie jednej ze stron, przy czym za termin doręczenia wiadomości przesłanej drogą elektroniczną uważa się termin wysłania drugiej stronie potwierdzenia odebrania. W przypadku przekazania osobistego, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym lub przesyłką kurierską, za termin doręczenia uważa się termin odbioru przez adresata, dotyczy to zwłaszcza doręczenia oferty lub umowy. 3. Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: krzabram@wp.pl Rozdział X. Termin związania ofertą 1. 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Rozdział XI. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularza załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 4. Ofertę składa się w formie pisemnej. 5. Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych. 6. Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę. 9. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. 10. Opis sposobu złożenia oferty: 1) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować: Parafia Rzymskokatolicka Świętej Trójcy w Kołbieli Oferta ,,Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła p.w. Świętej Trójcy w Kołbieli" 2) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy. Rozdział XIII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto i winna uwzględniać wynagrodzenie obejmujące wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, którego zakres ujęty jest w dokumentacji projektowej oraz decyzjach Mazowieckiego Konserwatora Zabytków i Starosty Powiatu Otwockiego. 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w nich nie ujęte, a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi: 1) opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy i projektu organizacji ruchu na czas budowy, 2) urządzenie i utrzymanie terenu budowy, 3) zabezpieczenia energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji przedmiotu umowy, 4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem sprzętu budowlanego i zaopatrzeniem budowy w niezbędne materiały, 5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy, 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) niezbędne dokumentacje wykonawcze służące uszczegółowieniu rozwiązań technologicznych, 9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu prac objętych umową, jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru prac ulegających zakryciu lub zanikających, 10) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 12) wykonanie tablicy informacyjnej budowy, 13) koszty transportu, ubezpieczenie, wszelkie prace przygotowawcze, koszty utrzymania zaplecza prac oraz wszelkie inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być ujęte w cenie złożonej oferty. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 4. Zaleca się, aby każdy z wykonawców odwiedził miejsce realizacji zadania celem sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy, wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty. 5. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty. 7. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty - Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Rozdział XIV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty i sposobu oceny ofert 1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które: a) zostały złożone w terminie, b) są zgodne z przedmiotem zamówienia, c) spełniają warunki udziału w postępowaniu, d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zakresie oferty. 3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 100%: 1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców, 2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, 3) informacje dotyczące ceny wykonawca poda w formularzu oferty - Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, 4) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: najniższa cena brutto spośród badanych ofert wartość punktowa oferty = ______ x 100% cena brutto badanej oferty 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania tj. końcówki poniżej 0,005 pomija się a końcówki 0,005 i wyżej zaokrągla się do 0,01. 6. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę. Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert. 7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Wnioskodawcy - Gmina Kołbiel: https://kolbiel.biuletyn.net/ oraz Beneficjenta - Parafii Rzymskokatolickiej Świętej Trójcy w Kołbieli: https://www.parafiakolbiel.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. Rozdział XV. Badanie i ocena ofert 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia w terminie 3 dni roboczych od daty doręczenia im pisma, wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2. Zamawiający poprawi w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania ofertowego, 2) wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3) złożona zostanie po terminie składania ofert. Rozdział XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy. Rozdział XVII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót budowlanych - skutkujące uprawnieniem Stron umowy do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, 2) wystąpienia robót budowlanych zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, zakresu przedmiotu umowy, 3) rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy - skutkujące uprawnieniem stron umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 5) konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej- skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 6) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową - skutkujące uprawnieniem stron umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, 7) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające strony umowy do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 8) zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez strony umowy terminu wykonania przedmiotu umowy, 9) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej - uprawniające strony umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy, 10) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania umowy, 11) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego - w takiej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron umowy wniosku i jego akceptacja przez stronę drugą umowy. 3. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia, istotne dla zamawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Rozdział XVIII. Informacja o przewidywanych do udzielenia wykonawcy zamówieniach polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót budowlanych Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót budowlanych. Rozdział XIX. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Rozdział XIX. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Kontakt: 2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Ks. Krzysztof Abramowski - Proboszcz Parafii, tel. 504-040-417 |
© eurobudowa.pl 2004-2024