Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odtworzenie oznakowania poziomego dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KOŚCIELISKO ul. Nędzy Kubińca 101 34-511 Kościelisko powiat: tatrzański tel. 182023400 wew. 224 oferty@gminakoscielisko.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kościelisko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 182023400 wew. |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie oznakowania poziomego dróg gminnych w m. Kościelisko i Dzianisz, Gmina Kościelisko. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie- odtworzenie poziomego oznakowania drogi gminnej, Ul. Nędzy Kubińca, 34-511 Kościelisko, zgodnie z projektem stałej zmiany organizacji ruchu z jej zmianami - załącznik nr 5 do zapytania- UWAGA z zakresu wyłącza się przejścia dla pieszych w rejonie nr: 183a - kościół 229- Dom Ludowy 136- Centrum Informacji Turystycznej 106- przystanek Wojdyłówka 44- skrzyżowanie z Ul. Karpielówka 2.wykonanie- odtworzenie oznakowania progów wyspowych, zlokalizowanych w m. Dzianisz - przy siedzibie Zespołu Szkolno- Przedszkolnego- 34-514 Dzianisz 201, zgodnie z projektem stałej zmiany organizacji ruchu - załącznik nr 6 do zapytania. 3.wykonanie poziomego oznakowania linia krawędziowa w ciągu drogi gminnej - Dzianisz, droga główna na długości ok 2900mb (odcinek o dł. 2900 mb - od nr 271a do granicy z Gm. Poronin), oraz linia przystankowa szt. 5 Warunki realizacji zamówienia: 1. Rodzaj użytej farby- z listy preferencyjnej materiałów do cienkowarstwowego znakowania dróg klasa I-II, o czasie trwałości użytkowania co najmniej 12 miesięcy 2. Technologia wykonania. - zgodnie z liniami wyznaczonymi w organizacji ruchu - ściśle wg instrukcji wystawionej przez producenta farb - oznakowanie winno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2311) - Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z poleceniami osoby reprezentującej Zamawiającego - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu kołowego i pieszego przez oznakowanie i zabezpieczenie robót. - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli stanu kompletności oznakowania- Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji robót, aby nie powodować niszczenia elementów pasa drogowego, a w przypadku uszkodzenia pasa drogowego wykonawca naprawi go na swój koszt. CPV: 45233221-4 Dokument nr: ZP.271.1.16.2023 Składanie ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności: w formie pisemnej: Urząd Gminy Kościelisko, Ul. Nędzy- Kubińca 101, 34-511 Kościelisko- pokój nr 102 lub drogą elektroniczną w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie podpisanego skanu na adres: oferty@gminakoscielisko.pl w terminie do: 8 kwietnia 2024 do godz. 10.00 (liczy się data wpływu) Miejsce i termin realizacji: 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: roboty w sezonie 2024 - do 30.06.2024r z możliwością przedłużenia (za obopólną zgodą, na podstawie aneksów do umowy); dopuszcza się realizację robót w kolejnych dwóch sezonach (2025 i 2026- z terminem wykonania do 30 czerwca w każdym sezonie). Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia: 2.1. Zamówienie realizowane bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 roku poz. 1605 z późniejszymi zmianami), z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej kwot określonych w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy w oparciu o regulamin udzielania zamówień publicznych poza ustawą prawo zamówień publicznych. 2.2. Niniejsze zaproszenie nie stanowi zobowiązania Gminy Kościelisko do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu/podstawy wykluczenia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, tj.: 5.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 5.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 5.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 5.1.4. Zdolność technicznej lub zawodowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. wykonali nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty polegające na wykonaniu lub odtworzeniu oznakowania poziomego na drogach o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. 5.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania; zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców: 5.2.1. którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. 5.2.2.Na podstawie przepisów określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), zwana dalej ,,UOBN". Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę: 1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN. 26. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Dla potwierdzenia spełnienia wskazanych warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenie Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: 6.1. oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg załącznika nr 2. 6.2. wykaz wykonanych robót sporządzony wg załącznika nr 3 wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone (przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty) 7. Opis sposobu przygotowania oferty: 7.1. Wykonawca winien złożyć ofertę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 7.2. Wykonawca, wraz z ofertą, składa: 7.2.1. oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia sporządzone wg załącznika nr 2. 7.2.2. wykaz wykonanych robót sporządzony wg załącznika nr 3 wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone 7.2.3. ew. pełnomocnictwo 7.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7.4. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie ze wzorów (formularza oferty, oświadczeń) przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach. 7.5. oferta wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami musi być podpisana przez upoważnioną osobę do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze; jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 7.6. wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Opis sposobu obliczenia ceny: 8.1. Jako ,,cenę" należy rozumieć wartość ryczałtową za wykonanie robót wskazanych w pkt. 3 zaproszenia do złożenia oferty oraz projekcie umowy. 8.2. wykonawca/oferent podaje dla oferowanej dostawy całkowitą cenę brutto. Kwotę należy wpisać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 8.3. wartość zamówienia należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, 8.4. cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), 8.5. podana cena obowiązuje przez cały okres objęty umową. 