Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka Świętej Trójcy w Kołbieli
ul. Tadeusza Kościuszki 25
05-340 Kołbiel
powiat: otwocki
tel. 504-040-417
krzabram@wp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kołbiel
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 504-040-417
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
roboty budowlane p.n. Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium kościoła p.w. Świętej Trójcy w Kołbieli Dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków/ Polski Ład na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę Kołbiel
Rozdziała IV. Opis przedmiotu zamówienia
Nazwa przedmiotu zamówienia: Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz
prezbiterium kościoła Świętej Trójcy w Kołbieli.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Roboty budowlane polegające na konserwacji i renowacji lica muru elewacji bocznych oraz
prezbiterium kościoła, którego administratorem jest Parafia Rzymskokatolicka Świętej Trójcy
w Kołbieli jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 301 z dnia 05.09.1983 r. i należący do dekanatu
mińskiego - Św. Antoniego diecezji Warszawsko-Praskiej. Kościół w Kołbieli to obiekt murowany
z cegły ceramicznej od zewnątrz licowany od wnętrza otynkowany. Wiązanie cegieł ,,krzyżowe"
czytelne na licu elewacji. zbudowany na rzucie krzyża o układzie halowym. Budowla wzniesiona
w stylu neogotyckim wg projektu Józefa Dziekońskiego w latach 1895-1901. Wnętrze podzielone
jest sześcioma filarami na trzy nawy. Po stronie południowej zlokalizowana jest trójboczne
zamknięte prezbiterium oddzielone od nawy głównej pięcioprzęsłowym transeptem. Od strony
północnej została zbudowana wieża na rzucie kwadratu o wysokości 50 m, w której przyziemiu
znajduje się kruchta skomunikowana z nawą główną. Wieża pełni funkcję dzwonnicy, w której
zawieszone są trzy dzwony. Wieża zwieńczona jest ośmioboczną sterczyną wykonana z cegły.
Główne wejście do budynku znajduje się na osi kruchty podwieżowej. Dodatkowe wejście znajduje
się w południowo-wschodniej części budynku. Detale architektoniczne wykonane są z cegły. Kościół
posiada dwuspadowy dach od południa ukształtowany przez trójboczne prezbiterium. Dwuspadowy
dach transeptu od strony wschodniej oraz zachodniej został zamknięty ścianami szczytowymi.
Planowany zakres realizacji zadania obejmuje m.in.: remont ścian zewnętrznych kościoła, naprawa
struktury lica, usunięcie zawilgocenia murów oraz jego przyczyn, wg. programu konserwacyjnego.
W przypadku ceglanych murów należy wykonać następujące prace: dezynfekcja i dezynsekcja
biobójcza, oczyszczenie powierzchni ścian z nawarstwień mocno scalonych z podłożem, usuniecie
wszystkich wtórnych przemurowań oraz źle wykonanych rekonstrukcji, wykonanie prac murarskich
odtworzeniowych, rekonstrukcja spoin, uzupełnieni drobnych ubytków spoin oraz cegieł oraz
zabezpieczenie budulca - lica muru poprzez impregnację hydrofobową.
W obszarze obróbek blacharskich: przegląd obróbek pod kątem stanu zachowania i ewentualnej
konserwacji lub wymiany - wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu blachy miedzianej.
Natomiast prace związane z konserwacja kamiennego cokołu dotyczyć będą: oczyszczenie
powierzchni, impregnacji biobójczej, wymiana skorodowanych fug, rekonstrukcji brakujących
fragmentów kamiennego wątku lub pojedynczych kamieni, impregnacja powierzchni kamienia.
2. Warunki wykonania prac:
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę Starosty
Powiatu Otwockiego z dnia 08.12.2020 r., oraz pozwoleniem Mazowieckiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych oraz prac konserwatorsko-
restauratorskich polegających na remoncie elewacji kościoła wraz z konserwacją trzech rzeźb
umieszczonych na fasadzie kościoła z dnia 14.11.2023r.
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim
telefonicznym uzgodnieniu.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych
do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani
są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz
oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy
prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników
dokonana zostanie przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości
dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać
będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi
przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze
dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń
itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie
wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez
inny podmiot.

Dokument nr: 1/2024-Kołbiel

Składanie ofert:
Rozdział XII. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty można składać w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego
wskazany w rozdziale I.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział V. Termin realizacji umowy
1. Od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2025 r.

Wymagania:
w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności
w celu udzielenia zamówienia
Rozdział II. Oznaczenie postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest
znakiem 1/2024-Kołbiel. W kontaktach z Zamawiającym dotyczących tego postępowania
Wykonawcy powinni powoływać się na to oznaczenie.