9. Kryteria oceny ofert i sposobu przyznawania punktacji Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów: Max liczba punktów Lp. Oznaczenie Nazwa Kryterium Waga (%) w kryterium 1 Kc Cena brutto 100 100 Zmawiający wybierze tę ofertę spośród ofert nie odrzuconych, która uzyska najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wskazanymi powyżej kryteriami. Liczba punktów będzie zaokrąglona do drugiego miejsca po przecinku. Sposób oceny ofert: kryterium - cena brutto liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto obliczona będzie według wzoru: KC = KCN / KCB x 100 (pkt.) gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy KCN - najniższa zaoferowana cena KCB - cena oferty badanej 100- współczynnik wagi kryterium Kryterium cena brutto będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów. Oferta oraz dokumenty wystawione przez wykonawcę muszą być podpisane przez wykonawcę albo osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 10.3. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie muszą być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być złożone w sposób określony w pkt. 10.2 a tytuł e-maila zawierać oznaczenie wyrazami odpowiednio ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". 10.4. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. Termin związania ofertą: 11.1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. 11.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować: - korespondencja elektroniczna na adres e mail: oferty@gminakoscielisko.pl - korespondencja pisemna na adres: Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko, ul. Nędzy Kubińca 101 13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 13.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Wybór oferty 14.1. Zamawiający w pierwszej kolejności będzie oceniał ofertę z najwyższą liczbą punktów przyznanych w ramach kryterium. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta jest oceniana, do uzupełnienia dokumentów/oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w zaproszeniu oraz złożenia wyjaśnień treści złożonych dokumentów/oświadczeń lub treści oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 14.2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą - ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punków w ramach kryterium i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 14.3. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę, na warunkach określonych w niniejszym zaproszeniu, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu. 14.4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli: 14.4.1. jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do złożenia oferty 14.4.2. jest nieważna na podstawie innych przepisów 15. Unieważnienie postępowania Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania w następujących przypadkach: 15.1. brak ofert 15.2. złożone oferty nie odpowiadają treści zaproszenia do złożenia oferty 15.3. gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki przewidziane i dostępne na sfinansowanie zamówienia. 15.4. w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena/upust nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie / upuście (uznane za najkorzystniejsze) i na wezwanie Zamawiającego wykonawcy złożyli oferty dodatkowe o takiej samej cenie/upuście. 15.5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 15.6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. IV 416. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: 1. 2. Istotne postanowienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do zaproszenia. Przyjęcie warunków postępowania jednoznaczne z przyjęciem warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego. 17. Pozostałe postanowienia 17.1. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych oraz innych omyłek, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. 17.2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: 17.2.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 17.2.2. Udzielenie zamówienia nastąpi w formie pisemnej umowy. 17.2.3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: 17.2.3.1. Umowy regulującej współpracę wykonawców - jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana za najkorzystniejszą. (Umowa powinna zawierać w szczególności oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidziany przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.) 17.2.3.2. Umowy spółki cywilnej (jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej), 17.2.3.3. O miejscu i terminie podpisania umowy Wykonawca zostanie poinformowany po wyborze oferty najkorzystniejszej. Uwagi: Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO: 19.1 20. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane ,,RODO") uprzejmie informuję, iż: 19.1.1 Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Kościelisko, ul. Nędzy- Kubińca 101, 34-511 Kościelisko, tel. 18 20 23 400, e-mail: gmina@gminakoscielisko.pl. 19.1.2 Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kościelisko jest Pani Maria Raszczyk, e-mail: prawnicy@gminakoscielisko.pl, tel. 18 20 23400. 19.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy i wypełnienie obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. prawa podatkowego i przepisów regulujących zasady rachunkowości, na podstawie art. 6 ust.1 pkt. b i c RODO. 19.1.4 Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy i osoby współpracujące przy wykonywaniu umowy, podmioty świadczące usługi dla Gminy Kościelisko - audytorzy podatkowi, biegli ewidencji badający sprawozdania finansowe, podmioty wspierające usługi płatnicze drogą elektroniczną, upoważnione organy publiczne - na ich żądanie. 19.1.5 Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 19.1.6 Dane będą przechowywane przez okres realizacji umowy, w tym obowiązków z tytułu gwarancji, rękojmi i serwisu (jeżeli dotyczy), przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym. 19.1.7 Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 19.1.8 Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych narusza przepisy RODO. 19.1.9 Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. 19.1.10 Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - Beata Fidermak - inspektor Urzędu Gminy Kościelisko, tel. 182023400 wew. 224. |
© eurobudowa.pl 2004-2024