Rozdział III. Tryb udzielania zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego
Programu Ochrony Zabytków.
2. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane
zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) (dalej
Rozporządzenie RODO) stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa
w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610
ze zm.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
5. Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej
Wnioskodawcy - Gminy Kołbiel: https://www.kolbiel.pl oraz Beneficjenta - Parafii
Rzymskokatolickiej Świętej Trójcy w Kołbieli: https://www.parafiakolbiel.pl
Dołączony do niniejszego zapytania ofertowego kosztorys ofertowy stanowi jedynie dokument
pomocniczy do przygotowania oferty. Wypełniony kosztorys ofertowy należy dostarczyć
do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku
z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym
okresie odpowiednich warunków osobom w nim przebywającym.
4. Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres
nie krótszy niż 5 lat.
5. Odbiór robót będzie dokonywany przez przedstawicieli Zamawiającego , Wnioskodawcy - Gminy
Kołbiel, Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przy udziale Wykonawcy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych przypadkach.
Rozdział VI. Warunki udziału w postepowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia we
wskazanym terminie.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu)
1) Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego
przedmiotem postępowania.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
działalności jest krótszy - w tym okresie należycie, co najmniej dwie roboty budowlane
w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków, z których
wartość każdej była nie mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto w ramach jednego
kontraktu (umowy).
2) Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia,
się skierowanie do wykonywania prac w ramach projektu:
przez
co
rozumieKierownik robót budowlanych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające
im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,
do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane
tej specjalności, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840 ze zm.),
dysponującym doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi w co najmniej
dwóch obiektach zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, których wartość była nie
mniejsza niż 150 000,00 złotych brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
3. Zamawiający
dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez
wykonawców, o których mowa w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego.
4. W odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane/konserwatorskie
oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania
działalności w budownictwie i ochronie zabytków równoznacznej wykonywaniu
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ochronie zabytków na terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej,
odpowiadające
swoim
zakresem
uprawnieniom
budowlanym/konserwatorskim, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zapisy zawarte
w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio
do wykonawców występujących wspólnie.
Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców:
1. którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykażą braku
podstaw wykluczenia,
2. którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania
kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
3. którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.) złożą
odrębne oferty.
Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale VI
niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących
dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych w obiekcie kubaturowym zabytkowym, wpisanym do rejestru
zabytków, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty i zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane (zgodnie
z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego),
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII niniejszego zapytania
ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy zawarte
we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział IX. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy
przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym,
przesyłką kurierską lub drogą elektroniczną. Przekazanie oferty i umowy może nastąpić
wyłącznie w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem posłańca, listem poleconym, lub
przesyłką kurierską. W przypadku przekazania dokumentu drogą elektroniczną, adresat
powinien niezwłocznie potwierdzić fakt jego otrzymania na żądanie jednej ze stron, przy
czym za termin doręczenia wiadomości przesłanej drogą elektroniczną uważa się termin
wysłania drugiej stronie potwierdzenia odebrania. W przypadku przekazania osobistego,
za pośrednictwem posłańca, listem poleconym lub przesyłką kurierską, za termin doręczenia
uważa się termin odbioru przez adresata, dotyczy to zwłaszcza doręczenia oferty lub umowy.
3. Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
krzabram@wp.pl
Rozdział X. Termin związania ofertą
1. 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział XI. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu
wymienione w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące
pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego
wykonawcy.
2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularza załączonego
do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, dokumenty sporządzone w języku obcym
są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
4. Ofertę składa się w formie pisemnej.
5. Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno
być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
6. Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, za wyjątkiem dołączonych do oferty
pełnomocnictw (upoważnień), które muszą być przedstawione w formie oryginału lub
notarialnie poświadczonej kopii.
7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
wykonawcy.
8. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
10. Opis sposobu złożenia oferty:
1) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Parafia Rzymskokatolicka
Świętej Trójcy w Kołbieli
Oferta
,,Konserwacja i renowacja lica muru elewacji bocznych oraz prezbiterium
kościoła p.w. Świętej Trójcy w Kołbieli"
2) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
Rozdział XIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto i winna uwzględniać wynagrodzenie obejmujące
wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia, którego zakres ujęty jest w dokumentacji projektowej oraz decyzjach
Mazowieckiego Konserwatora Zabytków i Starosty Powiatu Otwockiego.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu
zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w nich nie ujęte,
a niezbędne do wykonania zadania, w tym między innymi:
1) opracowanie projektu zagospodarowania placu budowy i projektu organizacji ruchu
na czas budowy,
2) urządzenie i utrzymanie terenu budowy,
3) zabezpieczenia energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji
przedmiotu umowy,
4) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy ze szczególnym
uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem sprzętu
budowlanego i zaopatrzeniem budowy w niezbędne materiały,
5) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz
usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
6) naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy,
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
8) niezbędne dokumentacje wykonawcze służące uszczegółowieniu rozwiązań
technologicznych,
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz
ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu prac objętych umową,
jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru prac
ulegających zakryciu lub zanikających,
10) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia,
11) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu
najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
12) wykonanie tablicy informacyjnej budowy,
13) koszty transportu, ubezpieczenie, wszelkie prace przygotowawcze, koszty utrzymania
zaplecza prac oraz wszelkie inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu
zamówienia.
3. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu
zamówienia, muszą być ujęte w cenie złożonej oferty. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1
Kodeksu cywilnego nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby
w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
4. Zaleca się, aby każdy z wykonawców odwiedził miejsce realizacji zadania celem
sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania
dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się
możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia
elementów niezbędnych do wykonania umowy, wszystkie utrudnienia wynikające
z warunków realizacji wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty.
5. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.
7. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty -
Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział XIV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
i sposobu oceny ofert
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna
z przedmiotem zamówienia lub taka, która zostanie przedstawiona w formie
uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna
z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zakresie oferty.
3. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert:
Cena - 100%:
1) oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
2) oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów,
3) informacje dotyczące ceny wykonawca poda w formularzu oferty - Załączniku nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego,
4) ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty = ______ x 100%
cena brutto badanej oferty
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania tj. końcówki poniżej 0,005 pomija się
a końcówki 0,005 i wyżej zaokrągla się do 0,01.
6. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą
najniższą cenę. Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie
ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie
internetowej Wnioskodawcy - Gmina Kołbiel: https://kolbiel.biuletyn.net/
oraz Beneficjenta - Parafii Rzymskokatolickiej Świętej Trójcy w Kołbieli:
https://www.parafiakolbiel.pl
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
Rozdział XV. Badanie i ocena ofert
1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia
w terminie 3 dni roboczych od daty doręczenia im pisma, wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert.
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym
wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania ofertowego,
2) wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi,
że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) złożona zostanie po terminie składania ofert.
Rozdział XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający poinformuje
wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
Rozdział XVII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach:
1) wystąpienia robót budowlanych - skutkujące uprawnieniem Stron umowy do zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) wystąpienia robót budowlanych zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy, zakresu przedmiotu umowy,
3) rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez strony
umowy zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania
przedmiotu umowy,
4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy - skutkujące
uprawnieniem stron umowy do zmiany wysokości tego wynagrodzenia,
5) konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej
w dokumentacji projektowej- skutkujące możliwością zmiany przez strony umowy
zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu
umowy,
6) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych,
możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową - skutkujące
uprawnieniem stron umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania
przedmiotu umowy,
7) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające strony umowy do zmiany
umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji,
8) zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym
terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez strony umowy
terminu wykonania przedmiotu umowy,
9) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskanymi decyzjami
zezwalającymi na prowadzenie robót budowlanych oraz zapewniających uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej -
uprawniające strony umowy do zmiany zakresu przedmiotu umowy,
10) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie
z pierwotnym terminem - uprawniających strony umowy do zmiany terminu wykonania
umowy,
11) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających
dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla
zamawiającego - w takiej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone.
2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze stron
umowy wniosku i jego akceptacja przez stronę drugą umowy.
3. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia,
istotne dla zamawiającego postanowienia, w tym wysokość kar umownych z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz zakres możliwych zmian
postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, określa projekt umowy -
Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział XVIII. Informacja o przewidywanych do udzielenia wykonawcy zamówieniach
polegających na powtórzeniu podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub
robót budowlanych
Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych do przedmiotu zamówienia usług lub robót budowlanych.
Rozdział XIX. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia
między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Rozdział XIX. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Ks. Krzysztof Abramowski - Proboszcz Parafii, tel. 504-040-417

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.